تابلو بوم مهران در سراسر ایران

در فارس ، شیراز

معرفی تابلو بوم مهران در سراسر ایران

🔴 تابلو بوم مهران

🔹 تابلو بوم مهران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش تک و عمده تابلو های بوم در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تابلو بوم مهران :

✅ فروش تک و عمده تابلو های بوم به سراسر کشور

✅ قابل شستشو با دستمال مرطوب

✅ رنگ های زنده و زیبا

✅ مناسب برای دکوراسیون های منازل، سازمان ها و شرکت ها

و…

 

🔸 با مدیریت مهدی امیری

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شیراز صعدی

 

تابلو بوم چیست؟

چه بخواهید عکسهای تعطیلات خانوادگی را به نمایش بگذارید و چه عکس های مدرسه ، چاپ بوم روشی چشم نواز برای نشان دادن عکس های مورد علاقه شماست. آنها نه تنها هر فضایی را زنده می کنند ، بلکه یک روش هنری برای به روز کردن فضای یک اتاق یا محیط هستند.

چاپ بوم ، که نباید با یک نقاشی بوم اشتباه گرفته شود ، تصویری است که با یک چاپگر جوهر افشان روی پارچه بوم چاپ شده است. پس از چاپ ، بوم بر روی یک قاب کشیده می شود. برخی از مردم تابلو بوم بدون قاب را انتخاب می کنند در حالی که برخی دیگر چاپ بوم قاب دار را ترجیح می دهند. برای ایجاد چاپ بوم بدون قاب، بسیاری از تکنیک گالری -بسته بندی استفاده می کنند. در طی این فرآیند ، بوم در اطراف میله های چوبی قاب پیچیده شده و به قاب محکم می شود.

سردرگمی مشترک بین چاپهای نصب شده ، چاپهای اکریلیک و چاپ بوم وجود دارد. چاپ نصب شده ، کاغذ چاپی است که به صفحه پشتی وصل می شود. تأکید این چاپ برای حفظ عکس و آماده سازی آن برای قاب یا آویزان کردن بر روی دیوار است.

چاپ آکریلیک تصویری است که روی کاغذ عکاسی چاپ شده است. سپس تصویر بین ورق های آکریلیک قرار می گیرد که اغلب به آن پلکسی گلاس گفته می شود. هنگام مقایسه سه نوع چاپ ، چاپ بوم باعث ایجاد زیبایی هنری می شود. دلیل این امر این است که آنها از لحاظ ظاهری به نقاشی های روغنی و اکریلیک شباهت دارند.

بوم از چه چیزی ساخته می شود؟

بوم پارچه ای قوی و بادوام است که با کنف ساخته شده است. در دوران مدرن تر ، پنبه و پارچه کتان جایگزین کنف شده است. بیشتر چاپ های بوم که برای منزل خریداری می کنید از پنبه یا پلی استر استفاده می کنند. تفاوت اصلی بین این دو در دقت رنگ است.

رنگها را به پارچه ساخته شده با الیاف پنبه در حالی که در سطح رشته های پلی استر مصنوعی باقی مانده است ، می پاشند. به همین دلیل ، چاپهای پلی استر واضح تر و چاپ پنبه ماندگارتر هستند.

پس کدام بهتر است؟ بستگی به آنچه شما دنبال آن هستید. بسیاری چاپ پنبه را با کیفیت بالاتر و نزدیک تر از آنچه در یک موزه پیدا می کنید ، می دانند. اما پلی استر گزینه مقرون به صرفه تر است و همچنین از چاپ های جسورانه و رنگی بهره می برد.

تابلو بوم یا تابلوی قاب شده؟

در دکوراسیون مدرن ، معمول است که تابلو بوم و تابلو های قاب دار را با هم مخلوط کنید. یک دلیل برای آن وجود دارد. تابلو های قاب دار با اتصال طرح و رنگ قاب با رنگ دکوراسیون داخلی یک هارمونی به وجود می آورند. آنها همچنین نوع عکس یا اثر هنری را با نوع قاب انتخاب شده تغییر می دهند.

با وجود یک قاب ساده حاشیه سیاه ، تمرکز بر روی آثار هنری یا عکس باقی مانده است. اما فریم های سبک تر مانند معاصر یا سنتی ، شخصیت عکس را نمایان می کنند. هنگام انتخاب فریم ، مبلمان و دکور اتاق برای حفظ انسجام از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

در مقایسه ، چاپ بوم هنگام تزئین یک دیوار ، رویکرد متنوع تری ارائه می دهد. از آنجا که تابلوهای بدون قاب با هر سبکی سازگار است ، می توانید آنها را با فکر بسیار کمتری اضافه کنید. رنگهای پر جنب و جوش رنگ نقاط کانونی جدیدی را ایجاد می کنند که دکوراسیون اتاق شما را زنده می کنند.

در اینجا چند عامل مهم در مقایسه این دو مورد (تابلو بوم و تابلو قاب دار) باید در نظر گرفته شود:

تابلو بوم

· چاپ تصویر دائمی است

· بوم بافت متفاوتی را ایجاد می کند که عمق رنگ را اضافه می کند

· عکسها تابش خیره کننده و بازتابی ندارند

· وزن آن سبک است

· چاپ ها به صورت براق یا مات می شوند

تابلو قاب دار

· می توانید بسیاری از عکس ها را در یک قاب تغییر دهید

· قاب ها دکور اتاق را تکمیل می کنند

· عکس ها می توانند درخشش یا بازتاب داشته باشند

· فریم های بزرگتر سنگین هستند و حمل و نقل آنها دشوار است

· هرچه تصویر بزرگتر باشد ، فریم گرانتر می شود

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران