بهترین مرکز راویز کاری ساختمان در چابهار

در سیستان و بلوچستان ، چاه بهار

معرفی بهترین مرکز راویز کاری ساختمان در چابهار

🔴 امید رییسی

🔹 امید رییسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه راویز کاری ساختمان در چابهار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امید رییسی :

✅ راویز کاری ساختمان در انواع طرح های مختلف و به روز

✅ انجام خدمات در سریعترین زمان ممکن و کمترین هزینه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

رابیتس چیست و مهم ترین کاربرد رابیتس چیست؟

رابیتس محصولی از گروه فلزات است که برای کارهای تزئینی در صنعت ساختمان استفاده می‌شود. رابیتس ورقه فولادی مشبک است که از انواع ورق‌های گالوانیزه گرم تشکیل شده و با استفاده از مفتول‌های گالوانیزه رابیتس‌بندی به شکل یک لایه به شبکه فرعی متصل می‌شود.
رابیتس از کشش عرضی و پرس ورق‌های گالوانیزه تولید می‌شود و بعد از گذر از مرحله برش آماده استفاده می‌شود. از رابیتس در سقف‌های کاذب، گچ‌کاری، گچ‌بری، پوشاندن بتن سیمانی، ترمیم ترک‌های ساختمانی و … استفاده می‌شود. استفاده از شبکه مناسب رابیتس باعث پیوستگی عمومی دیوار می‌شود و از ترک‌خوردگی و انفصال در کار جلوگیری می‌کند.

با انواع رابیتس آشنایی دارید؟
انواع رابیتس را میتوان به ترتیب زیر دسته بندی کرد:

1. بر اساس ستون: یک برگ رابیتس از تعداد مشخصی ستون تشکیل شده که دلیل نام‌گذاری آن نیز همین است.

2. بر اساس وزن: یک برگ رابیتس بسته به ضخامت ورقی که برای ساخت آن استفاده می‌شود وزن مخصوص به خود را دارد.

ابعاد رابیتس به چه صورت است؟
رابیتس در ابعاد استاندارد 240*60 سانتی‌متر تولید و عرضه می‌شود و مساحتی در حدود 1.44 مترمربع را پوشش می‌دهد که با در نظر گرفتن تلورانس این مقدار معمولاً 1.4 مترمربع محاسبه شده و با تقسیم متراژ کاری بر این عدد تعداد رابیتس موردنیاز به دست می‌آید. کاربرد رابیتس به چه صورت است؟ رابیتس‌ها امروزه از پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی به شمار می‌آیند.

کاربرد رابیتس در ساختمان‌سازی چگونه است؟
درباره راویزکاری ساختمان باید بگوییم که در حال حاضر برای طراحی نماهای ترکیبی و چندلایه نیاز به یک سطح یکدست بر روی دیوار سقف وجود دارد. درواقع رابیتس‌بندی باعث پیوستگی و یکدست شدن سطح دیوار می‌شود. از طرف دیگر برای ترکیب مصالح مختلف نیاز به لایه‌های مختلف داریم که با اجرای رابیتس نما این امر ممکن خواهد شد. در ادامه به کاربردهای رابیتس‌بندی اشاره می‌شود:

رابیتس کاری دیوار
راویز سقف کاذب
رابیتس نمای ساختمان
آرک و اوین آشپزخانه
المان‌های شهری
ترمیم ترک‌های ایجادشده
سقف شیروانی، ساخت آلاچیق
قطعاً برای رابیتس‌بندی به سیم رابیتس نیاز خواهید داشت. سیم رابیتس‌بندی، درواقع یک مفتول 1.2 میلی‌متر بوده که در بازار به نام سیم رابیتس شناخته می‌شود. سیم رابیتس در دو نوع نرم و سخت طبقه‌بندی‌شده و می‌توان آن را به دو روش گالوانیزاسیون گرم و گالوانیزاسیون سرد تولید کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران