کلینیک جراحی زیبایی و پیکر تراشی و دندانپزشکی دیجیتال لیزری پردیس در تهران – پاسداران

در تهران ، تهران

معرفی کلینیک جراحی زیبایی و پیکر تراشی و دندانپزشکی دیجیتال لیزری پردیس در تهران – پاسداران

🔴 کلینیک جراحی زیبایی و پیکر تراشی و دندانپزشکی دیجیتال لیزری پردیس

🔹 کلینیک جراحی زیبایی و پیکر تراشی و دندانپزشکی دیجیتال لیزری پردیس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جراحی زیبایی و پیکر تراشی و دندانپزشکی دیجیتال لیزری در تهران – پاسداران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک جراحی زیبایی و پیکر تراشی و دندانپزشکی دیجیتال لیزری پردیس :

✅ انجام کلیه خدمات دندانپزشکی لمینت ، روکش، ایمپلنت، و خدمات زیبایی لبخند با دستگاه های روز دنیا و‌ تمام دیجیتال و لیزری

✅ ابدومینو پلاستی

✅ لیپوساکشن

✅ ماموپلاستی

✅ پروتز سینه

✅ لیفت سینه

✅ رینوپلاستی بدون گچ و تامپون

✅ بلفاروپلاستی

✅ لیفت شقیقه

✅ لیفت صورت

✅ پزشک فوق تخصص

✅ کلیه خدمات جراحی زیبایی در بیمارستان انجام میشود

و…

 

🔸 با مدیریت  دکتر مریم سیفی

🔸 شماره تماس  09190220669

🔸 آدرس  تهران پاسداران شمالی

پیکر تراشی چیست؟

بسیاری از افراد که قادر به تحمل سختی در کم کردن اضافه وزن نیستند راه های آسان تر از جمله تکنیک پیکرتراشی با روش های مختلف را انتخاب می کنند . اکثر افراد برای کاهش وزن خود حاضر به انجام هر روشی می شوند بدون در نظر گرفتن عارضه هایی که گاهی اوقات شاید برایشان ایجاد شود . به همین جهت قبل از اقدام برای عمل پیکرتراشی بهتر است راجع به نکاتی درباره ی پیکرتراشی اطلاعاتی را کسب و به دست آورید .

پیکر تراشی به طور کلی به انواع روش های تهاجمی و غیر تهاجمی گفته می شود که به وسیله ی آن ها می توان قسمت های مختلف بدن را لاغر کرد و به شکل دلخواه درآورد. دستگاه لیپوماتیک که پیکر تراشی لیپوماتیک توسط آن انجام می شود یکی از دستگاه های لیپولیز است.پیکر تراشی به تخلیه چربی از ناحیه ی زیر پوست توسط دستگاه هایی به نام لیپولیز، لیپوماتیک،بادی جت یا لیپوساکشن گفته می‌شود. این روش مناسب افرادی با توده بدنی بیش از 25 و 30 می باشد. در حالت کلی این جراحی برای افرادی که دچار چاقی در پایین تنه هستند مناسب می باشد.

عمل های پیکر تراشی یا فرم دهی اندام های مختلف بدن با روش های تخلیه چربی انجام می شود که این روش ها به شرح زیر هستند:

لیپولیز

لیپوماتیک

بادی جت

لیپوماتیک می تواند در کلینیک سرپایی انجام شود و معمولاً به داروی بی هوشی نیاز ندارد، در طول جلسه درمان، مقدار زیادی چربی بدن با کم ترین مشکل برداشته می شود.
بیمار از طریق این جراحی پوستش شل نمی شود، لیپوماتیک همچنین بدن را تقویت می کند، مهم است توجه داشته باشید که کاهش سایز برای مدتی طولانی ادامه می یابد و همچنین می تواند سلولیت را حذف کند.

روش لیپوماتیک چگونه کار می کند؟
در روش لیپوماتیک با استفاده از امواج مادون صوت (اولتراسوند) عمل شل کردن چربی را انجام می دهند. در واقع امواج اولتراسوند پس از برخورد با بافت چربی آن ها را تخریب می کنند. استفاده از این روش بسیار دقیق و ظریف است و می توان برای رفع غبغب, بالای سینه, اطراف زانو و بزرگی سینه ی آقایان نیز استفاده کرد. علاوه بر این, در لیپوماتیک آسیبی به سلول های چربی نمی رسد. بنابراین می توان از چربی که از بدن فرد خارج شده برای تزریق به نواحی دیگر مثل سینه و باسن استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران