بهترین مرکز فروش و اجرای تخصصی انواع سقف های کاذب در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز فروش و اجرای تخصصی انواع سقف های کاذب در مشهد

🔴 حجت رهگذر

🔹 حجت رهگذر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و اجرای تخصصی انواع سقف های کاذب در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حجت رهگذر :

✅ اجرا و طراحی انواع سقف های کاذب کناف آسمان مجازی کشسان تایل ۶۰*۶۰ باکس مجازی
✅ باکس دیواری
✅ باکس سی ان سی و انواع طرح های مدنظر شما با انواع مصالح درجه یک و درجه ۲ در خدمت دوستان هستیم.
✅ طراحی و اجرای کارها در اسرع وقت و بهترین کیفیت توسط نیروی آموزش دیده و مجرب انجام میشود

لطفا قبل ازمراجعه تماس حاصل فرمایید . باتشکر

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

کاربردهای سقف کاذب چیست؟

ممکن است که شما سقف کاذب را برای مکان‌های مختلف با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به این کاربردها و نوع سقف کاذب متناسب هر کاربرد می‌پردازیم:

کاربرد سقف کاذب رابیتس
یکی از کاربردهای سقف کاذب این است که به معمار و گچکار ابتکار عمل بیشتری برای اجرای طرح‌های خود روی سقف را می‌دهد. بیشتر در محیط های مسکونی از این مدل از سقف‌ها استفاده می‌شود. برای اجرای این مدل از ورق رابیتس استفاده می‌کنند و با طراحی دلخواه با میلگردها جوش می‌دهند، سپس گچکار کار خود را روی این طراحی انجام می‌دهد.

کارایی سقف کاذب آکوستیک
از دیگر کاربردهای سقف کاذب، عایق صدا و حرارت بودن آن است. این سقف با ایجاد فاصله تا سقف اصلی کمک می‌کند که محیط در شرایط ایزوله قرار بگیرد. جدا از این فاصله، خود سقف هم باید دارای متریال عایق در برابر صدا و حرارت باشد. جنس این نوع از سقف ها باید نوع آکوستیک باشد. معمولا این سقف در مکان های پر سر و صدا که صدا نباید پژواک داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکان‌های عمومی همچون سینما، تئاتر، تالارها و محل همایش‌ها از سقف آکوستیک استفاده می‌کنند. معمولا سقف آکوستیک شامل پارچه و مقوا فشرده و گاهی اوقات گچ است. افرادی که کارشان نیاز به تمرکز بالا دارد هم، از علاقه‌مندان به این نوع از سقف هستند. مثلا برای استدیوهای ضبط صدا و خوانندگی هم از این نوع سقف در کنار متریال دیگر نظیر آلومینیوم استفاده می‌کنند.

کاربرد سقف کاذب پی‌وی‌سی (PVC)
گاهی هزینه و زمان در انتخاب نوع سقف کاذب در اولویت‌ قرار می‌گیرد. یعنی سقفی که با هزینه کم و در زمان محدود قابل نصب باشد و سایر مزایای سقف کاذب را تا حدودی دارا باشد. به افرادی که دنبال چنین سقف کارراه‌اندازی هستند، مدل پی‌وی‌سی (PVC) توصیه می‌شود. این مدل از سقف‌ها ضد رطوبت هستند و برای شهرهای شمالی کشور مناسب‌اند. همچنین معمولا معماران برای حمام و توالت از این سقف استفاده می‌کنند. این سقف هزینه کمی دارد و به راحتی نصب می‌شود. همچنین مناسب سیمکشی و کارهای تاسیسات داخلی ساختمان است. تنوع طرح، رنگ و مدل در سقف‌های پی‌وی‌سی بالا است و عایق نسبتا خوبی هستند. این مدل سقف کاذب قابل شست و شو، معمولا از پلاستیک ساخته شده است.

کاربرد سقف کاذب آلومینیومی
گاهی در محل‌های عمومی استفاده از سقف زیاد است. مثلا در یک بیمارستان کار با تاسیسات و سیم‌کشی و لوله‌کشی بسیار زیاد است و دائما مسئولان تاسیسات در حال رفع و رجوع مشکلات هستند. همچنین سیستم‌های روشنایی به طور مکرر دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر و تعویض دارند. در این حالت استفاده از سقف‌های غیر کاذب و اصلی باعث زخمی شدن و زشت شدن سقف‌ها می‌شود. از طرفی سایر سقف‌های کاذبی که تاکنون معرفی شدند هم اینگونه نیستند که به راحتی آن‌ها را کنار زد و کار تاسیساتی انجام داد. سقف‌های کاذب آلومینیومی که به صورت بلوک‌های ۶۰*۶۰ سانتی‌متر است، مناسب این مشکل هستند. این سقف‌ها را در کنار هم می‌چینند و هر زمانی که در قسمتی از سقف کاری داشتند، بلوک آلومینیومی آن قسمت را بر می‌دارند و کارشان را انجام می‌دهند و دوباره سر جای خود قرار می‌دهند.
این سقف بیشترین کاربرد را در استخرهای سرپوشیده، واحدهای اداری، فرودگاه‌ها و بیمارستان‌ها دارد. همچنین به دلیل آلومینیومی بودن این سازه، طول عمر آن زیاد است. این سازه دارای طرح‌های متنوعی است و در موارد استثنا کاربرد مسکونی هم دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران