فروش انواع دیسک و صفحه کلاچ خودرو سواری

در خراسان جنوبی ، قاین

معرفی فروش انواع دیسک و صفحه کلاچ خودرو سواری

🔴 محمد راهجو

🔹 محمد راهجو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع دیسک و صفحه کلاچ خودرو سواری در قاین میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد راهجو :

✅ انواع دیسک و صفحه کلاچ خودرو سواری

✅ در دو نوع معمولی و پلاس

✅ با کیفیت بالا و عمر طولانی

✅ تست و آزمایش شده توسط دقیق ترین دستگاها با بازدهی بسیار بالا

✅ از ۳تا ۶ ماه ضمانت کتبی

✅ ((توجه داشته باشید که دیسک و صفحه بازسازی شده است ))

✅ طبق ارزیابی انجام شده در نیمه اول سال ۱۴۰۰ بالا ۹۸ درصد دیسک و صفحه معمولی و ۱۰۰درصد دیسک و صفحه پلاس که بر روی صدها خودرو بسته شده کارکرد و بازدهی سالمی داشتند که این آمار بسیار فوق‌العاده است و تضمینی بر اثبات این محصولات میباشد

✅ ارسال به سراسر کشور انجام می‌شود

و….

((فروشگاه اینترنتی در حال راندازی است و بزودی پرداخت درب منزل هم برای محصولات تک کلاچ فعال می‌شود ))

 

🔸 شماره تماس 09335611500

🔸آدرس خراسان جنوبی شهرستان قاین بلوار ابوطالب جنب ابوطالب ۳
فروشگاه دیسک و صفحه تک کلاچ

کلاچ چیست؟

کلاچ چیست؟

در اولین بخش از مقاله «همه چیز در مورد دیسک و صفحه کلاچ» به بررسی کلاچ خواهیم پرداخت. اصولا توان تولیدی در موتور تا زمانی‌که به چرخ‌ها نرسد عملا هیچ کارآیی نداشته و سیستم‌هایی که در فرآیند انتقال توان از موتور به چرخ‌ها نقش دارند از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. یکی از سیستم‌های درگیر در این انتقال، کلاچ است.
طبق تعریف کلی، کلاچ وسیله‌ای است که حرکت چرخشی یک شفت را به شفت دیگر منتقل می‌کند. درواقع کلاچ یک رابط اصطکاکی بین جعبه‌دنده و موتور بوده که در ابتدا توان تولیدی موتور را به جعبه‌دنده منتقل می‌کند و پس از آن با حضور سایر سیستم‌ها توان به چرخ‌ها منتقل می‌شود. درواقع به هنگام حرکت خودرو کلاچ درگیر بوده و عمل انتقال توان از موتور به جعبه‌دنده و در نهایت به چرخ‌ها اتفاق می‌افتد، اما به هنگام رانندگی در زمان‌هایی لازم است تا این ارتباط قطع شود؛ به‌عنوان مثال جهت تغییر سرعت نیاز به تعویض دنده است.

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که فشردن پا بر روی پدال کلاچ به هنگام تعویض دنده، به چه منظوری انجام می‌گیرد؟ جهت تعویض دنده ابتدا باید توان تولیدی موتور از جعبه‌دنده قطع شود که شما با فشردن پدال کلاچ، این عمل را انجام داده و کلاچ را از حالت درگیر بودن آزاد می‌کنید. در این حالت دیگر توان تولیدی به جعبه‌دنده و چرخ‌ها نمی‌رسد. فرض کنید که قصد تعویض دنده از 2 به 3 را دارید، ابتدا باید پدال کلاچ را فشار دهید که این عمل باعث قطع ارتباط بین موتور و جعبه‌دنده شده و پس از تعویض دنده و رها کردن کلاچ، این ارتباط دوباره برقرار می‌شود.

انواع کلاچ

کلاچ‌ها در حالت کلی به 4 دسته تقسیم می‌شوند:

بدون لغزش: این کلاچ‌ها به صورت صفر و یک عمل می‌کنند؛ بدین معنی که یا در حالت خلاص قرار دارند یا در حالت درگیری کامل.
یک‌طرفه: همان‌طور که از اسم این نوع کلاچ‌ها مشخص است، گشتاور تنها از یک طرف منتقل می‌شود.
هیدرولیکی: در این نوع کلاچ‎ها از یک سیال جهت انتقال نیرو استفاده می‌شود. بدین صورت که نیرو از طریق یک صفحه به این سیال منتقل شده و سپس از طریق این سیال به صفحه دیگر که متحرک است منتقل می‌شود.
اصطکاکی: کلاچ‌های اصطکاکی بر اساس اصطکاک بین دو صفحه با ضریب اصطکاک بالا طراحی و تولید می‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران