کلینیک کاشت ناخن و خدمات پوستی تی تی در اصفهان – شاهین شهر

در اصفهان ، شاهین شهر

معرفی کلینیک کاشت ناخن و خدمات پوستی تی تی در اصفهان – شاهین شهر

🔴 کلینیک کاشت ناخن و خدمات پوستی تی تی

🔹 کلینیک کاشت ناخن و خدمات پوستی تی تی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات کاشت ناخن و خدمات پوستی در شاهین شهر واقع در استان اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک کاشت ناخن و خدمات پوستی تی تی :

✅ ارائه کلیه ی خدمات زیبایی

✅ با کادری مجرب

و…

 

🔸 با مدیریت سارا هیبتی

🔸 شماره تماس ۰۹۳۷۸۹۶۶۳۶۸

🔸 آدرس شاهین شهر مخابرات بین ۵ و ۶ غربی مجتمع درویشی طبقه یک واحد ۴ سالن تی تی

 

انواع کاشت ناخن بر چند بخش است؟

در حالت کلاسیک دو نوع اصلی از انواع کاشت ناخن تعریف شده که بقیه روش های متنوع آن، از همین دو روش ابتدایی مشتق شده و حالاتی گوناگون و همچنین دوامی متغیر را در زیبایی و استحکام ناخن ها ایجاد می نمایند. شیوه قلم گذاری و پخش مواد در این روش ها از یکدیگر متفاوت بوده و در بسیاری از موارد می توان با اضافه نمودن انواع زیورآلات مخصوص ناخن، شاخه های جدیدی از انواع کاشت ناخن را به وجود آورد. این دو نوع اصل کاری، به این ترتیب تعریف می شوند:

کاشت ناخن با مواد پودری
کاشت ناخن با مواد ژله ای

در این دو دسته کلاسیک، با استفاده از مواد مذکور می توان 14 نوع جدید از انواع کاشت ناخن را به وجود آورد که به شرح زیر می باشند:

کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن ژله ای
کاشت ناخن قالبی یا دوآل
کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی
کاشت ناخن اکلیلی
کاشت ناخن آکواریوم
کاشت ناخن دیپینگ
لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )
کاشت ناخن سیلک
کاشت ناخن میکس
کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی
کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت
کاشت ناخن مرمریت
کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری

1. شیوه معروف و محبوب کاشت ناخن پودری

در این روش که از معروف ترین انواع کاشت ناخن می باشد، به وسیله پودر اکریلیک (با رنگهای تعریف شده) و لیکوئید به ساخت لایه ای محکم از ترکیب این دو ماده پرداخته شده و به وسیله پرایمر در زیر سازی ناخن و سوهان کشی های مختلف در سطح کاشته شده می توان استحکام و همچنین فرم زیبای ناخن ها را تضمین نمود. کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن بوده و استحکام بالایی در اثر ضربات از خود نشان می دهد. مدرن ترین شیوه کاشت ناخن پودری، گریم ناخن می باشد که صدف ناخن را کشیده تر و خط لبخند را در ظاهر ناخن ها زیباتر می نماید.

2. روش کاشت ناخن ژله‌ای

از انواع کاشت ناخن به روش ژله ای، می توان کاشت ژله ای کلاسیک را نام برد که با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم در سطح ناخن ها اقدام می شود. پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها باید دست را در دستگاهی به نام UV قرار داد و در انتها به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین برد. دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران