فروش انواع برنج و چای ایرانی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروش انواع برنج و چای ایرانی در تهران

🔴 آقای جلال اکبردوست

🔹 آقای جلال اکبردوست یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع برنج و چای ایرانی در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 برنج وچای اصلی ترین و مهمترین وعده های غذایی ما ایرانیا هستن و ما سالانه مقدار بسیار زیادی از برنج وچای استفاده می‌کنیم‌‌.

🔹 شما میتونید بهترین برنج ها و چای های ایرانیو از ما با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید و نوش جان کنید.

✅ ضمانت مرجوع کالا در صورت نارضایتی

✅ پیک رایگان(تهران)

✅ پرداخت درب منزل(تهران)

 

🔸 شماره تماس 09106296641

🔸آدرس تهران

۱۰ خاصیت مهم چای سیاه ایرانی چیست؟

۱. آنتی‌اکسیدان زیاد، از مهمترین خواص چای ایرانی

آنتی‌اکسیدان‌ها از مهمترین خواص و فواید چای سیاه برای سلامتی شناخته شده است. مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها می‌تواند به از بین بردن رادیکالهای آزاد و کاهش آسیب سلولی در بدن کمک کند همچنین باعث می‌شود که سیستم ایمنی بدن افزایش یافته و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد و چای سیاه و سبز یکی از منابع غنی آنتی‌اکسیدان است.

چای سیاه حاوی پلی‌فنول است ، پلی‌فنول یکی از انواع آنتی‌اکسیدان است که در برخی غذاها و نوشیدنی‌های خاص از جمله چای سیاه یافت می‌شود و خواص زیادی برای جلوگیری از سرطان و جلوگیری از آسیب DNA ناشی از دخانیات یا سایر مواد شیمیایی سمی دارد.

این آنتی‌اکسیدان‌ها با آنهایی که از میوه و سبزیجات به دست می آیند متفاوت هستند و بنابراین با مصرف روزانه چای سیاه ایرانی می‌توانند به عنوان یک قسمت مهم از رژیم غذایی ما فواید و مزایای زیادی برای داشتن یک سبک زندگی سالم فراهم کنند.

۲. قلب سالم‌تر با چای خالص ایرانی

محققان بیمارستان جان هاپکینز می‌گویند افرادی که روزانه حداقل یک فنجان چای طبیعی سبز یا سیاه می‌نوشند، قلب سالمی دارند. چای سیاه حاوی گروه دیگری از آنتی‌اکسیدان‌ها به نام فلاونوئیدها است که سلامت قلب می‌شوند. در کنار چای سیاه و سبز، فلاونوئیدها را می‌توان در سبزیجات، میوه‌ها و شکلات تیره یافت. مصرف چای سیاه به طور منظم ممکن است به کاهش بسیاری از عوامل خطر بیماری قلبی، از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا، افزایش میزان تری گلیسیرید و چاقی کمک کند.

۳. پیشگیری از سرطان از خواص مهم چای ایرانی

چای سیاه حاوی پولی‌فنول‌ها و همچنین آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند کاتچین است که کمک به جلوگیری از صدمه دیدن بلوک‌های DNA و ایجاد سرطان می‌کنند. ثابت شده است که زنانی که بصورت منظم چای سیاه می‌نوشند شانس کمتری برای مبتلا شدن به سرطان تخمدان نسبت به سایر همتایان خودشان دارند .

در مطالعه‌ای که توسط FDA آمریکا انجام شده، اثرات پولی‌فنولهای موجود در چای را بر روی سلولهای سرطانی بررسی کرده‌اند. این مطالعه نشان داد که مصرف روزانه چای سیاه و سبز ممکن است در تنظیم رشد سلول‌های سرطانی و کاهش رشد سلول‌های جدید نقش مفیدی داشته باشند. این مطالعه خاطر نشان می‌کند که اگرچه چای سیاه را نباید یک درمان جایگزین برای سرطان در نظر گرفت، اما چای سیاه از خواصی برخوردار است که می‌تواند برای کمک به کاهش بقای سلول‌های سرطانی مفید باشد.

۴. سلامت دهان و دندان

انجمن تحقیقات بهداشت چای مطالعات زیادی بر روی خواص چای سیاه انجام داده و نشان می‌دهد که چای سیاه تشکیل پلاکت در دهان را کاهش می‌دهد و مانع رشد باکتری‌هایی می‌شود که باعث ایجاد حفره‌ها و پوسیدگی دندان‌ها می‌شوند. پولی‌فنول‌های موجود در چای سیاه باکتری‌هایی که باعث ایجاد حفره های دندانی می‌شوند را نابود می‌کنند و همچنین مانع رشد آنزیم های باکتریایی می‌شوند که بصورت مواد چسبنده به دندان‌ها متصل می‌شوند. محققان مصری روی ده‌ها داوطلب، مطالعاتی در مورد خواص چای چای سیاه انجام دادند. به این ترتیب که داوطلب‌ها روزانه به مدت پنج دقیقه دهان خود را با چای سیاه خالص و طبیعی شستشو می‌دادند. محققان متوجه شدند بعد از شستشو با چای سیاه، میزان باکتری‌ها و اسید دهان این داوطلبان و همچنین خونریزیِ لثه‌ی آن‌ها کاهش یافته است

۵. جلوگیری از سکته مغزی با چای ایرانی

۶. کاهش خطر دیابت

۷. ایجاد آرامش و رهایی از استرس

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران