کارگاه بتنی ماندگار – مرکز تولید و فروش پایه فنس و داربست انگور در تاکستان

در قزوین ، تاکستان

معرفی کارگاه بتنی ماندگار – مرکز تولید و فروش پایه فنس و داربست انگور در تاکستان

🔴 کارگاه بتنی ماندگار

🔹 کارگاه بتنی ماندگار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش پایه فنس و داربست انگور در تاکستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارگاه بتنی ماندگار :

✅ تولید پایه فنس و داربست انگور

✅ تولید و عرضه انواع تیرچه داربستی باغ،فنس،دور استخر

و…

 

🔸 با مدیریت  علیرضا شارینی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۸۲۵۴۲۰

🔸 آدرس  تاکستان روستای ولازگرد

 

پایه فنس یا پایه حصار چیست؟

پایه فنس یا پایه حصار، پایه هایی از جنس آهن می باشند. پایه فنس در انواع نبشی، قوطی پروفیل، لوله، تولید انواع سیم مفتول و برای نصب توری حصاری کاربرد دارند. در بین انواع پایه فنس، تیر حصار لوله ای به دلیل استحکام و مقاومت بیشتر و همچنین قیمت مناسب، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است پایه فنس به صورت تک شاخ یا جفت شاخ تولید می شود.

بر روی هر شاخک ۳ عدد سوراخ به قطر ۶ میلی متری جهت نصب سیم خاردار در پایین پایه یک صفحه بیس پیلت ۲ میلی متر جهت محکم شدن در بتن متصل شده است. بر سر هر پایه نیز یک صفحه بیس بیلت ۲ میلی متری جهت محکم شدن در بتن متصل شده است. سر هر پایه توسط یک کپ فلزی جوش خورده مسدود شده است تا از ورود آب و خوردگی جلوگیری شود.

روش نصب پایه حصار
برای آشنایی با روش نصب پایه حصار لازم است ابتدا با تعیین مرزهای زمین و اندازه گیری محیط آن، محل دقیق و تعداد پایه فنس های مورد نیاز را مشخص کنیم. معمولا فاصله پایه حصاری ها از هم ۲ الی ۳ متر در نظر گرفته می شود. سپس بر اساس کاربرد و محل مورد استفاده و قیمت، نوع فنس و پایه فنس مورد نیاز خود را تعیین کنید.

برای نصب پایه فنس ها محل آن ­ها را حفاری کرده و آن ها را در مرکز چاله ها قرار داده و بتن ریزی را انجام دهید. در این مرحله شیب بتن ریزی باید طوری تعیین شود که آب در محل پایه حصاری جمع نشود و در صورت استفاده از لوله و یا قوطی به عنوان پایه حصار، سر آن را توسط گپ و یا عدسی فلزی مسدود کرده تا از ورود آب به آن جلوگیری شود.

کابردهای فنس یا پایه حصار
همانطور که می دانید پایه فنس یکی از تجهیزات حصار کشی است. پایه فنس در شکل ها و انواع و جنس های مختلفی تولید می شود. از گذشته تاکنون قبل از توجه به هر ویژگی و کاربرد، مقاومت پایه فنس دارای اهمیت بوده است. بنابراین به مرور تلاش شد تا محصولاتی تولید شوند که در شرایط بد آب و هوایی بتوانند بالاترین طول عمر را دارا باشند.

در گذشته از بوته ها و شاخه های درختان برای ایجاد حصار استفاده می شد، به مرور با رشد تکنولوژی تجهیزاتی به شکل فنس های امروزی شکل گرفت و مدام تلاش شد تا جنس آن ها از مواد مقاوم تری باشد. پایه ها و فنس های گالوانیزه امروزه بهترین نوع این دسته از محصولات هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران