فروشگاه کابینت های آماده فلزی و ام دی اف – صنایع چوب مثل مبلمان ، تختخواب و همه اقلام منزل در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی فروشگاه کابینت های آماده فلزی و ام دی اف – صنایع چوب مثل مبلمان ، تختخواب و همه اقلام منزل در بندرعباس

🔴 فروشگاه تهران كابينت

🔹 فروشگاه تهران كابينت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کابینت های آماده فلزی و ام دی اف – صنایع چوب مثل مبلمان ، تختخواب و همه اقلام منزل در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه تهران كابينت :

✅ فروش صنايع چوب مثل مبلمان،تختخواب و همه اقلام منزل

✅ فروش كابينت فلزي و ام دي اف پيش ساخته با طرح هاي مختلف به قيمت عمده در بندرعباس

و…

 

🔸 با مدیریت  علي صمدي

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  بندرعباس بلوار ثارالله بعد از ثارالله ٣-جنب لوستر فروشي چلچراغ فروشگاه تهران كابينت

مزایای کابینت آماده ( کابینت پیش ساخته ) چیست ؟

کابینت پیش ساخته
کابینت های پیش ساخته که در انواع مختلفی به بازار ارائه می شود قبل از انتخاب بهتر است آنها را بشناسید امروزه به علت مشغله زیاد کاری و کم بودن زمان مردم به طرح و کارهای آماده روی آورده اند کابینت آشپزخانه هم یکی از این محصولات می باشد که در ادمه به معرفی کابینت پیش ساخته خواهیم پرداخت.

برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و زمان کافی در اختیار ندارند و هزینه نیز برای آنها مهم است کابینت های پیش ساخته گزینه مناسبی می تواند باشد بنابراین اگر نگران هزینه و زمان هستید کابینت پیش ساخته و آماده مناسب کار شما هست.

کابینت آماده که از قبل با ابعاد استاندارد طراحی و ساخته شده اند و فرایند نصب این کابینت ها طی چند روز انجام می شود رنگ ،طرح وابعاد این کابینت ها محدود است و مشتریان این نوع کابینت ها گزینه زیادی برای انتخاب در اختیار ندارند و فقط می توانند گلچینی از طرح و رنگ ها، کابینت پیش ساخته مورد نظر را انتخاب کنند و همچنین به علت اینکه در شمارش بالا و مقیاس صنعتی تولید میشود از کاهش هزینه نیز برخوردار خواهد شد.

انواع کابینت پیش ساخته (آماده):
این کابینت ها در دو سبک مدرن (کابینت ام دی اف و هایگلاس )و کلاسیک (کابینت آماده ممبران) تولید می شوند بدنه یکسانی دارند و تنها جنس در آنها با یکدیگر متفاوت است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابینت پیش ساخته (آماده)
عامل اصلی در اختلاف کابینت های پیش ساخته تفاوت جنس بدنه و در آنها است جنس ورق بکاررفته شده در یک کابینت میتواند اختلاف قیمت تا دوبرابر را داشته باشد و طبیعتا ورق های کم کیفیت بازار قیمت ارزانی خواهند داشت و بوی نا مطبوعی ایجاد خواهند کرد.

جنس صفحه
کابینت های پیش ساخته از جنس صفحه اچ پی ال با ضخامت 3.2 میلی متر کیفیت بالایی دارند و نسبت به بقیه کابینت ها گران تر می باشند برای صرفه جویی در هزینه از صفحه هایی که از بهم چسبیده دو صفحه ام دی اف ساخته شده اند نیز ممکن است استفاده کنند.

مزایای کابینت های پیش ساخته (آماده)
کیفیت عالی
کابینت های آماده با رعایت اصول ومطابق استاندارد های جهانی ساخته می شوند و هیچ تفاوتی از لحاظ کیفیت بین کابینت آماده و سفارشی وجود ندارد.

مقرون به صرفه
کابینت های آماده شرکت گروه تخصصی دکوراسیون داخلی آنوبیس در مقیاس صنعتی و تعداد بالا تولید می شوند بنابراین از مزایای کاهش هزینه ی ناشی از صرفه ی مقیاس برخوردار است پس با قیمت مناسب تری نسبت به کابینت های سفارشی تقدیم می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران