احیا و هیدروژن تراپی مو با بهترین دستگاه ها در تهران – شریعتی

در تهران ، تهران

معرفی احیا و هیدروژن تراپی مو با بهترین دستگاه ها در تهران – شریعتی

🔴 پریسا اسعدی

🔹 پریسا اسعدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه احیا و هیدروژن تراپی مو با بهترین دستگاه ها در تهران – شریعتی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پریسا اسعدی :

✅ ۳۰ درصد تخفیف کراتین و احیای مو

✅ بوتاکس مو کراتینه و احیای ۱۰۰ درصدی مو با انواع کوکتل درمانی

✅ بوتاکس مو ،کرابوتاکس به روش فانکشن و هایپر استیریت

✅ احیای ۱۰۰ درصد موهای سوخته با انواع متد های روز

✅ هیدروژن تراپی مو با بهترین دستگاه ها

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۲۶۹۶۹۸۹

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۷۷۹۶۸۳۱۲

🔸 آدرس  تهران، محدوده شریعتی خیابان سنجابی

 

هیدروژن تراپی مو  چیست؟

هیدروژن تراپی مو یکی از انواع تراپی های مو است که توسط دستگاه هیدروژن رسان مو در سالن های زیبایی برای دوام بیشتر مواد رنگ و مش کراتینه و ریباندینگ پیش از انجام کار از آن استفاده می کنند.
تراپی مو چیست؟

به هر نوع ویتامینه و پروتئینه مو تراپی مو گفته می شود. ولی کلیه انواع تراپی شیوه کار یکنواختی ندارند. تراپی مو، سلامت از دست رفته موها را به شما بازمی گرداند. این یعنی یک متخصص بعد از بررسی جنس موی شما، با استفاده از مواد آبرسان و جوان کننده مو، شادابی را به آنها بازمی گرداند.

تراپی انواع گوناگونی هم دارد که امکان دارد نام آنها به گوش شما آشنا باشد: آرگان تراپی، هیدروژن تراپی،خاویار تراپی، کره تراپی، بوتاکس تراپی، پلکس تراپی و … . پیش از مبادرت برای تراپی مو فراموش نکنید که چنانچه ریزش موی ارثی دارید، باید با پزشکتان درباره باید و نبایدهای مصرف محصولات آبرسان یا برند مواد تراپی مشورت کنید.

محصولاتی که برای تراپی موها استفاده می شوند، دارای مواد معدنی، ویتامین ها، انواع کاندیشنرهای آبرسان و پروتئین ها هستند که در ساقه مو وارد شده و با تزریق این مواد به ساقه مواد غذایی از دست رفته آن ها را به کوتیکل های مو برگردانده و سبب محکم شدن بیشتر موها می شوند. دراین مقاله راجع به هیدروژن تراپی صحبت می کنیم.

فواید نانو استیم مو یا هیدروژن تراپی مو

هیدروژن تراپی مو با استفاده از دستگاه نانو استیم فواید خیلی زیادی را برای موها به همراه دارد . به طور کلی در فرآیند هیدروژن تراپی ، از بخار و گرمای مرطوب برای کمک به باز شدن فولیکول مو ، بلند کردن کوتیکول روی ساقه مو و اجازه دادن به نرم کننده ها و روش های درمانی برای نفوذ بهتر به موها و افزایش رطوبت در مو مورد استفاده قرار می گیرد .

در واقع هیدروژن تراپی یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای مراقبت از موهای خود انجام دهید . زیرا گرما به آبرسانی موهای خشک کمک می کند و موهای خشک شده شما را شاداب می کند و همچنین منافذ پوست سر را برای از بین بردن ناخالصی ها و تجمع محصول باز می کند و تمام این اقدامات می تواند تاثیر خیلی خوبی در افزایش سلامت موها و ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده داشته باشد .

دستگاه نانو استیم از جمله دستگاه‌های درمانی در آرایشگاه‌ ها و سالن های زیبایی است که قبل و بعد از فرایندهای شیمیایی مانند کراتین کردن مو ، ریباندینگ ، بوتاکس ، رنگ و دکلره استفاده میشود . این دستگاه اولین بار در کشور امریکا ساخته شده است و یکی از تجهیزات ضروری برای هر سالن آرایشگاهی است .

دستگاه نانو استیم تفنگی با گرمای مناسبی که تولید می‌کند ماندگاری روشهای درمان مراقبتی مو مانند کراتین ، ریباندینگ ، بوتاکس مو یا رنگ و دکلره را افزایش میدهد و درنتیجه باعث ثبات بیشتر آن می‌شود .

از مزایای عالی دستگاه نانو استیم می‌ توان به آب‌ رسانی خوب به موها اشاره کرد . بدین‌صورت که با از بین بردن یون‌ های منفی و رایحه‌ های مرده مو ، طراوت و شادابی را به موهای شما باز می‌ گرداند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران