خدمات برقکاری ، نورپردازی ، نصب و عیب یابی برق ساختمان در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی خدمات برقکاری ، نورپردازی ، نصب و عیب یابی برق ساختمان در شیراز

🔴 مهرشاد

🔹 مهرشاد  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات برقکاری ، نورپردازی ، نصب و عیب یابی برق ساختمان در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهرشاد  :

✅ خدمات برقکاری و نورپردازی ونصب وعیب یابی

✅ کلیه کار های برق و نورپردازی

✅ نوسازی و بازسازی برق ساختمان

✅ تعویض کلید پریز و نصب لوستر

✅ نورپردازی کناف، هالوژن و نور مخفی

✅ نورپردازی داخلی و خارجی ساختمان

✅ نصب انواع چراغ {پروژکتور ، حیاطی و…}

✅ کلیه خدمات نصب، عیب یابی و اتصالی

✅ نورپردازی استخر

✅ ساختمان

✅ آشپزخانه و کابینت

✅ پذیرایی و سقف

✅ اتاق خواب ، راهرو و فضای باز

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شیراز

 

نورپردازی ساختمان چیست؟

نورپردازی چیزی بیشتر از روشنایی یک اتاق است، چراکه حال و هوای محیط را تعیین می‌کند و محیط را برای فعالیتی که در آن انجام خواهد شد، آماده می‌نماید و تأثیر زیادی بر سلامت روح و روان دارد.
در جامعه امروز افرادی که به زندگی اهمیت بیشتری می‌دهند، مدت‌ها وقت می‌گذارند تا محیط اطراف خود و دیگران را برای فعالیت‌های مختلفی مثل کار یا استراحت طراحی کنند. این طراحی محیط و تمام جوانب آن مثل انتخاب مبلمان مناسب را زمانی می‌توانید به نمایش بگذارید که یک نورپردازی آگاهانه و درست داشته باشید.

زیباترین وسایل نورپردازی اگر در جای مناسب خود قرار نگیرند، منابع نوری بی‌ارزشی هستند که در صورت قرار گرفتن در موقعیت مناسب به فضا روح می‌دهند و نقوش زیبایی از نور در محیط ایجاد می‌کنند.
اهمیت نور طبیعی
به‌طور میانگین حدود ۲۰ درصد یک اتاق را پنجره‌ها تشکیل می‌دهند که تأمین‌کننده نور طبیعی در فضا هستند، یک نورپردازی مناسب نورپردازی است که به ترکیب نور مصنوعی و نور طبیعی تأکید داشته باشد. ازجمله عوامل تأثیرگذار بر نور طبیعی می‌توان به وجود پنجره در اتاق‌ها، کمیت و کیفیت نور طبیعی در هر اتاقی نسبت به اتاق دیگر، جهت قرار گرفتن خانه (شمالی یا جنوبی)، اندازه و شکل اتاق و زوایای آن و تعداد پنجره‌ها اشاره کرد.

نور شمال سردتر و ضعیف‌تر از نور جنوب است، درحالی‌که رنگ‌ها را حقیقی‌تر از نور جنوب نشان می‌دهد همین ویژگی در طراحی داخلی نقش بسیار پررنگی دارد. از طرفی دیگر نور جنوب تم گرمی به رنگ‌ها می‌دهد که در عصرگاه حالات دل‌نشینی را ایجاد می‌کند.

سایز و شکل اتاق هم در نورگیری مؤثر است، مشخص است که اتاق‌های کوچک نسبت به اتاق‌های بزرگ به نور کمتری احتیاج دارند اما این موضوع همیشه صادق نیست، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر نیاز به نورگیری اتاق مؤثر است. اتاق مستطیلی که پنجره‌ها در عرض آن قرار دارند نسبت به اینکه که پنجره‌ها در طول آن قرار دارند به نور بیشتری احتیاج دارد و اتاقی که منظره آن با ساختمان دیگر، محافظ و یا درختی گرفته‌شده نسبت به همان اتاق با منظره باز به نور طبیعی بیشتری نیاز دارد.
بنابراین ازآنجاکه ما نمی‌توانیم جهت ساختمان را عوض کنیم پای نورپردازی مصنوعی به میان می‌آید و هرگونه نقصی از طرف نور طبیعی را می‌تواند جبران کند. به‌عنوان نمونه در روزهای آفتابی که نور باعث به وجود آمدن تشعشعات شفاف و سایه‌های موج‌دار می‌شود، انسان‌ها پرانرژی‌تر و پرنشاط‌تر هستند و آمادگی آن‌ها برای فعالیت روزمره بیشتر است درحالی‌که در روزهای ابری و خاکستری که کنتراست بین سایه و روشنایی وجود ندارد، انسان‌ها کسل و بی‌حوصله هستند. وقتی در طول روز وارد اتاق‌هایی می‌شویم که نور آفتاب مستقیم به آن‌ها می‌تابد احساس سلامت، گرما و نشاط می‌کنیم درحالی‌که اتاق‌هایی که نور آفتاب به‌طور غیرمستقیم به آن‌ها می‌تابد احساس خمودگی، بی‌حوصلگی و افسردگی را در فرد ایجاد می‌کند که به این حالات تأثیر روانی نور می‌گویند که با به کار بردن صحیح نور مصنوعی در فضا این احساس قابل‌تقلیل می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران