فروش ویژه لوله پلیکا و اتصالات پلیکا و لوله های اذین و نیو پایپ در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروش ویژه لوله پلیکا و اتصالات پلیکا و لوله های اذین و نیو پایپ در تهران

🔴 تورج کریمایی

🔹 تورج کریمایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ویژه لوله پلیکا و اتصالات پلیکا و لوله های اذین و نیو پایپ در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تورج کریمایی :

✅ تهیه وپخش لوله واتصالات پلیکا و نیو پایپ و اذین

✅ تهیه وپخش لوله های گازی سپاهان و سپنتا و مانیسمان

✅ تهیه وپخش اتصالات جوشی و مانیسمان

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۵۱۴۹۶۰۴

🔸 شماره تماس  ۶۶۳۱۳۳۶۶

🔸 شماره تماس  ۶۶۳۱۸۳۹۹

🔸 آدرس  تهران – بازار اهن شاد اباد خیابان عزیزی

 

لوله پلیکا چیست؟

لوله های پلیکا از اولین لوله های مورد استفاده در صنعت ساختمان بوده است و بسیاری از لوله های مصرفی در داخل ساختمان ها از ای آلیاژ بوده است .
پلیکا ها نوعی از آلیاژ پلیمر می باشند که به افتخار اولین کاشف چنین آلیاژی برای لوله ها به نام ” پولیکا ” به این نام شناخته می شود .
پلیکا ها به دو صورت PVC و U-PVC وجود دارند که تفاوتی در این دو آلیاژ وجود دارد که مهمترین آن ها به این موضوع اختصاص دارد که آلیاژ U-PVC به صورت نرم شده آلیاژ PVC می باشد .
PVC مخفف شده عبارت POLICHLOREETHYLENE به معنای پلی وینیل کلراید می باشد که آلیاژ قالب لوله های پلیکا رایج در بازار می باشد .

موارد مصرف لوله پلیکا

1– انتقال فاضلاب های ساختمانی

انتقال فاضلاب های ساختمانی از پرکاربردترین مصارف استفاده از لوله های پلیکا می باشد زیرا از نظر اقتصادی برای این امور بسیار مناسب و به صرفه اقتصادی می باشد. منظور از فاضلاب های ساختمانی ، آب های مصرفی در قسمت حمام ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و .. می باشد .
2– کابل های برق و مخابرات

برای عبور دادن سیم برق و کابل های مخابراتی داخل ساختمان ها می بایست از لوله های پلیکا استفاده نمود. به علت عبور سیم های برقی و مخابراتی از محل هایی مانند زیر زمین و جداره دیواره همواره به در معرض خطر قرار دارند که آسیب ببینند لذا از اینرو می بایست از داخل لوله هایی عبور کنند که هزینه زیادی نداشته باشند .
لوله های مورد استفاده برای کابل کشی با لوله های پلیکا برای انتقال سیالات و فاضلاب از نظر ضخامت متفاوت می باشند زیرا لوله های پلیکایی که مخصوص برای عبور کابل می باشند هیچگونه فشاری را تحمل نمی کنند و نیاز به ضخامت بالا ندارند .
3– ناودانی و ونت

برای خارج کردن هوای اضافی داخل ساختمان که به اصطلاح به لوله های ونت معروف می باشند از لوله های پلیکا با ضخامت پایین استفاده می شوند زیرا از این لوله ها برای خارج کردن هوا به فضای آزاد استفاده می شود ، فشار زیادی را تحمل نمیکند .

مزیت های لوله های پلیکا

– مقاومت در برابر خوردگی :

– وزن سبک :

– رسانای الکتریکی و حرارتی :

– قیمت ارزان :

شاید یکی از بزرگترین عللی که هنوز هم بسیاری از ساختمان ها از لوله های پلیکا برای انتقال فاضلاب خود استفاده می کنند ، هزینه پایین خرید این لوله ها می باشد .

همانطور که می دانیم برای انتقال فاضلاب ساختمانی می توان از لوله های پوش فیت معمولی و پوش فیت سایلنت استفاده کرد و همچنین در مواردی می توان از لوله های پلی اتیلن استفاده کرد اما این دو آلیاژ از لوله دارای قیمت بالایی می باشند و قیمت لوله های پلیکا بسیار پایین تر از این مورد می باشد .
– ضد حریق بودن

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران