بهترین مرکز ارائه خدمات پوست و خدمات زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات پوست و خدمات زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس

🔴 نیکی فضلی

🔹 نیکی فضلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات پوست و خدمات زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نیکی فضلی :

✅ کلیه خدمات پوست و مو و پاکساری و زیبایی، لیزر با بهترین متدها و جدیدترین ابزار روز

✅ در کمترین زمان بهترین بازدهی

و…

 

🔸 شماره تماس  09129312975

🔸 آدرس  تهران – تهرانپارس،ایستگاه داریوش نبش ۱۱۲، اصلان بیک ساختمان بانک پارسیان طبقه دوم پلاک ۲ واحد ۱۳

 

مزایای پاکسازی صورت چیست؟

چرایی اهمیت پاکسازی پوست
پاکسازی پوست از مهمترین عواملی است که در سلامت آن صورت اهمیت زیادی دارد. شناخت نوع پوست مهمترین اقدام برای مراقبت از پوست است چرا که استفاده از محصولات نامناسب با نوع پوست می‌تواند آکنه، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند. داشتن یک برنامه روزانه مراقبت از پوست به حفظ سلامت کلی پوست، نشاط و بهبود نگرانی‌های پوستی کمک شایانی می‌کند.

با افزایش سن و گذر زمان پوست به عنوان بزرگترین اندام بدن آسیب‌های رسیده ناشی از رژیم غذایی ناسالم، استرس و هوای آلوده را نشان می‌دهد. در پاکسازی پوست آلودگی‌هایی که به شکل جوش‌های سرسیاه، جوش سفید، تورم و لک‌ها درآمده‌اند از بین رفته و پوستی سالم و شاداب به ارمغان می‌آید.

مزایای پاکسازی صورت
پاکسازی پوست باعث بهبود در گردش خون در صورت و در نتیجه داشتن پوستی سالم می‌شود، به بهبود بافت پوست و درخشش کمک می‌کند، پاکسازی سبب جلوگیری از لکه‌ها، جوش‌های سرسیاه و جوش‌های سر سفید می‌شود، برطرف کننده اثرات برنزه شدن و آسیب‌های ناشی از آفتاب زدگی می‌شود. همچنین پس از پاکسازی، پوست مرطوب شده و به خوبی تغذیه می‌کند.

روش‌های پاکسازی پوست 

شستشو پوست
شستشوی درست و منظم اولین قدم برای پاکسازی پوست است؛ برای شستشو باید از شوینده‌ای استفاده شود که پوست را پس از شستشو سفت نگه دارد. شستشوی زیاد از حد باعث می‌شود روغن‌های طبیعی پوست از بین برود. پس از شستن صورت با پاک کننده مخصوص بر اساس نوع پوست، آن را با یک حوله نرم خشک شود؛ برای شستشو پوست باید از آب داغ پرهیز شود چراکه باعث خشکی پوست می‌شود.

بخور صورت
ابتدا به مدت تقریبی پنج دقیقه در فاصله مناسب از یک ظرف آب در حال جوش صورت خود را قرار دهید و با یک حوله سرتان را بپوشانید. بخور صورت برای پوست‌های چرب معجزه می‌کند؛ همچنین بخور به دفع سموم کمک می‌کند، به طور عمیق پوست صورت را تمیز کرده و به از بین بردن جوش‌های سرسیاه و جوش‌های سر سفید کمک می‌کند. پس از اینکه مرحله بخور پایان یافت صورت خود را با استفاده از یک مکعب یخ (با حرکات دایره‌ای) ماساژ دهید، این کار منافذ را محکم کرده و دمای پوست را به حالت نرمال می‌رساند.

لایه برداری پوست صورت
برای لایه برداری پوست باید از لایه بردارها استفاده شود، زیرا با شستن صورت سلول‌های مرده و آلودگی‌های داخل منافذ از بین نمی‌روند؛ همچنین لایه برداری روش خوبی برای روشن شدن پوست هم است چراکه سلول‌های مرده موجود در لایه خارجی پوست را از بین می‌روند. پس از اتمام کار لایه برداری صورت باید با آب گرم شسته شود. مخلوط شکر و عسل به میزان مساوی برای لایه برداری طبیعی پوست صورت توصیه می‌شود.

ماسک صورت
ماسک‌های صورت برای بهبود رنگ پوست و نرم شدن آن استفاده می‌شود. ماسک‌ها برای پوست بسیار آرامش بخش و مفید هستند. ماسک‌های مختلفی برای انواع پوست وجود دارند که با توجه به نوع پوست باید انتخاب شوند. ماسک صورت را به صورت یکنواخت روی صورت خود بمالید و منتظر بمانید تا خشک شود. بعد از خشک شدن، ماسک را با آب سرد یا ولرم بشویید و خشک کنید. موز، گوجه فرنگی و پاپایا انتخاب‌هایی برای استفاده از ماسک خانگی هستند که قابلیت پاک کنندگی و سفت شدن پوست را به همراه دارند.

تونر
تونر ها منافذ را بسته و پوست را مرطوب نگه می‌دارند. سطح PH پوست خود را می‌توانید با یک تونر صورت متعادل کنید؛ تونر را یا با انگشتان به صورت بمالید یا آن را درون یک بطری اسپری قرار داده و به طور مستقیم روی صورت خود بپاشید. می‌توانید از آب خیار و گلاب به عنوان یک تونر خانگی استفاده کنید.

مرطوب کننده پوست
آخرین مرحله در پاکسازی پوست که به اندازه سایر موارد مهم است مرحله مرطوب کننده پوست است؛ مرطوب کننده نیز باید متناسب با نوع پوست انتخاب شود. توصیه می‌شود برای پوست‌های ترکیبی یا چرب از مرطوب کننده‌های حاوی ژل استفاده شود؛ پوست‌های بسیار خشک، باید از کره صورت یا لوسیون قوی‌تر استفاده شود. همچنین باید برای رفع خشکی پوست از پاک کننده‌های ملایم و فاقد الکل و برای پوست‌های مستعد آکنه، از لوسیون حاوی بنزوئیل پراکسید استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران