رنگ پودری الکترواستاتیک در خراسان رضوی

در خراسان رضوی

رنگ پودری الکترواستاتیک در خراسان رضوی

🔴 محمود عبدالله نژاد

🔹 محمود عبدالله نژاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه رنگ پودری الکترواستاتیک در سراسر خراسان رضوی میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمود عبدالله نژاد :

✅ خدمات رنگ انواع شیر آلات بهداشتی

✅ خدمات رنگ انواع جعبه های آتش نشانی

✅ خدمات رنگ تخت های فلزی

✅ خدمات رنگ میز و صندلی

✅ خدمات رنگ دربهای آکاردئونی

✅ خدمات رنگ درب منازل

✅ خدمات رنگ دستگاه های بدنسازی

✅ خدمات رنگ لوستر آلات

✅ خدمات رنگ بخاری

✅ آماده همکاری با انواع شرکت ها کارخانه جات وآزمایشگاه ها می‌باشد

✅ خدمات رنگ انواع قطعات فلزی به طول 6متر در 1/50

✅ خدمات رنگ با بهترین کیفیت و استاندارد ملی و ایزو 9001اروپا

✅ آزمایش مقدار میکرون مصرف شده در قطعات خود

و….

 

🔸 شماره تماس  09021616128

🔸آدرس خراسان رضوی جاده کلات روستای گرجی گرجی 2/3 زرین کابین 2پلاک3

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک

چهار دلیل اصلی برای استفاده از رنگ پودری به جای رنگ مایع:

 

– کاهش انتشار VOC

– پوشش در برابر خوردگی و نور آفتاب

– کاهش هزینه های تولید

– بهبود ایمنی کارکنان

 

پوشش رنگ پودری دوستدار محیط زیست می باشد و عملا بدون آلودگی است؛ بر خلاف رنگ مایع در پوشش پودری از هیچ حلالی استفاده نمی شود، بنابراین تنها مقدار ناچیزی VOC در هوا آزاد می شود و علاوه بر این پودر استفاده نشده و پراکنده شده می تواند بازیابی شود و مجدد مورد استفاده قرار گیرد؛ بنابراین ضایعات رنگ پودری در کمترین حد ممکن است و می تواند به راحتی و با خیال راحت دفع شود.

به دنبال خرید رنگ پودری برای محصولات خود باشید

پوشش پودری یک فرایند تمیز است؛ در واقع یکی از عناصر اصلی در کسترش استفاده از رنگ پودری اجرای قوانین سخت گیرانه در کنترل آلودگی هوا در طول 30 سال گذشته بوده است. علاوه بر این استفاده از رنگ پودری به طور کلی هزینه های عملیاتی را پایین می آورد. به عنوان مثال رنگ پودری پراکنده شده در هوا بعد از پاشش توسط دستگاه می تواند بازیابی شده و مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشش رنگ پودری در حال حاضر در هزاران محصول یافت می شود که هر روز با آن تماس داریم، از بولدوزر ها و اره های چوبی گرفته تا دستگاه قهوه، کابینت کودک، یخچال، سطل زباله و هزاران وسیله دیگر که از پوشش رنگ پودری در آنها استفاده شده است؛ پوشش رنگ پودری از سخت ترین و سخت ترین ماشین آلات و قطعات خانگی که به طور روزانه استفاده می شوند محافظت می کند.

نتیجه انتخاب یه محصول از مشتقات رنگ پودری این است که آن را جذاب تر، با دوام تر و با کیفیت بالا تر در دسترس قرار می دهد ، طبق گزارش وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا از دست دادن سالیانه محصول بر اثر خوردگی در این کشور ده میلیارد دلار است که پوشش رنگ پودری میتواند این رقم را به شدت کاهش دهد.

پوشش های پودری همگن، منسجم و بدون نیاز به حلال ها است؛ بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این یکی از دلایلی است که پوشش رنگ پودری نسبت به رزین های مایع از مقاومت بیشتری برخوردار است

یک نمونه از عملکرد برتر رنگ پودری به نسبت رنگ مایع توسط یک سازنده باکس باطری فولادی برای کامیون های الکتریکی گزارش شد، او دریافته بود که حتی رنگ مایع با کیفیت خیلی بالا نیز فقط برای شش ماه دوام می اورد و رنگ روی باطری خراشیده شده و از بین می رود و اسید باطری از زیر باعث از بین رفتن رنگ مایع روی باکس می شود که در پوشش رنگ پودری در برابر این اسید مقاومت خیلی بیشتری از خود نشان می هد.

برای رسیدن به ضخامت کافی برای مقاومت در برابر خوردگی لازم است در رنگ های مایع از دو مرحله رنگ آمیزی عبور کرد که در پوشش الکترواستاتیک ضخامت از 40 تا 70 میکرون می تواند در یک بار پاشش استفاده شود و این نیاز به دو بار پاشش را حذف می کند.

یک تولید کننده قطعات خودرو با سیستم رنگ مایع یک آزمایش 96 ساعته در اسپری نمک را انجام داد که بعد از تبدیل به یک پوشش رنگ پودری این زمان به بیش از 400 ساعت در همان آزمایش ارتقاء پیدا کرد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران