تعمیر انواع کمپرسور باد ، پمپ وکیوم و پمپ آب در بیرجند

در خراسان جنوبی ، بیرجند

معرفی مرکز تعمیر انواع کمپرسور باد ، پمپ وکیوم و پمپ آب در بیرجند

🔴 خداداد یوسفی

🔹 خداداد یوسفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر انواع کمپرسور باد ، پمپ وکیوم و پمپ آب در بیرجند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خداداد یوسفی :

✅ تعمیر کمپرسور باد،پمپ وکیوم ،پمپ آب،کفکش

✅ تعمیر کارواش,موتور آب بنزینی،موتور برق و سیم پیچی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۱۶۰۸۰۷۸رضایی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۱۶۳۸۰۷۸یوسفی

🔸 آدرس  بیرجند .ابتدای بلوار فرودگاه .بین امام رضا ۲و۴ .جنب بانک صادرات میدان ازادی .خدمات فنی نوین

علل خرابی کمپرسور باد چیست؟

کمپرسور باد یکی از دستگاه هایی است که در کارگاه های مکانیکی،گاراژها،تعمیرگاه های خودروهای سبک و سنگین،تعمیرات و نوسازی ساختمان ها و نیز کارهای داخلی ساختمان سازی و کارگاه های نجاری و مبلمان سازی و کابینت سازی بسیار پر کاربرد می باشد.برای داشتن کمپرسور با عملکرد بهینه و طول عمر بالا بهتر است که به طور صحیح از آن نگهداری کنید.

برای نگهداری از کمپرسور باد،بهتر است که بعد از مدتی کار،به دستگاه استراحت دهید.باید هوا و رطوبت مخزن را هر چند وقت یکبار از مخزن خارج کنید.برای این کار از شیری که زیر مخزن قرار دارد استفاده کنید.شیر را پادساعتگرد بچرخانید و اجازه دهید تا رطوبت و هوا خارج شود.بعد از تخلیه کامل،شیر را ببندید و مطمئن شوید که هیچ هوایی خارج نمی شود.معمولا بعد از هر 100 ساعت کار باید این تخلیه هوا انجام شود.

اگر می خواهید از کمپرسور باد به طور دائم استفاده نکنید بهتر است آن را از برق بکشید و متعلقات جانبی مانند شلنگ فنری را از آن جدا کنید.ضمن اینکه باید کمپرسور و شلنگ را در محیط خشک و بدون رطوبت و دمایی که نه زیاد بالا و نه زیاد پایین باشد نگهداری کنید.

تعویض روغن کمپرسور نیز حداقل باید سالی یک بار انجام شود.سطح روغن نیز نباید از میزان معین کم تر شود.برخی منابع اعلام می کنند باید بعد از حدود 200 ساعت کار روغن کمپرسور تخلیه شود.

باید فیلتری که در بالای سر سیلندر قرار دارد را تقریبا بعد از هر 1000 ساعت کار تمیز کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

تسمه را از نظر کشیدگی مناسب و سالم بودن بررسی کنید.اگر نیاز به تعویض بود،حتما آن را تعویض کنید.

کمپرسور نباید در زیر باران و یا در معرض نور آفتاب قرار گیرد.

اشکالات و ایراداتی که برای کمپرسور ممکن است ایجاد شود:

در حین استفاده از کمپرسور ممکن است بعضا با اشکالاتی مواجه شوید.ممکن است گاها میزان فشار برای شما مناسب نباشد،فشار نامناسب ممکن است به دلیل تنظیم نبودن و اشکال در سوئیچ فشار اتفاق افتاد که یا باید آن را تنظیم کنید و یا در صورت خراب بودن تعویض کنید.ممکن است هوا به میزان بیش تر استفاده شود که برای اطمینان از آن باید ابزارهای بادی و اتصالات کنترل شوند که نشتی نداشته باشند.

ممکن است به دلیل شکستن سوپاپ ها و یا اشکال در سیستم برق رسانی و یا خرابی سوئیچ فشار،کمپرسور باد تولید نکند.به همین دلیل لازم است تا سوپاپ ها و سوئیچ فشار تعویض و یا تعمیر شوند.

گاهی ممکن است کمپرسور به میزان کمی باد دهی داشته باشد.این ایراد ممکن است به دلیل گرفتگی فیلتر هوا و یا فرسوده شدن سوپاپ ها اتفاق افتد که باید آن ها را تعویض کرد.ممکن است اتصالات نشتی داشته باشند و یا تسمه دچار خرابی و کشیدگی شده باشد.

کمپرسور داغ می کند،یا سطح روغن مناسب نیست و یا نوع روغن مورد استفاده مناسب نیست.شاید هم از کمپرسور بیش از توان آن استفاده می شود که باید میزان بار مصرفی کاهش پیدا کند.

ممکن است در زمان خارج شدن باد از کمپرسور،کمی روغن با آن خارج شود.برای اینکه این ایراد را برطرف کنید،باید رینگ و سیلندر را بررسی کنید تا در صورت خرابی و شکستگی،تعویض شوند.ممکن هست که سطح روغن بیش از حد باشد.

ممکن است همراه با باد کمی آب نیز خارج شود که یا آب و رطوبت مخزن به موقع تخلیه نشده و یا محیط اطراف بیش از حد مرطوب است.

کمپرسور دستگاهی است که صدای زیادی دارد.اما گاها این صدا بیش از حد است.این صدای زیاد به دلیل اشکال در بلبرینگ ها یا شاتون و یا در رینگ پیستون است که در صورت مشکل دار بودن هر یک باید آن ها تعویض شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران