بهترین مرکز ارائه خدمات برنامه تمرینی و اصلاحی و رژیم غذایی حضوری و آنلاین در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات برنامه تمرینی و اصلاحی و رژیم غذایی حضوری و آنلاین در مشهد

🔴 سونیا غفاریان

🔹 سونیا غفاریان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات برنامه تمرینی و اصلاحی و رژیم غذایی حضوری و آنلاین در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

مربی خودت باش
روح وجسمت رو با رژیم سخت خسته نکن

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سونیا غفاریان :

✅ رژیم غذایی وبرنامه تمرینی حضوری وانلاین زیر نظر مربی رسمی بدنسازی, وفیتنس trx

🔹 در حقیقت شما با رعایت ساده ترین نکات غذایی غذای روزانه خود را به رژیمی تغییر میدهید ودر عین حال هر روز با خوردن غذای خانواده به وزن ایده ال خود دست میابید
🔹 اینکه در عین حال که تمرین ورزشی رادر منزل انجام میدهید ولی روز به روز نتیجه تغییرات محسوس تر باشد برایتان از رویا به حقیقت بدل می شود فقط نتیجه انتخاب درست شماست

✅ در معتبر ترین باشگاه های ورزشی در ملک اباد وهفت تیر وکوثر

✅ دوره های افزایش قد و جلوگیری از بلوغ زودرس کودکان و نوجوانان

✅ مربی رسمی برند برتر ems جاست فیت در مشهد به صورت حضوری در منطقه ملک اباد

🔹 با حداقل زمان 15تا20دقیقه در روز شما میتوانید براحتی کالری برابر با 2 تا 6ساعت تمرین سخت ورزشی از دست دهید
🔹 همینطور چربی سوزی وعضله سازی و امادگی جسمانی بالا متناسب با نیاز شما وتجربه شده ومورد تایید بهترین ورزشکاران جهان
روش تمرینی تحریک الکتریکی
Ems
🔹 با عضله سازی بیشتر وکاهش سلولیت در روش تمرینی با لباس همراه با پد های تحریکی که حداکثر فشار به عضلات را تجربه خواهید کرد
🔹 این روش با قابلیت تغییر میزان پالس مناسب افراد مبتدی وحرفه ای میباشد

و…

 

🔸 شماره تماس  09153026163

🔸 آدرس  مشهد هفت تیر ملک اباد کوثر

 

مزایای ورزش بدنسازی چیست؟

ورزش بدنسازی در عضلات و درد مفاصل
هدف اصلی بدنسازی این است که با پرورش عضلات آنها را قوی تر و از نظر حجم بزرگتر کند.برای اینکه بدن حرکت کند نیاز است که با استفاده از قدرت عضلات استخوان ها را به حرکت در بیاورد.به همین دلیل زمانی که برخی از عضلات خوب پرورش پیدا نکرده باشند و ضعیف باشند. آن قسمت دیگر نمی تواند مثل همیشه حرکت خود را به درستی انجام دهد.

به عنوان مثال اگر در ناحیه ی ران دچار مشکل شوید و این قسمت ضعیف باشد انجام حرکاتی که به زانو مربوط می شوند بسیار سخت انجام خواهد شد.و حتی شاید به زانو درد دچار شوید.بدنسازی و انجام تمرینات آن باعث می شوند که پرورش عضلات از ضعیف شدن آن ها جلوگیری به عمل آید.

قطعا دلیل اینکه در تمام ورزش ها مثل فوتبال،والیبال و بسکتبال و … ورزشکاران در هفته چند جلسه به تمرین بدنسازی می پردازند نیز همین موضوع است و آنها در صدد تقویت عضلاتی هستند که از آنها بیشتر در مسابقات خود استفاده می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که هرچه سن افراد بالاتر می رود احتمال ابتلا به درد مفاصل در آنها افزایش می یابد به طوری که از 50 سالگی به بعد به ازای هر سال تقریبا یک درصد از عضلات بدن مورد تحلیل قرار می گیرند.بدنسازی می تواند نقش موثری در کاهش احتمال ابتلا به درد مفاصل را داشته باشد.

مزایای ورزش بدنسازی در رابطه با استخوان ها
ویژگی استخوان های بدن به گونه ای است که هرچه فشار بیشتری به آنها بیاید استقامت و قدرتشان بیشتر می شود.یکی از مهمترین مزایای ورزش بدنسازی جلوگیری از پوکی استخوان است که با افزایش تراکم استخوان در اثر تمرینات بدنسازی رخ می دهد.

این موضوع در بانوانی که سن بالایی دارند بیشتر صدق می کند زیرا آنها در آن سن درگیر اختلالات هورمونی بر اثر یائسگی هستند.

مزایای بدنسازی در سلامت روح و روان
محققان به این نتیجه رسیده اند که هرچه گردش خون فردی بالا تر باشد و خون رسانی به مغز بیشتر انجام شود فرد ذهن فعال و خلاق تری خواهد داشت.

بدنسازی نیز با توجه به تمریناتی که در آن انجام میشود باعث افزایش گردش خون و در نتیجه فعال تر شدن ذهن فرد می شود.در هنگام تمرینات نیز هورمون های خوشحالی و ضد استرس نیز تولید می شود که منجر به شادی فرد می شود.

مزایای ورزش بدنسازی در رابطه با تغییر وزن
بسیاری از افراد از میزان وزن خود ناراضی اند.برخی از آنها از کمبود وزن رنج می برند و برخی دیگر از اضافه وزن می نالند.افراد با انجام دادن حرکات مختلف می توانند به وزن ایده آل خود برسند.

به عنوان مثال فردی که اضافه وزن دارد باید در تمرینات خود تمرینات هوازی را گنجانده و در کنار یک رژیم غذایی مناسب سعی در کاهش وزن خود داشته باشد.در این فرآیند فرد با انجام دادن تمرینات کم کم چربی های بدن خود را از بین میبرد.

برای فردی که از لاغری رنج می برد نیز باید یک برنامه حجمی و یک رژیم غذایی با وعده های زیاد در نظر گرفت تا با افزایش حجم عضلات مقداری وزن فرد افزایش پیدا کند.

مزایای بدنسازی در رابطه با انضباط و انگیزه
از آنجایی که فرد بدنساز با یک برنامه مشخص به تمرینات می پردازد به اجبار باید به طور منظم تمریناتی را انجام دهد که همین عامل می تواند در منضبط شدن فرد به او کمک کند.

وقتی تمرینات بدنسازی را انجام می دهید بدن شما برای انجام برخی کار های پیش پا افتاده دیگر بسیار قوی خواهد شد و این نیز به شما انگیزه ی مضاعف خواهد داد. از ظرف دیگر وقتی اندام خوش فرمی داشته باشید نگاه دیگران به شما به گونه ی دیگری است که این به نوبه ی خود در گرفتن انگیزه و اعتماد به نفس می تواند نقش داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران