مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سرای دانش(متوسطه اول) در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سرای دانش(متوسطه اول) در کرمانشاه

🔴 مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سرای دانش

⚫مدرسه ی غیر انتفاعی سرای دانش(متوسطه اول) اولین و باسابقه ترین مرکز آموزشی کرمانشاه زیر نظر کانون فرهنگی آموزش ثبت نام مقاطع هفتم، هشتم و نهم را به تعداد محدود آغاز می کند.
سرای دانش با هدف جذب دانش آموزان مستعد و ممتاز، امکانات اموزشی و استعدادیابی را فراهم نموده تا در درخشش توانایی های فرزندان و دانش آموزانتان نقشي مهم ايفا كند.

⚫كادر تدريس جوان با متدهاي آموزشی جديد

⚫آزمونهاي چهارگزینه ای دو هفته یکبار ودریافت كارنامه تحليلي

⚫مشاوره تحصیلی و روانشناسی خصوصی

⚫کلاسهای زبان دوم و استعداديابي

⚫كلاس پانزده نفره مجهز به ویدئو پروژکتور

 

🔸 شماره تماس  09339990112

🔸 آدرس  کرمانشاه، میدان هفده شهریور، ابتدای بلوار نسترن جنب رستوران پدر خوب

 

محاسن مدرسه غیر انتفاعی چیست؟

در مورد نکات مثبت و محاسن مدرسه غیر انتفاعی در کشور ما به خصوص در وضعیت فعلی کشور می توان موارد زیر را مد نظر قرار داد:

1-این مدرسه در شرایط فعلی کشور ما و در زمان تصویب قانون تاسیس مدرسه غیر انتفاعی یعنی سال 67 به علت محدودیت منابع مالی آموزش و پرورش که ناشی از افزایش جمعیت دانش آموزان، تورم ناشی از هشت سال جنگ تحمیلی و کاهش درآمد دولت، بر پا شده راهی برای جلب مابع مالی از جانب مردم می باشد، گرچه جلب منابع مالی برای آموزش و پرورش می تواند راه های دیگری هم داشته باشد ولی در مدرسه غیر انتفاعی نیز خود یک راه حل علمی و ممکن است.

2-مدرسه غیر انتفاعی با پذیرش مسوولیت آموزش و پرورش فرزندان خانواده های مرفه به هزینه خود آنان، منابع مالی جامعه را در جهت رسیدگی و توجه هر چه بیشتر به فرزندان خانواده های غیر مرفه آزاد می کنند بنا بر این به موازات فراهم آوردن امکانات بهتر برای فرزندان خانواده های مرفه به هزینه خود آنان ، دولت می تواند امکانات مالی آزاد شده را در خذمت آموزش و پرورش دانش آموزان غیر مرفه بکارگیرد و از این طریق سطح آموزش و پرورش کل فرزندان کشور را در شرایط ناگوار بالا ببرد.

3-مدرسه غیر انتفاعی به خاطر کسب منابع مالی مورد نیاز فعالیتهای آموزش و پرورش طبق تقاضای والدین .و دانش آموزان می توانند خدمات متنوعی ارائه دهند. به عبارت دیگر این مدرسه می توانند در صورت درخواست والدین و دانش آموزان و تامین مالی لازم، خدمات مورد نیاز مراحل مختلف رشد دانش آموزان را اعم از حدمات آموزشی و پرورشی ارائه نمایند.

4-از مدرسه غیر انتفاعی می توان جهت بنای الگوی تغییرات مناسب برای شکستن روال عادی وسنتی نا مطلوب موجود در مدرسه مطابق اهداف تعلیم و تربیت جدید، اعمال مدیریت آموزشی مناسب برای ارزشیابی و سنجش رشد دانش آموزان ، اجرای روش های جدید مناسب تدریس و همیاری، جهت ارتقاء سطح علمی و آموزشی دانش آموزان و هدایت تحصیلی و شغلی مناسب استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران