بهترین مجموعه تخصصی احراز هویت و وریفای صرافی های بایننس ، کوکوین ، گیت و … در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مجموعه تخصصی احراز هویت و وریفای صرافی های بایننس ، کوکوین ، گیت و … در تهران و سراسر کشور

🔴 محمد موسوی

🔹 محمد موسوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه احراز هویت و وریفای صرافی های بایننس ، کوکوین ، گیت و … در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد موسوی :

✅ تخصصی احراز هویت و وریفای صرافی های بایننس ، کوکوین ، گیت و …

✅ با مدارک فیزیکی کشورهای معتبر و درجه یک

✅ پشتیبانی تا آخرین مرحله احرازهویت

✅ رفع مسدودی حساب و آزاد سازی حساب های بلوکه

برای ارتباط با ادمین باشماره واتساپ و تلگرام درج شده در آگهی پیام دهید.

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۲۱۰۹۸۴۲۵۵

 

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس یکی از صرافی‌های محبوب رمز ارز است که دادوستد بیش از 45 ارز مجازی از جمله بیت کوین، اتریم، لایت کوین و بایننس کوین را فراهم می‌سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رمز ارز می‌توانید از مطلب آموزشی «رمز ارز چیست؟» دیدن نمایید.

بایننس صرافی‌ای است که در آن کاربران می‌توانند به تجارت رمز ارزها بپردازند. این صرافی بسیاری از رایج‌ترین رمز ارزها را پشتیبانی می‌کند.
بایننس کیف پولی رمزنگاری شده را برای معامله‌گران خود فراهم ساخته و از این طریق افراد قادرند که وجوه الکترونیکی خود را ذخیره سازند.
بایننس ارزی مختص به خود، یعنی بایننس کوین دارد.
این صرافی برنامه‌هایی که به تصمیم‌گیری معامله‌گران در امر سرمایه‌گذاری یاری می‌رسانند را نیز پشتیبانی می‌کند.
شیوهٔ کار صرافی بایننس
صرافی بایننس بیش از هر چیز برای تجارت رمز به رمز معروف است، به تعبیری دیگر، تجارت میان دو رمز ارز. صرافی بایننس به دلیل پایین بودن هزینهٔ تراکنش، نقدینگی بالا و تخفیف‌های اضافی در صورت پرداخت هزینه‌ها از طریق بایننس کوین (که ارز مخصوص این صرافی است)، محبوبیت بی‌نظیری کسب کرده است.

مرکز بایننس واقع در توکیو، پایتخت ژاپن است. این صرافی در سال 2017 شروع به ارائهٔ خدمات کرد. بایننس مدعی دارا بودن استانداردهای بالای ایمنی و امنیتی با معماری چند لایه‌ای و چند خوشه‌ای است و توانایی پردازش بالایی، با توان عملیاتی چیزی در حدود 1.4 میلیون سفارش در ثانیه را دارد.

این صرافی مبادلات مربوط به بیش از 150 ارز مختلف را پشتیبانی می‌کند که معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از بیت کوین، اتریم، لایت کوین و بایننس کوین (ارز اختصاصی خود این صرافی) و این فهرست همچنان در حال رشد است.

نکتهٔ مهم: اسم «بایننس» بر پایهٔ ترکیبی از کلمات باینری (دوگانه) و فایننس (مالی) ساخته شده است.
به‌‌عنوان یک صرافی استاندارد خدماتی مرتبط با تجارت، بایننس، فهرست‌گذاری سهام، گردآوری منابع مالی و از فهرست خارج کردن سهام یا برداشت از رمز ارزها را ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان به رمز ارز که مایل به ایجاد ارز اختصاصی خود هستند، می‌توانند از بایننس برای تأمین مالی پروژهٔ خود از طریق عرضهٔ اولیهٔ کوین (ICO) اقدام کنند.

بایننس توسط جمع کثیری از معامله‌گران و شرکت‌کنندگان در مبادلات و سرمایه‌گذاری در انواع رمز ارزها استفاده می‌شود.
به‌منظور آغاز تجارت، کاربران باید مراحل خواسته‌شدهٔ احراز هویت مشتری را پشت سر بگذارند. پس از موفقیت در ایجاد حساب تجاری، کاربران می‌توانند وجوهی به‌صورت رمز ارز را به آدرس کیف پول عمومی خود – که توسط بایننس و برای آغاز تجارت ایجاد شده است – اضافه کنند.

در حال حاضر، بایننس سه نوع سفارش معامله (trade orders) را پشتیبانی می‌کند: سفارشات محدود (limit orders)، سفارشات به قیمت بازار (market order) و سفارشات استاپ یا حد ضرر (stop order).

سفارشات محدود تنها با محدودیت قیمتی که توسط معامله‌گر تعیین می‌گردد اجرا می‌شوند، سفارشات به قیمت بازار بلافاصله با بهترین قیمت موجود در بازار اجرا می‌شوند، درحالی‌که سفارشات حد مجاز تنها زمانی اعتبار پیدا می‌کنند که قیمت به حد مشخصی برسد.

هیچ‌هزینه‌ای برای نگهداری از سپرده‌های رمز ارزی و وجوه رمز ارزی از کاربران اخذ نمی‌شود، گرچه در صورت برداشت، مبالغی تحت عنوان هزینهٔ تراکنش کسر می‌شود که بسته به رمز ارز متغیر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران