خانه رنگ و کراتین کرج – مرکز آموزش و خدمات آرایشی و زیبایی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی خانه رنگ و کراتین کرج – مرکز آموزش و خدمات آرایشی و زیبایی در کرج

🔴 خانه رنگ و کراتین کرج

🔹 خانه رنگ و کراتین کرج یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات و آموزش کراتین مو و خدمات آرایشی و زیبایی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانه رنگ و کراتین کرج :

✅ خدمات گریم و میکاپ تخصصی عروس و همراه

✅ آموزش میکاپ و شینیون

✅ خدمات تخصصی رنگ و دکلره

✅ کوتاهی تخصصی

✅ خدمات تخصصی کراتین و پروتئین

✅ خدمات ابرو مثل میکروبلیدینگ و فیبروز و …

✅ با بهترین متد روز دنیا

 

🔸 شماره تماس  02632532043

 

کراتینه مو چیست؟

کراتینه کردن مو یک فرایند شیمیایی است که موهای وز و مجعد را نرم و درخشان می‌کند. نتایج کراتینه مو تا شش ماه باقی می‌ماند. روش‌های مختلفی برای کراتینه مو یا کراتین‌درمانی وجود دارد. آرایشگر متخصص کراتینه مو با توجه به نوع و نیازهای موهای شما، فرمول مناسب برای کراتینه درمانی را برای هر فرد، در نظر می‌گیرد.

برخی از انواع کراتینه های مو، در زمان حرارت دیدن، فرمالدهید آزاد می‌کنند. البته روش‌های جدیدترین با نام روش‌های فاقد فرمالدهید معروف است و فرمالدهید آزاد نمی‌کند. فارغ از اینکه کراتینه مو فرمالدهید داشته باشد یا نه، کراتینه مو مستقیما با فولیکول در ارتباط است و منافذ مو را با کراتین و پروتئین‌های ضروری مو پر می‌کند. با انجام این روش، موها سالم‌تر و براق‌تر به نظر می‌رسند چون در واقع سالم‌تر می‌شوند.

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان برای درمان وزی مو های خود به غیر از پروتئین تراپی مو از روش کراتینه مو هم استفاده می‌کنند. در واقع با کراتینه کردن، موهای آسیب دیده درمان شده و موها نرم، لخت و صاف می شوند. دلیل این صافی و نرمی پس از کراتینه کردن این است که این ماده تارهای مو را با پروتئین پوشش می‌دهد. کراتینه توسط افراد متخصص و ماهر، در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. کراتینه مو، فقط مخصوص موهای فر و وز نیست و تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

آیا کراتینه کردن مو تفاوتی با صاف‌کننده مو یا ریلکسر دارد؟
بله. کراتینه مو، موقتی است و بعد از چند ما کاملا شسته می‌شود ولی ریلکسرهای شیمیایی، دائمی هستند. هر دو روش، مواد تشکیل‌دهنده متفاوتی دارند و در نتیجه نتایج متفاوتی ایجاد می‌کنند. ریلکسر‌های شیمیایی، ساقه‌های مو را می‌شکنند و بازسازی می‌کنند در نتیجه موها ضعیف‌تر ولی صاف می‌شوند. به جای تغییر دادن ساختار شیمیایی مو، در روش کراتینه، منافذ با پروتئین‌ها پر می‌شود در نتیجه باعث نرمی و درخشان شدن بیشتر مو می‌شود. بعد از چند ماه، این پروتئین‌های تزریق شده، شسته می‌شوند.

مزایای کراتینه کردن مو
مناسب برای انواع مو
کراتینه مو روشی است که برای انواع مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و محدودیت ندارد. فرقی نمی‌کند که موهای شما مجعد باشد یا فر، صاف باشد یا حالت‌دار و حتی رنگ شده باشد یا نه. در هر صورت می‌توانید کراتینه مو انجام دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

بدون آسیب برای مو
برخلاف روش‌های سنتی صاف کردن مو، این روش هیچ آسیب دائمی به موها نمی‌زند. تقریبا بعد از دو تا سه ماه، موهای شما به حالت قبلی خود برمی‌گردد. این اتفاق ممکن است زودتر هم پیش بیاید به خصوص اگر مراقبت‌های بعد از کراتینه را انجام ندهید.

حالت‌دهی آسان
وقتی موهای خود را کراتینه می‌کنید، حالت دهی به آنها راحت تر می‌شود و موها به آسانی حالت می‌گیرند. برای اینکه به موهای خود حالت بدهید لازم نیست حرارت وسیله‌های حالت دهنده مو را بیشتر کنید یا از محصولات مختلف استفاده کنید. در نتیجه، موهای شما در معرض آسیب کمتری در برابر مواد شیمیایی قرار می‌گیرد.

تاثیرگذاری فوق‌العاده
فرقی نمی‌کند موهای چقدر فر و وز باشد. با روش کراتینه، موهایی نرم و صاف و براق خواهید داشت و این روش، بسیار تاثیرگذار است. ظاهر جدیدتان تا سه ماه ماندگار است و بعد از این مدت، موهای شما به حالت اولیه برمی‌گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران