تولید کلیه قطعات پلاستیکی ( قطعات کشاورزی ، ساختمانی ، صنعتی ) در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولید کلیه قطعات پلاستیکی ( قطعات کشاورزی ، ساختمانی ، صنعتی ) در تهران

🔴 مجموعه تیک پلاستیک

🔹 مجموعه تیک پلاستیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید کلیه قطعات پلاستیکی ( قطعات کشاورزی ، ساختمانی ، صنعتی ) در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تیک پلاستیک :

✅ خدمات تزریق پلاستیک تا ۳۰۰ گرم

✅ قطعات کشاورزی

✅ لوازم ساختمانی

✅ قطعات صنعتی

✅ اسباب بازی

✅ ملزومات برقی

✅ تست قالب

✅ اماده قرار داد با شرکتها در کمترین زمان و قیمت مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت  بهزاد ریاضت

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۸۰۱۳۷۳۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۴۸۶۷۹۴

🔸 آدرس  تهران – اتحاد خ هشتم غربی

 

مزایای استفاده از قطعات پلاستیکی به جای فلزی چیست؟

استحکام و مقاومت بالا:
یکی از مزایای قطعه های پلاستیکی نسبت به فلز، نسبت مقاومت به وزن بالاتر است و از نظر طبیعی بسیار محکم و سخت هستند. بنابراین می توان برای برخورداری از مقاومتی مشابه از قطعات پلاستیکی با وزن کمتر استفاده نمود.

انعطاف پذیری بالا در طراحی:
قطعات پلاستیکی با تزریق پلاستیک مذاب به درون قالب تزریق پلاستیک تولید می­شوند. از مزایای تولید قطعات به وسیله این فرایند، می توان به تولید قطعات با اشکال پیچیده و ویژگی­های خاص و در نهایت استفاده از یک قطعه پلاستیکی به جای چند قطعه فلزی اشاره کرد.

وزن کم و هزینه مواد اولیه پایین:
قطعات ترموپلاستیک (گرمانرم) از نظر وزن، سبک­تر هستند. بنابراین وزن و هزینه قطعات پلاستیکی نسبت به قطعات فلزی کمتر است.

هزینه فرایند تولید پایین:
قطعات پلاستکی با فرایند قالب گیری تزریقی تولید می­شوند که زمان سیکل نسبتا پایینی دارند و این زمان چرخه پایین­تر در مقایسه با زمان چرخه تولید قطعات فلزی، نمایانگر کاهش هزینه در تولید قطعات پلاستیکی می­باشد.

عدم نیاز به عملیات پایانی ثانویه:
قطعات فلزی برای دستیابی به شکل نهایی مورد نیاز، زیبایی ظاهری و مقاومت در برابر خوردگی، نیاز به عملیات اتمام ثانویه دارند. در حالی که پلاستیک ­ها ذاتا دارای خاصیت مقاومت در برابر خوردگی می­باشند و زیبایی لازم را می­توان در طول فرایند قالب گیری تزریقی حاصل کرد. بنابراین یکی از بهترین مزایای پلاستیک نسبت به فلز، حذف عملیات اتمام ثانویه می­باشد که نهایتا منجر به صرفه ­جویی در وقت و هزینه می­گردد.

می­توان چفت و بست­ ها را حذف کرد:
یکی از مزایای فرایند تولید قطعات به روش تزریق پلاستیک، ویژگی­های مونتاژ پذیری این قطعات می­باشد که گاها با استفاده از یک ضربه کوچک (Snap fit joint)، این عملیات مونتاژکاری صورت گرفته و در نتیجه منجر به کاهش زمان و هزینه مونتاژ محصول می­شود.

مقاومت در برابر خوردگی و طول عمر بالاتر:
پلاستیک­ها از نظر طبیعی در برابر خوردگی مقاوم هستند و در نتیجه طول عمر بالاتری نسبت به فلزات دارند.

کاهش دور ریز ها و ضایعات:
قطعات پلاستیکی با تزریق پلاستیک مذاب به داخل قالب تزریق پلاستیک تولید می­شوند. این در حالی است که قطعات فلزی از بلوک­های نسبتا بزرگ تری ساخته شده ­اند. بنابراین یکی از مزیت­های پلاستیک نسبت به فلز، تولید قطعات با ضایعات ناچیز است. اگر حجم قطعه زیاد باشد نیز می­توان با استفاده از قالب تزریق پلاستیک راهگاه گرم، ضایعات پلاستیک را در طول عملیات قالب­ گیری کاهش داد.

رنگ آمیزی آسان تر پلاستیک نسبت به فلز:
همان طور که می­دانید، رنک آمیزی قطعات فلزی، نیازمند تجهیزاتی بوده که پس از تولید قطعه فلزی، به وسیله این تجهیزات، عملیات رنگ آمیزی انجام می­گردد. این در حالی است که پروسه تغییر رنگ قطعات پلاستیکی، قبل از تولید این قطعات و به وسیله متریال ­های خودرنگ و یا مستربچ­ها (رنگدانه­ ها) انجام می­ پذیرد.

خطرات حین تولید کمتر:
با توجه به اینکه قطعات پلاستیکی نرم­تر بوده و فاقد لبه ­های تیز و برنده هستند، تولید این قطعات به مراتب با خطرات و صدمات انسانی کمتری مواجه است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران