نمایندگی ایزوگام هخامنش – فروش ایزوگام و قیر با عایق های رطوبتی پلیمری در مازندران – آمل

در مازندران ، آمل

معرفی نمایندگی ایزوگام هخامنش – فروش ایزوگام و قیر با عایق های رطوبتی پلیمری در مازندران – آمل

🔴 نمایندگی ایزوگام هخامنش

🔹 نمایندگی ایزوگام هخامنش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ایزوگام و قیر با عایق های رطوبتی پلیمری در مازندران – آمل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نمایندگی ایزوگام هخامنش :

✅ توزیع کننده انواع قیر با عایق های رطوبتی پلیمری

✅ فروش ایزوگام به صورت عمده و جزئی

و…

 

🔸 با مدیریت  مصطفی قاسمی مقدم

🔸 شماره تماس  09118512470

🔸 شماره تماس  09309781910

🔸 آدرس  مازندران – آمل کیلومتر ۱۲ جاده چمستان

مزایا و معایب ایزوگام چیست؟

یکی از گزینه های عالی برای عایق کردن سقف های مسطح و بدون شیب استفاده از ایزوگام است. ایزوگام نوعی از محصولات آسفالتی است که می تواند در چندین روش به سقف، در هر دو حالت گرم و سرد استفاده شود.

مزایای مختلفی برای استفاده از ایزوگام در ساختمان یا خانه شما وجود دارد. بر خلاف برخی از انواع جدیدتر عایق، سابقه طولانی و اثبات شده دارد که می توان آن را شمرد.
معمولا ورقه ها ذوب می شوند که به توقف نشت کمک می کند. برخی از مکان ها قبل از انجام ایزوگام دارای درزهایی هستند که با مواد دیگری می توانند در طول زمان تضعیف شوند، ولی ایزوگام با حرارتی که دریافت میکند نرم میشود و مقداری از قیر های خورد رو آزاد میکند و در لا به لای این درز ها قرا میگیرد و در آخر هیچ راه نفوذی برای نم و رطوبت باقی نمیگذارد.

بنابراین، این واقعیت که سقف، کف و دیواری که ایزوگام شده باشد می تواند بدون درز باشد، یک مزیت بزرگ است.ایزوگام نیز بسیار با دوام است. آنها دارای استحکام کششی بالا هستند، به طوری که بعید به نظر می رسد انواع ترک هایی که در محیط قرار دارند را توسعه دهد و از پیشرفت آن ها جلو گیری می کند. به آنها همچنین در برابر گرما، سرما، باد، آتش سوزی و پارگی امتیاز داده می شود و در صورت وقوع حادثه آسیب چندانی نمیبینند

ایزوگام

از ترکیب و فرآوری قیر، ایزوگام به دست می آید. در کارخانه هایی که این محصول را می سازند، ساخت، تهیه و اجرای قیر روی گونی انجام می گردد و سپس قیرگونی آماده شده را که به آن ایزوگام می گویند با حرارت دادن موضعی در محل نصب میکنند.

قابل ذکر است که کیفیت ایزوگام کاملا به جنس و مرغوبیت مواد مورد استفاده در آن بستگی دارد و اگر در آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شود، محصول با کیفیت خواهد بود و قیمت آن نیز بالا می باشد. البته نصب ایزوگام مرغوب کمی سخت تر می باشد.

این نکته قابل ذکر است که ایزوگام مرغوب لزوما نسبت به سایر ایزوگام ها ضخیم تر نیست. برای نصب ایزوگام، سطح کار نباید مرطوب باشد. ضمن اینکه ایزوگام مناطق سردسیر باید حتما شرایط مخصوصی را داشته باشد.

مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی و حمام چیست؟

ایزوگام‌ها به دلیل مزایای زیادی که دارند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند. مناسب‌ترین عایق نسبت به رطوبت است و وزن سبکی دارد. با این وجود نسبت به عایق‌های دیگر قیمت مناسب‌تری دارد، که برای مصرف‌کننده مقرون به صرفه‌تر است. به هنگام نصب، تمیزی بیشتری نسبت به قیرگونی دارند. همچنین عمر بالای آن‌ها محبوبیت استفاده ایزوگام را دو چندان کرده است.
معایب ایزوگام سرویس بهداشتی و حمام چیست؟

زمانی که دیواره‌ها و کف سرویس بهداشتی و حمام ایزوگام می‌شوند، متداول ترین مشکل چسبیدن و اتصال کاشی و سرامیک به دیواره هاست. برای آنکه به این موضوع پی ببرید کافی است با چند ضربه به کاشی و سرامیک نصب شده در سرویس بهداشتی و حمام امتحان کنید. اگر هر جا ضربه زدید و صدای بم و کوبه ای شنیدید، بدانید که کاشی و سرامیک از محل اتصال جدا شده اند، که به اصطلاح می‌گویند، کاشی و سرامیک خودشان را ول کرده اند.

هزینه ساخت و ساز روز به روز افزایش می‌یابد و به همین علت بهتر است از همان ابتدا و در هنگام شروع ساخت یک ساختمان نکات ایمنی و محافظتی رعایت شود تا بعد از گذشت چند سال، نیازی به صرف هزینه‌های اضافه و گزافی برای تعمیرات نباشد.

در عین حال یک مهندس، معمار و شرکت ساختمان‌سازی به علت رعایت نکردن نکات مهم در هنگام ساخت ساختمان بدنام نشود.

یکی از موارد مهمی که در هنگام ساخت ساختمان‌ها باید به آن توجه شود، مقاوم‌سازی ساختمان در برابر رطوبت است. توجه به این امر در مناطقی که آب و هوای مرطوبی دارند مهم‌تر از سایر مناطق است.

اگر سقف و دیوارها و کف یک ساختمان در برابر آب و رطوبت مقاوم نباشد، پس از مدتی با بارش باران و افزایش رطوبت هوا، ساختمان دچار مشکلاتی می‌شود.

<< از جمله مصالحی که برای مقاوم‌سازی ساختمان در برابر رطوبت و ضدآب ساختن آن استفاده می‌شوند، ایزوگام و قیرگونی هستند. >>

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران