صافکاری نقاشی آریا – بهترین مرکز صافکاری و نقاشی خودرو در تهران – جاده ساوه

در تهران ، تهران

معرفی صافکاری نقاشی آریا – بهترین مرکز صافکاری و نقاشی خودرو در تهران – جاده ساوه

🔴 مجموعه صافکاری نقاشی آریا

🔹 مجموعه صافکاری نقاشی آریا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صافکاری و نقاشی خودرو در تهران – جاده ساوه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه صافکاری نقاشی آریا :

✅ صافکاری بادستگاهای روز دنیا .دستگاه pdr.دستگاه مکش

✅ شاسی کشی ،نقاشی انواع رنگها.پولیش و واکس.سرامیک

✅ ریکاوری رنگهای سوخته.مجهز به اتاق رنگ

و…

 

🔸 با مدیریت  منصور همتی دلیر

🔸 شماره تماس  09125449463

🔸 شماره تماس  09303603929

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۸۴۸۰۷۶۷

🔸 آدرس  تهران جاده ساوه بعداز انبار مرکزی میهن نبش خیابان امیر کبیر داخل گاراژ امیرکبیر

 

صافکاری چیست؟

در هنگام رانندگی همیشه باید سعی کنیم که قوانین و مقررات را رعایت کنیم و با درست رانندگی کردن از بروز حادثه جلوگیری کنیم. اگر تصادفی بین خودروها رخ بدهد، حداقل خسارت به بدنه آن ها وارد میشود که در این صورت نیاز به صافکاری و نقاشی ماشین پیدا میکنیم.

اما حقیقت این است که هر چقدر هم که شما با دقت و اصولی رانندگی کنید و قوانین را رعایت کنید، متاسفانه کسانی پیدا می شوند که با سهل انگاری و بی توجهی باعث بروز تصادف و آسیب دیدگی ماشین می شوند.

در این صورت ماشین شما نیاز به تعمیر و ترمیم پیدا میکند. اگر ضربه به قدری شدید باشد که قطعات شکسته شده باشند، نیاز به تعویض آن خواهید داشت. ولی اگر ضربه آنقدر شدید نباشد که به اجزای فنی ایراد وارد نشده باشد، برای تعمیر و درست کردن اتومبیل، ما دست به دامان صافکاری و نقاشی خواهیم شد.

در هنگام تصادف ممکن است به قطعاتی مانند سپرها، ستونها، سر شاسی ها، سینی ها، سقف، درها، گلگیرهای جلو و عقب، در صندوق، کاپوت و … صدمه وارد شود که البته تعمیر، ترمیم هر کدام از بخش‌ها، به روش‌های خاص و مهارت و تجربه و حتی هنر در صافکاری و نقاشی نیاز دارد.

دو روش مرسوم برای صافکاری
در این حرفه بدنه خودرو، دو روش کلی وجود دارد:

صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ که البته بسته به صلاحدید صافکار مجرب یکی از این دو روش در نظر گرفته می شود.

صافکاری بدون رنگ چگونه انجام میشود؟
در ابتدا صافکار باید قطعات اضافی را باز کرده سپس با بهره گیری از سمباده و آب به طور کامل به تمیز کردن و صیقلی کردن قسمت مورد نظر بپردازد تا ضربه های لازم با دقیق ترین حالت ممکن به بخش های مورد نیاز وارد شوند.

در مرحله بعدی بخشی را که نیاز به صاف کردن داشته باشد از طریق شعله مستقیم، در پشت قطعه گرم می کنند تا بدنه نرم شود و خاصیت چکش خواری آن بیشتر شود.

با استفاده از چکش، مشتی ها، و قالب تنه، ضرباتی را صاف کار به قسمت مورد نظر یا آسیب دیده وارد می‌کند تا آن قسمت از بدنه را به فرم صحیح برساند.

بعد هم صافکار با قرار دادن آن قطعه بدنه در زیر نور آفتاب، شروع به موج گیری مرحله به مرحله و ترمیم خطوط و قوس ها کرده و این کار با استفاده از مشتی ها و قالب تنه مخصوص صافکاریِ بی رنگ و با انواع فنرها در شکل و اندازه های مختلف انجام می گیرد.

پس از مرحله موج گیری کامل، صافکاری بدون رنگ خودرو به قلم گیری برخی قسمتها نیاز پیدا می کند.

در واقع در این قسمت، باید رنگ خودرو را ساخته و با لیسه یا قلم مو های مخصوص رنگ، با غلظت مناسب و با حساسیت زیاد، رنگ را روی بخش های رنگ پریده زده و پس از گذشتن چند روز و خشک شدن، روی نقطه قلم گیری شده را با سمباده بسیار ریز و نرم، آن قدر باید بتراشید که رنگ با بدنه هم سطح شود و در پایان قسمت مورد نظر را به صورت کامل پولیش کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران