جذب نیروی آقا و خانم با آموزش طب سنتی تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی جذب نیروی طب سنتی آقا و خانم از تهران و سراسر کشور

🔴 خانم کرباسیان

🔹 خانم کرباسیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جذب نیروی طب سنتی آقا و خانم از تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 کسانیکه علاقمند به آموزش طب سنتی هستن و دوست دارن در این زمینه درآمدزایی داشته باشن بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای به واتساپ پیام بدن

 

🔸 شماره تماس  09127940286

🔸 آدرس  تهران

طب سنتی چیست ؟

تعریف طب سنتی
طب قدیم یا همان سنتی علمی است که درمورد بدن انسان، طبایع مختلف، مزاج های گوناگون، اثر داروهای گیاهی با مزاج های مختلف و گاهی اوقات جراحی و مزاج فصول و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها بحث می‌کند.

در این علم علل بیماری‌ها و سپس درمان توسط داروهای مختلف گیاهی و انواع معجون‌ها، خوراکی‌ها، نوشیدنی‌ها و بعضی مواقع توسط جراحی بیمار را درمان می‌کنند.

طب سنتی از داروهای گیاهی، حیوانی و معدنی استفاده می‌کند. حجامت، بادکش و فصد نیز در این طب وجود دارد. شناخت و تشخیص بیماری‌ها از طریق نبض، ادرار، مدفوع و علائم بالینی بیمار نیز در طب سنتی انجام می‌شود.

طب نوین بهتر است یا طب سنتی؟
با گذشت بیش از سه سده از رشد روزافزون طب نوین امروزه بسیاری از آگاهان و خبرگان فریادشان از عوارض ناگوار ناشی از آن بلند شده است. از حسن اتفاق، این فریاد ابتدا در غرب محل تولد طب نوین و سپس در سراسر دنیا بلند شده است.

طرفداران مدرنیته، پزشکی مدرن را از مهمترین دستاوردهای آن می‌دانند. آن‌ها معمولا با مطرح کردن چند مصداق جزئی در موفقیت پزشکی مدرن در تشخیص و رفع برخی بیماری‌ها، به طب سنتی و بلکه هر طب مخالف با اصول پزشکی مدرن می‌تازند.

در این خصوص اشاره به چند نکته مهم است: بسیاری از طرفداران طب جدید، از ضایعات و معضلات آن اطلاع ندارند یا به دلایلی به رغم اطلاع از مشکلات آن، باز هم آن را تبلیغ می‌کنند.

امروزه بر آگاهان و خردورزان جامعه جهانی روشن شده است که طب جدید در اکثر موارد به پیدایش عوارض و نتایج ناگواری در مورد سلامت انسان منجر شده است.

بسیاری از آن‌ها هیچ اطلاع دقیقی از طب سنتی ندارند یا اینکه غالبا تنها از نقص‌های آن آگاهند. مهم‌ترین مزیت‌های طب سنتی بر طب مدرن عبارتند از:

شیوه درمانی طب سنتی
شیوه درمانی طب سنتی شیوه دفع کننده است، خلاف طب جدید که معمولا شیوه درمانی رفع کنندگی دارد. اصول طب سنتی مانع از مریض شدن می‌شود در حالی که اصول طب نوین بیشتر به درمان مرض واقع شده اختصاص دارد.

درمان علت‌ها در طب سنتی
طب سنتی به درمان علت‌ها می‌پردازد، درحالی که طب نوین بیشتر به عوارض معلول‌ها توجه دارد. طب سنتی در درمان بیماری، به تعدیل درون انسان توجه دارد، درحالی که طب جدید بیشتر به دنبال هماهنگ کردن انسان با بیرون است.

شیوه درمانی اقلیمی نه جهانی
شیوه درمانی طب سنتی اقلیمی و جزئی است، خلاف طب نوین که داروها و نسخه‌های آن عمومی و جهانی پیچیده می شوند.

داروهای گیاهی نه شیمیایی
از آنجا که داروهای طب سنتی اغلب گیاهی و طبیعی است، حتی در صورتی که طبیب نتواند درد و بیماری را به طور صحیح مورد شناسایی قرار دهد، باز هم استفاده آن داروها ضرر و درد مضاعفی برای بیمار ایجاد نمی‌کند.

اما در طب نوین که بسیاری از داروهای آن شیمیایی است، در صورت عدم تشخیص صحیح بیماری، استفاده دارو درد بیمار را مضاعف خواهد کرد. به همین علت بسیاری از مردم از طب نوین ناامید شده و به طب سنتی روی آورده‌اند.

آمار تخمینی نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها هر سال در حدود 13 میلیارد و 700 میلیون دلار برای استفاده از معالجه و معاینه روش‌های سنتی پزشکی پرداخت می‌کنند. زیرا معتقدند روش‌های جدید قادر به درمان بیماری آن‌ها نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران