تولید و فروش مایع دستشویی و ظرفشویی در همدان

در همدان ، همدان

معرفی مرکز تولید و فروش مایع دستشویی و ظرفشویی در همدان

🔴 ناصر منعمی

🔹 ناصر منعمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مایع دستشویی و ظرفشویی در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 واحدی تولیدی مواد شوینده آل استار ..صاحب برندی زیبا و بین المللی ..تولید کننده مایع دستشویی و ظرفشویی ..آمادگی اعطای نمایندگی انحصاری داخل و خارج کشور را اعلام میدارد ..با شعار همه ستاره های پاکیزگی در دستان شماست

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۹۱۰۱۴۵۰

🔸 آدرس  ۳۵کیلومترهمدان سنندج

مایع دستشویی چیست ؟

مایع دستشویی یکی از محصولات شوینده در گروه مواد بهداشتی و ترکیبات تمیز کننده است. در زمان های گذشته استفاده از صابون برای شستشوی دست ها بسیار متداول بود، در نتیجه کارخانه های تولید کننده محصولات بهداشتی برای پوست دست و صورت سعی می کردند انواع صابون های متنوع را برای پوست های مختلف، طراحی و تولید کنند.

هم اکنون هم شاهد هستیم که صابون های شوینده دست برای سلامت پوست دست و صورت با عصاره ها و فرمولاسیون متفاوت در بازار موجود هستند.

در راستای اینکه فناوری ها تغییر پیدا کرد و فرمولاسیون سنتز مواد و محصولات بهداشتی و شوینده ها به سمت پیشرفته تر شدن و سازگار با محیط زیست حرکت کردند، نسل جدیدی از شوینده برای بهداشت پوست دست به بازار ارائه شد.

انواع مایع دستشویی با غلظت مختلف و در عطر و رنگ متنوع در کارخانه ها تولید و روانه بازار شدند. اگر برای خرید انواع مایع دستشویی و مایع ظرفشویی به بازار مراجعه کرده باشید با بسته بندی های متنوع از برندهای گوناگون برخورد می کنید. بر روی برخی از این محصولات نوشته شده است مایع تمیز کننده دست با عصاره گل های بهاری یا با عصاره لیمو و بسیاری کلمات دیگر. همین عامل باعث می شود میزان فروش یک مجموعه افزایش پیدا کند.

برخی از انواع مایع دستشویی حالت تمیز کنندگی معمولی دارند و برخی دیگر علاوه بر این، خاصیت آبرسانی، لایه‌ برداری و شاداب کننده پوست دست هم محسوب می شوند. اگر می خواهید بهترین مایع تمیز کننده برای دستان خود را خریداری کنیدف به عواملی نظیر نوع پوست خودف حساسیت داشتن یا نداشتن در برابر شوینده ها و قیمت محصول توجه داشته باشید.

انواع مایع دستشویی در بازار
امروزه تقریباً در تمام خانه ها انواع مایع دستشویی وجود دارد. این محصولات به شکل یک مایع با غلظت بالا هستند که در رنگ ها و رایحه های متنوع تولید می شوند. برخی از انواع مایع برای شستشوی دست در حقیقت به صورت فوم دستشویی تولید می‌شوند. فناوری تولید فوم دستشویی متفاوت است. فوم در حقیقت همان مایع صابون تمیز کننده است که در داخل یک مخزن با هوا فشرده می شود و زمانی که فرد، پمپ ظرف را فشار می دهد، هوا با مایع شوینده ترکیب می‌شود و به صورت کف خارج می گردد.

استفاده از کف یا فوم دستشویی مزایای زیادی دارد. این محصولات مقرون به صرفه هستند، کمتر مصرف می شوند، قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالایی دارند و حساسیت ها مشکلات پوستی را ایجاد نمی‌کنند. خرید فوم دستشویی یا کف دستشویی برای مکان های عمومی نظیر رستوران ها و هتل ها بسیار مناسب است.

برخی از کارخانه ها گروهی از انواع مایع دستشویی را به صورت کرم تمیز کننده تولید می کنند. این محصولات حاوی نرم کننده ها و مرطوب کننده ها هستند که هیچ حساسیتی برای پوست دست ندارند. برای افرادی که در استفاده از صابون ها برای شستشوی دست دچار خشکی پوست و حساسیت می شوند بهتر است از این مایع به صورت کرم برای تمیز کردن پوست دستان خود استفاده کنند.

فرمولاسیون تمام انواع مایع دستشویی، ملایم و تاثیر گذار است. همه این محصولات با عملکرد قوی می توانند چرک و آلودگی روی پوست را از بین ببرند. اگر در ترکیب اولیه مایع دستشویی از عصاره گیاه آلوئه ورا، رایحه انواع گل و روغن های گیاهی استفاده شده باشد، این محصول برای انواع پوست مناسب است. انواع محصولات شوینده برای دست را می توانید در بازار در بسته بندی های مختلف با وزن متفاوت خریداری کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران