اجرای فوم بتن در جم – بوشهر

در بوشهر ، جم

معرفی اجرای فوم بتن در جم – بوشهر

🔴 یوسف عباسی

🔹 یوسف عباسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای فوم بتن در جم – بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 فوم بتن یا بتن سبک به عنوان مصالحی که چگالی ان به صورت قابل ملاحظه ای از بتن معمولی پایین تر است میتواند نقش موثری در کاهش وزن ساختمان به ویژه در قسمت های غیر سازه ای داشته باشد .
🔹 برای استفاده بهینه از این محصول ابتدا وزن مخصوص و مقاومت فشاری آن برای کاربری های مورد نظر در پروژه تعریف شده . وبر اساس ان بتن با اختلاف مناسب و افزودنیهای مورد نیاز براساس دستورالعمل ها و تجربیات قبلی تولید میشود

🔴 خصوصیات ویژه فوم بتن 👇🏻

✅ کاهش وزن ساختمان

✅ کاهش مصرف انرژی

✅ هزینه مالی کمتر نسبت به پوکه ریزی

✅ سرعت بالای اجرا (حداقل 400متر در روز)

✅ قابلیت پمپاز تا ارتفاع 60 متر عایق حرارتی و صوتی

✅ ایجاد سطح هموار ویکنواخت

✅ قابلیت برش.فرم و رنگ پذیری

🔴 مشخصات مقاومتی و حرارتی و ….

✅ مقاومت فشاری بالا در حدود 12kg/cm

✅ ضریب انتقال حرارت در حدود 0.11w/m.k

✅ دارای وزن حجمی 300 الی 450کیلو گرم در متر مکعب
✅ ضریب انتقال صوت

 

🔸 شماره تماس 09139856400

🔸آدرس استان بوشهر شهر جم

 

فوم بتن چیست؟

فوم بتن نام دیگر بتن سبک است، بتنی که تشکیل‌شده از ملاتی با آب، سیمان، فوم کف زا (نوعی ماده شیمیایی) و ماسه‌بادی یا ماسه نرم است و به‌تازگی وارد عرصه ساختمان‌سازی کشور شده است. این ماده دارای چگالی پایینی بوده و عایق صوتی و حرارتی مناسبی است که به‌سرعت و به‌راحتی در هر محیطی قابل‌اجرا است.

انواع فوم بتن

این نوع بتن با توجه به روش تولید حباب‌های هوا به دو نمونه مختلف تقسیم می‌شود که شامل:

بتن گازی

بتن کفی

 

مزایای استفاده از فوم بتن

فوم بتن به‌عنوان یکی از جدیدترین مصالح قابل‌استفاده در صنعت ساخت‌وساز کشور، از محبوبیت مناسبی نیز برخوردار است که علت این محبوبیت را می‌توان در ویژگی‌های زیر جست‌وجو کرد.
۱. عایق مناسب صوتی و حرارتی

فوم بتن به علت متخلخل بودن و داشتن بافت یکپارچه یک عایق حرارتی عالی است که با کاهش چگالی بتن افزایش چشمگیری خواهد داشت. فوم بتن قابلیت عایقی در برابر سرما و گرما داشته و علاوه بر این مسئله ازجمله عایق‌های صوتی مناسب به‌خصوص در ساختمان‌های چندطبقه به شمار می‌رود.
۲. یک عایق رطوبت کارا

ازآنجایی‌که فوم بتن دارای قشرهایی با سطوح متخلخل فراوان است، طبیعتاً دارای شکاف‌های مویین و درزهای کمتری نیز در سطح بوده و اگر پوشش فوم بتن باضخامت کافی استفاده شود، در مقابل نفوذ باران و رطوبت مقاومت مطلوبی نشان خواهد داد.
۳. سرعت بالا در اجرا

با بهره گرفتن از بتن سبک در اجرای پروژه‌ها می‌توان از هدر دادن وقت در اجرای کف‌سازی جلوگیری کرد و در کمترین زمان به بهترین نتیجه دست یافت. دستگاه‌های فوم بتن روزانه می‌توانند 60 تا 90 متر‌مکعب بتن تولید کنند که این مسئله بدین معنی است که سرعت اجرای فوم بتن حدود ۷ برابر بیشتر از روش سنتی می‌باشد درواقع اگر با روش سنتی ۸۰ مترمربع، کف سازی را اجرا کنیم با فوم بتن می‌توانیم حدود ۵۶۰ مترمربع در همان زمان اجرا کنیم.
۴. ارزان‌تر بتن سنتی

ازجمله مهم‌ترین دلایل انتخاب فوم بتن توسط کارفرمایان، قیمت کم آن در مقایسه با بتن سنتی است چراکه فوم بتن ارزان‌تر می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران