فروش محصولات پوست و مو در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش محصولات پوست و مو در مشهد

🔴 بامحصولات نفیس زیبابمانید وزیبازندگی کنید

🔹 هدف شرکت نفیس تولیدکننده محصولات ارایشی بهداشتی مراقبتی بهبود کیفیت زندگی انسان هاست.

🔹 قیمت تمام محصولات ازقیمت درج شده برروی محصول کمترمیباشد.

🔹 درصورت خریدبالای۷۰۰هزارتومان درکنار محصولات ازماهدیه بگیرید.

🔹 هزینه خریدبالای۳۰۰هزارتومان ارسال رایگان میباشد.

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس مشهد

 

چرا باید از لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی اصل استفاده کنیم؟

۱- به خطر افتادن سلامتی

مهم‌ترین دلیلی که می‌توان برای مصرف لوازم آرایشی اصل نام برد همین موضوع است. یکی از عللی که افراد به سمت استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی می‌روند، قیمت کم‌تر آنها در مقایسه با محصولات آرایشی اصل است. لوازم آرایشی تقلبی عمدتا با مواد بدون کیفیت تولید شده و حاوی مقادیر زیادی سرب و سایر فلزات سنگین، پارابن و دیگر مواد شیمیایی مضر هستند. این مواد سلامتی شما را به مخاطره انداخته و ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین قیمت کمتری که شما در ابتدا برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی می‌پردازید در طولانی مدت و پس از استفاده از آن‌ها با بروز عوارض متعدد پوستی و غیر پوستی جبران خواهد شد. ایجاد حساسیت‌های مختلف، ریسک افزایش انواع سرطان‌ها، ایجاد عفونت‌های جدی و خطرناک، تاثیر بر سیستم عصبی ازجمله آسیب‌هایی است که این محصولات تقلبی برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. پس برای پیشگیری از پرداخت هزینه‌های گزاف جهت درمان مشکلات پوستی، از همان ابتدا لوازم آرایشی اصل را انتخاب کنید.

۲-کیفیت پایین لوازم آرایشی

برای بسیاری از افرادی که از محصولات آرایشی استفاده می‌کنند، چندان مهم نیست که لوازم آرایش اصل و اورجینال مصرف کنند یا نه! تنها نام برند کافی است تا آن را انتخاب کنند. اما جدای از مشکلاتی که این محصولات تقلبی برای سلامت ایجاد می‌کند، کیفیت پایین و کارایی نامناسب این مواد آزاردهنده است. اگر شما از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید ، در درجه اول به دلیل کیفیت بالاتر، مقدار کمتری از محصول نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی نیاز است.

علاوه‌ بر این، ماندگاری بالاتری در آن‎ها وجود دارد و همین مسئله صرفه اقتصادی بیشتری در کنار کیفیت مطلوب به آنها خواهد بخشید. این موضوع در مواد بهداشتی از جمله انواع کرم‌ها و محافظت ‌کننده‌های پوستی، شامپو و لوسیون‌های پوست و مو به شدت حائز اهمیت است.

از طرفی در انواع کرم‌ها و پودرهای آرایشی، ریمل، خط چشم و رژ لب، استفاده از لوازم آرایشی اصل باعث افزایش کیفیت نتیجه آرایش خواهد شد که در مقابل محصولات تقلبی کاملا نمود خواهد داشت.

۳-عدم رعایت بهداشت در لوازم آرایشی

لوازم آرایشی اصل دارای مجوزهای بهداشتی مربوط به هر کشوری است. اما اغلب محصولات تقلبی آرایشی در شرایطی غیر بهداشتی و توسط مراکز فاقد مجوزهای لازم تولید می شوند. تاریخ انقضای بسیاری از آنها ممکن است گذشته باشد و دوباره با بسته بندی‌های جدید روانه بازار شده باشد. چراکه هیچگونه نظارتی بر تولید آن‌ها صورت نمی‌گیرد. کافی است سری به دست‌ فروشان و مغازه‌های اطراف خیابان بزنید تا به راحتی و با قیمت بسیار کم این محصولات تقلبی را که بسیاری از آنها حتی در اطراف شهرها و در شرایط بسیار نامناسب تولید و بسته‌بندی می شوند، پیدا کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران