نصب صفر تا صد متریال و شیشه در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی نصب صفر تا صد متریال و شیشه در اهواز

🔴 مجموعه پیمان صالحی

🔹 مجموعه پیمان صالحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب صفر تا صد متریال و شیشه در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پیمان صالحی :

✅ شیشه متریال و نمای شیشه کلی ساختمان

✅ نمای شیشه ساختمان.

✅ نصب صفرتاصد متریال وشیشه (ترمال بریک،فیس کپ)

✅ متریال(کرتین وال و فیس کپ)

✅ باده سال سابقه کاردراین حرفه

و…

 

🔸 شماره تماس  09365919437

🔸 آدرس  اهواز

مزایای نمای شیشه ای چیست ؟

کاربرد نمای شیشه ای
در ابتدای قرن بیستم استفاده از شیشه، وارد دوره جدیدی شد که به آن معماری مدرن گفته می شود. حضور شیشه در نماهای ساختمان ها پررنگ تر شد، به طوری که امروزه جزو اولین نماهایی است که برای برج های لوکس انتخاب می شود.
در ایران نیز ساختمان بانک مرکزی و باغ کتاب تهران و ایران مال جزو پروژه های مطرحی هستند که از نمای شیشه ای استفاده کرده اند.

تأثیر نمای شیشه ای بر محیط
استفاده گسترده از شیشه در نمای ساختمان‌ ها، می‌ تواند بر علیه تلاش‌ های جهانی برای استفاده از سازه‌ های پایدار و سبز جهت حفظ محیط زیست واقع شود.

با توجه به اینکه برای گرم شدن و خنک شدن چنین ساختمان‌هایی انرژی زیادی لازم است، بیشتر کارشناسان معتقدند که ساختمان های نمای شیشه ای برای اکثر مناطق آب و هوایی مناسب نیستند. برعکس، استفاده از دیوارهای مات برای نمای ساختمان ها، موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، زیرا گرما با سرعت بسیار کمی به فضای خارجی منتقل می‌شود و برای گرم کردن فضای داخلی ساختمان نیازی به مصرف زیاد انرژی نخواهد بود.

مزایای نمای شیشه ای
امروزه با پیشرفته شدن علم و تکنولوژی های ساخت و تولید تجهیزات و مصالح ساختمانی، استفاده از شیشه های تک جداره به حداقل رسیده است و در نماهای شیشه ای معمولا از شیشه های چند جداره استفاده می شود.

عبور نور از شیشه به بهبود سلامت جسمی و روحی عبور می کند و شیشه موجب می شود از زیبایی فضای بیرون بیشتر استفاده کنیم.

به طور کلی مزایای استفاده از نمای شیشه ای عبارتند از:

کاهش آلودگی صوتی
کاهش مشکل آلودگی صوتی داخلی و خارجی در نماهای دو جداره نسبت به نماهای شیشه ای قبلی.

تهویه طبیعی
استفاده از نماهای دو جداره مجهز به سیستم تهویه مناسب، منجر به کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شود.

جلوه و زیبایی
از آنجایی که می‌توان شیشه را به صورت نیمه شفاف یا شفاف و در اشکال مختلفی قالب ریزی کرد، به لحاظ کاربردی انعطاف‌پذیری بیشتری برای معماران فراهم خواهد شد.

نور گیر بودن
شیشه می‌تواند ۷۵ تا ۸۰ درصد نور طبیعی را از هر دو جهت منتقل کند و مواد شیشه‌ای، بدون ایجاد هیچ گونه تغییر رنگی، قابلیت عبور نور از خود را دارند. در نتیجه استفاده از شیشه در نمای ساختمان می تواند باعث ورود حجم بالایی از نور به داخل واحدها شود و این قطعا یکی از مزیتهای ارزشمند این گونه ساختمانهاست.

مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی
شیشه معمولا در برابر آب و هوا مقاوم بوده و می‌تواند به راحتی شرایط اقلیمی مختلفی همچون باران، خورشید و باد را تحمل کند. علاوه بر این، تحت هیچ شرایط آب و هوایی ای ، شیشه دچار تغییر شکل نشده و درخشش خود را از دست نمی‌دهد.

سطح صاف
نمای شیشه ای سطح صافی دارد و به نوعی ضد گرد و خاک به‌شمار می‌رود، از این رو به نظافت عمیق و ریشه ای نیاز ندارد؛ هرچند که گهگاهی باید برای تمیز کردن سطح داخلی و بیرونی شیشه های دست به کار شد.

سبک بودن
استفاده از نمای شیشه ای موجب کاهش وزن تحمیلی بر روی پی ساختمان می شود و در مقایسه با دیوارهای بتنی و آجری گزینه سبکتری خواهد بود.

کاهش مصرف انرژی
استفاده از نوع مناسب شیشه در نمای ساختمان، میزان مصرف انرژی ساکنین را کاهش داده و موجب صرفه جویی در هزینه‌های قبض می‌شود.

مقاومت در برابر ساییدگی
اکثر انواع شیشه در مقابل ساییدگی مقاوم هستند و در صورت سایش با دیگر مواد، فرسوده نمی‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران