انواع تعمیرات و بازسازی ساختمان در تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی انواع تعمیرات و بازسازی ساختمان در تهران و حومه

🔴 حسین فرزانه

🔹 حسین فرزانه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انواع تعمیرات و بازسازی ساختمان در تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین فرزانه :

✅ تعمیرات وباسازی ساختمان ،اعم از سنگ کاری کاشی کاری

✅ ایزوگام قیرگونی دیوار کشی گچ کاری .لوله کشی اب

✅ نقاشی کاغذ دیواری .کناف دکور نورمخفی

✅ برق کشی نصب کابینت وکمد دیواری حمل نخاله

✅ باکار کنان حرفه ای وکاربلد

و…

 

🔸 شماره تماس  09128590818

🔸 آدرس  تهران، کرج

 

اهمیت بازسازی ساختمان چیست؟

بازسازی ساختمان بهترین راه افزایش طول عمر بنا
ساختمان و مکان های مسکونی و اداری ساختاری بسیار مشابه با بدن انسان دارند. همان طور که توجه به تغذیه، ورزش و پیشگیری از بیماری های مختلف منجر به افزایش عمر می گردد، بازسازی ساختمان نیز چنین نتیجه ای را به همراه خواهد داشت. حال سوال این است که چرا بازسازی ساختمان بهترین راه افزایش طول عمر بنا می باشد؟

با گذشت زمان تاسیسات ساختمان ها دچار فرسودگی میشوند و به همین خاطر ممکن است نم و رطوبت در سقف و دیوارها مشاهده شود. علاوه براین، انسداد لوله های آب، تخریب نمای ساختمان بخاطر آلودگی های هوا و همچنین ایجاد ترک و شکست در بخش های مختلف بنا نیز به مرور قابل مشاهده می باشد.

با اجرای بازسازی ساختمان (House reconstruction) می توان تا حد زیادی از تخریب منزل بخاطر ایجاد نم و رطوبت و سایر موارد ذکر شده جلوگیری نمود. همچنین می توان با تعمیرات و بازسازی خانه های قدیمی استانداردهای کاملا بروز را در بخش های مختلف بنا به کار برد و مانع از تخریب و فرسودگی زود هنگام آن شد.

مهمترین نکات بازسازی ساختمان قدیمی
بازسازی ساختمان تهران و سایر شهرهای بزرگ و حتی کوچک با چالش های زیادی روبرو می باشد. به طوریکه به جرات می توان گفت در بسیاری از مواقع تغییر معماری داخلی ساختمان (Home remodeling) و یا بازسازی نما و سایر بخش ها نسبت به ساخت کامل یک بنا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد. از مهم ترین نکات بازسازی ساختمان قدیمی می توان به چند مورد اشاره نمود که رعایت آنها در تمام پروژه ها الزامی می باشد. که عبارتند از:

هدف از بازسازی ساختمان را مشخص کنید
با توجه به اینکه چه نوع ساختمانی را می خواهید بازسازی کنید و چه تغییراتی در آن اعمال نمایید، باید هدف اصلی مشخص شود. آیا تنها بازسازی نمای ساختمان مد نظر است یا ساختار داخلی و اتاق ها و سایر بخش ها کاملا تغییر می کنند؟ با پاسخ دادن به این سوال و سایر سوالات مشابه باید هدف اصلی از تعمیرات و بازسازی ساختمان را مشخص کنید.

هزینه بازسازی ساختمان را تخمین بزنید
تیم های بازسازی ساختمان تهران و یا محل سکونت خود را شناسایی کنید و با آنها مشورت نمایید. افراد متخصص می توانند قیمت نهایی پروژه تعمیرات و بازسازی ساختمان را تخمین بزنند. در نهایت این شما هستید که بر اساس بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا تنها بازسازی پذیرایی و اتاق نشیمن انجام شود یا نمای ساختمان و یا سایر بخش ها نیز لازم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران