بهترین مرکز ساخت و فروش انگشتر و انواع شیشه و شیشه بری در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز ساخت و فروش انگشتر و انواع شیشه و شیشه بری در شیراز

🔴 محمدرضا کریمی

🔹 محمدرضا کریمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش انگشتر و انواع شیشه و شیشه بری در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدرضا کریمی :

✅ شیشه بری سکوریت ساختمانی

✅ دکور

✅ دوجداره

✅ زد گلوله

✅ انگشتر دساز شجر تراش سنگ

و…

 

🔸 آدرس  شیراز

مزایای شیشه سکوریت چیست؟

هنگامی که می خواهید پنجره خانه یا اداره و فضای کار خود را تعویض نمایید با انتخاب های گوناگونی از این نوع محصول روبرو هستید. شما همانند بسیاری از کسان دیگر می توانید از این محصول بهره ببرید. اکنون برای شما شرح می دهیم که به چه دلیل می بایست در پنجره ها, دربها و بسیاری دیگر از فضاهای خود از شیشه سکوریت استفاده نمایید. می خواهیم در ادامه این صفحه به بررسی این موضوع که امروزه چرا از شیشه سکوریت برای اکثر ساختمان ها و به خصوص برج ها مورد استفاده قرار می گیرد را عنوان کنیم، می توانید برای دریافت پاسخ خود همراه ما باشید.

 

مزایای شیشه سکوریت چیست؟

ماهیت ایمنی شیشه سکوریت، این محصول به هنگام ضربه خوردن و در لحظه شکستن به جای تبدیل شدن به تکه های تیز به بخش های کوچک و ریزدانه تقسیم شده و همچون شن ریزه فرود می آیند. این فرآیند سبب می شود علاوه بر آن که شیشه خرد شده به کسی آسیب نرسانده و با کمترین خطر خرد شوند.
مقاومت بالای شیشه سکوریت، این محصول در برابر شوک های حرارتی (گرم و سرد شدن و تابش نور و حرارت و سرمای مداوم) مقاومت مناسب و قدرت تحمل آن را به شیشه ای محبوب برای فعالیت های ساختمانی و ایمنی تبدیل کرده است.
اگر به تنوع دکوراتیو و استفاده از رنگ های متنوع علاقه مند هستید، می توانید از انواع طرح ها و رنگ های شیشه سکوریت نیز استفاده نمایید.
مقاومت شیشه سکوریت، در دماهای گوناگون و شوک های حرارتی مهم است. اگر می خواهید در کنار مقاومت از ایمنی برخوردار باشید و در صورت برخورد با هر ضربه، کمترین آسیب را ببینید. قیمت شیشه سکوریت نسبت به انواع دیگر بالاتر است، کیفیت متمایز آن بسیار ارزشمندتر می باشد

مزایای استفاده از شیشه سکوریت چیست؟
امنیت بالا و ایمنی مناسب، جلوه دهی و درخشش کار، استفاده در اندازه دلخواه و سازگاری با انواع سبک ها معماری، مقاومت در برابر ضربات سنگین، تحمل سرما و گرمای فراوان و شوک های دمایی از جمله مزایای استفاده از شیشه سکوریت است. تقریبا تمامی این مزیت ها و به صورت یکجا در هیچ متریال ساختمانی دیگری دیده نمی شود.

آیا شیشه سکوریت جانشینی دارد؟
شیشه های لمینت و پیرکس از بعضی جهات کاربردهایی شبیه شیشه سکوریت دارند اما خود شیشه سکوریت در صنعت ساختمان از هر لحاظ مناسب تر است. شیشه سکوریت نسبت به تمامی شیشه های دیگر که چنین کارآیی های داشته باشند بسیار ارزان تر و به صرفه تر بوده و از لحاظ نصب و راه اندازی نیز بسیار راحت تر است.

آیا شیشه سکوریت تنها در صنایع ساختمانی کاربرد دارد؟
عمده کاربرد شیشه سکوریت در صنعت ساختمان است. اما در صنعت مبلمان نیز کاربرد بسیاری دارد. به طور مثال بسیاری میزهای ناهارخوری نیز سطحی شیشه ای دارند که تنها در این مورد می توان از متریال شیشه سکوریت استفاده کرد.در صنعت اتومبیل سازی نیز انواع شیشه سکوریت به کار گرفته می شود. در صنایع آزمایشگاهی و… کاربرد شیشه سکوریت دیده می شود.

از بین شیشه سکوریت و شیشه خام کدام یک برای استفاده در ساختمان مناسب تر است ؟
قطعا شیشه سکوریت به دلیل ایمنی بالا مقاومت در برابر گرما و سرما و تاب آوری در برابر ضربات بسیار مناسب تر است. شیشه خام با کوچکترین ضربه به شکل خطرناکی شکسته می شود اما شیشه سکوریت بسیار در این ضربات مقاوم است و حتی اگر با ضربه های بسیار سخت شکسته شود به شکل ایمنی خرد شده تا کمترین آسیب به وجود آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران