سالن آریشگاه گل پری – بهترین مرکز انجام خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس

در تهران ، تهران

معرفی سالن آریشگاه گل پری – بهترین مرکز انجام خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس

🔴 سالن آریشگاه گل پری

🔹 سالن آریشگاه گل پری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن آریشگاه گل پری :

✅ انجام کلیه خدمات آرایشگاه

✅ کلیه خدمات رنگ مو به صورت تخصصی

✅ تاتو

✅ اکسشن مژه

✅ کاشت ناخن

✅ کراتین

✅ پروتئین تراپی

و…

 

🔸 با مدیریت سمیرا علیقلی و شکوفه سیرانی

🔸 شماره تماس  09306081654

🔸 آدرس  تهرانپارس،خیابان شهید عبدالله شفیعی مکرم (135) خیابان شهید همایون صادقی (216شرقی) سالن گلپری

 

ویژگی سالن زیبایی خوب چیست؟

توجه به مشتری
مشتری اصولا برای آراسته کردن ظاهر خود و رسیدگی به چهره و پوست و موی خود وارد سالن زیبایی می‌شود. اگر دقت کرده باشید بعضی از افراد از ورود به سالن زیبایی‌ مدرن می‌ترسند؛ چون احساس می‌کنند این نوع از سالن‌ها هزینه بالایی را بابت خدمات دریافت می‌کنند و یا حس می‌کنند برخورد کارکنان این گونه مراکز با افراد ساده‌تر و معمولی‌تر شاید مناسب و دلچسب نباشد. باید بگوییم در واقعیت این‌طور نیست؛ چون در سالن زیبایی‌های حرفه‌ای این موضوع کاملا جا افتاده است که هر مشتری می‌تواند خاص باشد و باید توجه‌ای ویژه و خاصی برای تمام مشتری‌ها قائل شد تا کسی در این نوع از سالن آرایش‌ احساس بد و منزجر کننده‌ای از محیط نداشته باشد.

در واقع یک سالن آرایشگری و زیبایی خوب تنها به رضایت و مشتری خود اهمیت می‌دهد و برای آن ارزش قائل است بر همین اساس پرسنلی را استخدام می‌کند که دارای روابط عمومی بالا، حوصله زیاد و دارای ذوق و سلیقه باشد و نیز از هر گونه کبر و غرور به دور باشند. هزینه‌های این سالن‌ها بر طبق تعرفه و همچنین خدماتی که ارائه می‌شود دریافت می‌گردد. درنتیجه از لحاظ هزینه تفاوت چندانی با سالن زیبایی معمولی ندارند.

استفاده از تکنولوژی های جدید
به طور کل در دنیای مدرن استفاده از تمامی امکانات و تکنولوژی جهت رقابت در بازار امری ضروری و غیرقابل انکار است و این امر تمامی مشاغل را در بر می‌گیرد. این ویژگی در حرفه آرایشگری نیز باید اعمال شود و به آن توجه‌ای خاص داده شود. سالن زیبایی مدرن معمولا از تکنیک‌ها و روش‌های قدیمی استفاده نمی‌کند و برعکس تمام تلاش خود را در جهت به روز بودن روش‌ها و متدها انجام می‌دهد تا از دنیای مدرن و پیشرفته دور نباشد. مثلا جهت بازاریابی از تکنیک‌های جدید استفاده می‌نمایند و یا در اکثر سوشیال مدیاها فعال هستند، از ابزارها و وسایل مدرن و پیشرفته جهت خدمات‌رسانی استفاده می‌کند. که این خود موجبات رضایت مشتری و ایجاد محبوبیت بین آنان را به دنبال دارد. سالن زیبایی مدرن تمام تلاش خود را می‌کند تا با هر سلیقه‌ای که در مشتریان وجود دارد خود را منطبق نگه دارد.

تجهیزات و محصولات یک سالن زیبایی می تواند نشان دهنده ی یک آرایشگاه خوب باشد. بدیهی است که یک سالن زیبایی با تجهیزات جدید و وسایل مدرن، خدمات بسیار بهتری از آرایشگاهی ارائه می‌دهد که برای فر کردن مو هنوز از بیگودی‌های صد سال قبل استفاده می‌کند. البته سالن‌های مدرن و باکیفیت معمولا هزینه بیشتری هم دریافت می‌کنند اما قبول کنید که هزینۀ بیشتر برای حفظ سلامت و زیبایی می‌ صرفد. مثلا یک سالن زیبایی عروس که خدمات خوبی ارائه می دهد و از محصولات باکیفیت برای مشتریانش استفاده می کند، هزینه بیشتری هم دریافت خواهد کرد و این یک امر طبیعی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران