سالن آرایش و زیبایی یاسمین در مرزداران – تهران

در تهران ، تهران

معرفی سالن آرایش و زیبایی یاسمین در مرزداران – تهران

🔴 سالن آرایش و زیبایی یاسمین

🔹 سالن آرایش و زیبایی یاسمین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه تمامی خدمات آرایشی و زیبایی در مرزداران – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن آرایش و زیبایی یاسمین :

✅ ارایه دهنده کلیه لاین های زیبایی ناخن

✅ رنگ و مش کوتاهی

✅ با کمترین قیمت

✅ میکاپ و شینیون اپیلاسیون مژه

و…

 

🔸 با مدیریت حمیده سادات افتخاریان

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۸۰۲۸۰۱۲

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۴۴۲۰۰۹۸۰

🔸 آدرس  تهران – مرزداران خیابان ابوالفضل کوچه بی نظیر روبروی سرای محله پلاک ۱۷ طبقه اول واحد ۱۰۲

 

ویژگی سالن آرایشی خوب چیست؟

توجه به مشتری

مشتری اصولا برای آراسته کردن ظاهر خود و رسیدگی به چهره و پوست و موی خود وارد سالن زیبایی می‌شود. اگر دقت کرده باشید بعضی از افراد از ورود به سالن زیبایی‌ مدرن می‌ترسند؛ چون احساس می‌کنند این نوع از سالن‌ها هزینه بالایی را بابت خدمات دریافت می‌کنند و یا حس می‌کنند برخورد کارکنان این گونه مراکز با افراد ساده‌تر و معمولی‌تر شاید مناسب و دلچسب نباشد. باید بگوییم در واقعیت این‌طور نیست؛ چون در سالن زیبایی‌های حرفه‌ای این موضوع کاملا جا افتاده است که هر مشتری می‌تواند خاص باشد و باید توجه‌ای ویژه و خاصی برای تمام مشتری‌ها قائل شد تا کسی در این نوع از سالن آرایش‌ احساس بد و منزجر کننده‌ای از محیط نداشته باشد.

در واقع یک سالن آرایشگری و زیبایی خوب تنها به رضایت و مشتری خود اهمیت می‌دهد و برای آن ارزش قائل است بر همین اساس پرسنلی را استخدام می‌کند که دارای روابط عمومی بالا، حوصله زیاد و دارای ذوق و سلیقه باشد و نیز از هر گونه کبر و غرور به دور باشند. هزینه‌های این سالن‌ها بر طبق تعرفه و همچنین خدماتی که ارائه می‌شود دریافت می‌گردد. درنتیجه از لحاظ هزینه تفاوت چندانی با سالن زیبایی معمولی ندارند.

توجه به تمیز و مرتب بودن محیط

همه افراد دوست دارند که خدمات زیبایی و ارایشی خودشون رو در محیطی کاملا آرام، تمیز و بهداشتی دریافت کنند و اگر در یک سالن زیبایی این موارد رعایت نشه، مطمئنا دوباره به آن مراجعه نخواهند کرد. بنابراین تمیز و درخشان بودن تمام بخش ها و لاین های یک سالن زیبایی و ابزار و وسایلی که مورد استفاده قرار می گیره، به خودی خود نشان دهنده حرفه ای بودن آن سالن هست و هرچه بر روی این امر تمرکز و دقت بیشتری داشته باشند، مراجعه کنندگان بیشتر و ماندگارتری هم خواهند داشت. علاوه بر این پوشیدن لباس های تمیز، زیبا و جذاب توسط پرسنل هم یکی دیگه از ویژگی ها و خصوصیات بارز یک آرایشگاه حرفه ای هست!
داشتن تیم حرفه ای و متخصص

سالن های زیبایی امروزی معمولا تمام خدمات آرایشی و زیبایی رو به طور یک جا و در لاین های مختلف ارائه می دهند. یک سالن زیبایی حرفه ای معمولا برای هر بخش، دارای پرسنل متخصص بوده و در هر لاین، افراد متخصص و تیم حرفه ای فعالیت می کنند. همین موضوع باعث میشه تا مراجعه کنندگان این اطمینان رو پیدا کنند که خدمات آرایشی و زیبایی مورد نظر خودشون رو با بهترین کیفیت و زیر نظر افراد متخصص دریافت می کنند و از حرفه ای بودن آرایشگاه هم مطمئن خواهند بود!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران