تولید و فروش ست میز و صندلی بتنی پلیمری pad stone در بوشهر – برازجان

در بوشهر ، برازجان

معرفی مرکز تولید و فروش ست میز و صندلی بتنی پلیمری pad stone در بوشهر – برازجان

🔴 مجموعه پاد استون

🔹 مجموعه پاد استون یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش ست میز و صندلی بتنی پلیمری در بوشهر – برازجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پاد استون :

✅ تولید انواع نیمکت و ست میز بتنی پلیمری

✅ با قیمت بسیار مناسب

✅ قابل ارسال به تمام نقاط کشور

و…

 

🔸 با مدیریت  نادر بوستانی

🔸 شماره تماس  09399286586

🔸 آدرس  بوشهر – برازجان کمربندی دهقاید قبل از ورودی دهقاید کارگاه پاد استون

 

مزایای محصولات بتنی پلیمری چیست؟

سنگینی بتن مسلح و ضد سرقت بودن :
از جمله مزایای محصولات بتنی پارکی مبلمان شهری می توان به سنگینی بتن مسلح اشاره نمود که این سنگینی مانع بزرگی در سرقت این سازه از مکان‌های عمومی و پارک ها می باشد و از ایجاد خسارات مالی به شهرداری‌ها و متولیان اماکن عمومی جلوگیری می کند . البته این نکته حائز اهمیت است که حمل‌ و نقل آن هزینه بالاتری را به خریدار تحمیل نمی کند . قطعات این محصولات از همدیگر جدا بوده و می توان تعداد بالایی را در ماشین حمل بارگیری و انتقال داده و در محل به آسانی با پیچ و مهره استاندارد همراه محصول نصب نمود . این مزیت ارزشمند نیز وجود دارد که نیازی نیست تا محل قرارگیری محصول مبلمان شهری تخریب ، بولت و صفحه کاشته شود . در بسیاری مواقع هنگام ساخت کف سازی و محوطه سازی پارک ها و اماکن عمومی نمی توان دقیقاً مشخص نمود محل قرار گیری مبلمان شهری ، نیمکت و سطل زباله کجا قرار گیرد و حتی ممکن است در آینده به دلیل قرار گرفتن نیمکت پارکی و مخزن زباله پارکی ست خود در زیر سایه درختی نیاز به جابجایی محل تعیین شده باشد و به همین جهت کاشت صفحه ، سوراخ کاری و کاشت بولت جوشی ، موجب تخریب کف‌سازی گشته و مطلوب نمی باشد .

قیمت مناسب :
از دیگر مزایای محصولات بتنی مبلمان شهری  قیمت مناسب این محصول می باشد . در سال‌های اخیر به دلیل افزایش بسیار زیاد قیمت فلزات با وجود همه مزایا و زیبایی های منحصر به فرد خود عاملی گشته که بخشی از مشتریان ترجیح می دهند بتن را نیز در کنار محصولات فلزی  مورد توجه قرار دهند . البته محصولات بتنی نانو سمنت پلاست این شرکت به صورت مسلح تولید می گردد و با شبکه میلگردی ۱۴ و ۱۶ مسلح می گردد تا به استاندارد مقاومت فشاری لازم دست پیدا کند . تولید این محصولات به روش تولید سنگ مصنوعی و توسط قالب های ABS تولید می گردد که به همین دلیل سطحی کاملا صیقلی و براق را داراست و قابلیت رنگ آمیزی به روش‌های گوناگون وجود دارد . رنگ آمیزی محصولات بتنی مبلمان شهری  به دو روش به سفارش مشتری انجام می‌پذیرد روش اول رنگ آمیزی به روش پاششی می باشد که در این روش این نکته قابل اهمیت است رنگ‌های روغنی و استاتیک که بر روی متریال بتنی یا فلزی پاشیده می‌شود از چسبندگی بالایی برخوردار است . ولی در صورت خراشیدگی یا سایش طولانی مدت طبیعی نیازمند ترمیم می باشد و به طور معمول هر چند سال در اثر عوامل جوی و محیطی مانند بارش باران و عوامل دمایی تغییرات فصلی نیازمند ترمیم و رنگ آمیزی مجدد می باشد . در شیوه دوم رنگ آمیزی محصولات بتنی این مجموعه از پیگمنتهای معدنی با کیفیت کره ای و آلمانی در ترکیب مواد سمنت پلاست استفاده می گردد که این نوع بتن رنگی نیازی به رنگ آمیزی پاششی نداشته و به دلیل اینکه تمامی ترکیب محصول رنگی است خراشیدگی و ضربه و سایش موجب رنگ پریدگی آن نمی‌گردد و این مزیت مانع پرداخت هزینه رنگ آمیزی در سالیان پس از نصب محصول مورد نظر می گردد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران