فروش سنگ نما درسراسر کشور

در اصفهان ، رضوانشهر

معرفی فروش سنگ نما درسراسر کشور

🔴 ارزان سنگ اصفهان ومحلات

🔹 ارزان سنگ اصفهان ومحلات یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش سنگ نما درسراسر کشور میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ارزان سنگ اصفهان ومحلات :

✅ فروش انواع سنگهای نما ،پله وکف و..

✅ ارسال به سراسر ایران

✅ فروش بصورت حضوری وغیر حضوری

و….

 

🔸 شماره تماس 09037558058

🔸آدرس اصفهان .شهرک رضوانشهرونجف آباد (بهترین سنگها برای ساختمان )

رشت .آتشگاه (قیمت پایینتراز بازارگیلان )

انواع سنگ نما

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت نوعی سنگ آذرین است و در رنگ های متنوع به بازار عرضه می شود. این سنگ بافتی درشت دارد و به راحتی می توان آن را با چشم مشاهده نمود. گرانیت آلودگی را جذب نمی کند و از سختی بالایی برخوردار است.

از گرانیت نه تنها در نمای خارجی بلکه در محیط های مرطوب داخلی نظیر حمام و سرویس بهداشتی نیز می توان استفاده نمود، زیرا تخلخل آن پایین بوده و آب را به خود جذب نمی کند.

سنگ گرانیت با توجه به کانی هایی که درون آن وجود دارد، به رنگ های طوسی، سبز، قرمز و صورتی دیده می شود. گرانیت های سیاه با دانه های درشت فلدسپار یا گرانیت های پلنگی نیز از انواع این سنگ محسوب می شوند که قیمت بالایی دارند و معمولا در قطعات بزرگ به فروش می رسند.

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن نیز که نوعی سنگ رسوبی است، بافت آن به صورت لایه لایه می باشد. این سنگ از چسبندگی بالایی برخوردار است و به دلیل ساختار لایه ای به دو روش cross cut و vein cut می توان آن را برش داد.

تروارتن به نسبت دیگر سنگ های نما ارزان تر است و مقاومت مطلوبی دارد. علاوه بر آن این سنگ به خوبی به سیمان می چسبد و نیازی به اسکوپ گذاری نمی باشد.

تراورتن های موج دار نسبت به نوع ابر و بادی آن قیمت بیشتری دارند. تراورتن های طوسی، خرمایی و بژ و یا ترکیبی از این رنگ ها، به دلیل زیبایی و منحصربفرد بودن طرح و رنگ، قیمت بالاتری دارند.

سنگ مرمر

سنگ مرمر از جمله سنگ های بسیار زیبا و گران قیمت محسوب می شود. به دلیل قیمت بالا، از این نوع سنگ به ندرت در نما استفاده می شود اما دقت کنید که اگر بودجه کافی برای نماکاری دارید، بهترین و مقاوم ترین سنگ نما، سنگ مرمر می باشد.

سنگ مرمر در رنگ های زیبایی از جمله سبز، زرد و سفید موجود می باشد و در نماکاری حرم ها، مساجد، لابی هتل ها و ساختمان های لاکچری کاربرد دارد. این سنگ در برابر هوازدگی، گازها و باران اسیدی مقاومت بسیار زیادی دارد. این سنگ در نمای ساختمان و دیگر المان های دکوراتیو دکوراسیون داخلی به زیبایی ظاهر می شود.

سنگ سند استون

سند استون نیز از جمله سنگ های رسوبی است که از ماسه و کانی های مختلف تشکیل می شود. کانی های موجود در این سنگ شامل سیلیس، اکسید آهن، کربنات کلسیم و دولومیت می باشند.

سند استون یا ماسه سنگ از مقاومت بالایی در برابر هوازدگی برخوردار است. چسبندگی این سنگ به ملات بسیار کم است، به همین دلیل هنگام استفاده از آن در نمای ساختمان از گیره اسکوپ سنگ استفاده می شود. رنگ ماسه سنگ، قهوه ای مایل به خاکستری و زرد است.

سنگ سند استون به دلیل ساختار ماسه ای که دارد، دارای بافتی خشن و زبر می باشد و به خوبی ساب نمی پذیرد. این نوع سنگ آب را به خود جذب می کند و مقاومت خمشی کم آن سبب می شود تا به راحتی خم شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران