فروش و پخش انواع کاغذ دیواری در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی فروش و پخش انواع کاغذ دیواری در کاشان

🔴 بهنام هرزچی

🔹 بهنام هرزچی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش انواع کاغذ دیواری در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهنام هرزچی :

✅ فروش ویژه انواع کاغذ دیواری های خارجی

✅ بروز ترین طرح های بازار

✅ با بهترین قیمت های بازار

گران نخرید

✅ فروش انواع دکوراسیون داخلی

✅ چمن مصنوعی .پارکت .کفپوش . قرنیز های لاکچری

✅ با قیمت عمده

و….

 

🔸 شماره تماس 09139631282

🔸آدرس کاشان – بلوارمفتح،نبش قلم۲۱

 کاغذ دیواری چیست و چگونه نصب می شود؟

این وسیله، یک شی تزینی در شکل و رنگ ها متفاوته که میتونه خونه رو بسیار زیباتر کنه. کاغذدیواری، همچنین میتونه خط و خش های دیوار رو پنهان کنه، یا به عنوان یک محافظ برای دیوارتون استفاده بشه. همچنین این پوشش، بیشتر به صورت متری، یا رولی فروخته میشه.

اما نحوه نصبش. همون طور که قبل از نقاشی ، دیوار رو آماده سازی می کنن تا فرورفتگی و برآمدگی نداشته باشه، در نصب کاغذدیواری هم این کار انجام میشه. ابتدا به وسیله بتونه، یا گچ، فرورفتگی ها رو برطرف میکنن. همچنین برآمدگی ها رو می تراشن. بعد کاغذ دیواری رو روی دیوار می چسبونن.
چرا کاغذدیواری؟

یک دلیل ساده برای استفاده از اون، زیبا سازی خونه تون هست. اگر دیوارهای خونه شما سفیده و میخواید بهش یه رنگ و جلای تازه بدید، این وسیله برای شماست.

یا اگر یک بچه کوچیک دارید و دیوارها رو خراب کرده، و روی دیوار ها خش یا نقاشی هست، می تونین روی اونا کاغذدیواری بچسبونین.

نکاتی برای استفاده از کاغذ دیواری

باید بدونید که هر جنسی از کاغذ دیواری قابل چسبوندن روی هر دیواری نیست. اگر دیوار شما گچی هست، تقریبا همه نوع کاغذدیواری رو میتونید استفاده کنید. اما روی دیوارهای سیمانی، به دلیل منافذ و سوراخ های زیاد، نمیشه کاغذ دیواری رو به سادگی چسبوند.

کاغذ دیواری ها میتونن از دیوار کنده بشن. بنابراین میتونید در صورتی که نمیخوایدشون، اونها رو از روی دیوار بکنید. برای این کار میتونید روش آب بپاشین. یا حتی از بخار آب استفاده کنین. محلولهایی هم برای این منظور وجود دارن.نکاتی برای استفاده از کاغذ دیواری

باید بدونید که هر جنسی از کاغذ دیواری قابل چسبوندن روی هر دیواری نیست. اگر دیوار شما گچی هست، تقریبا همه نوع کاغذدیواری رو میتونید استفاده کنید. اما روی دیوارهای سیمانی، به دلیل منافذ و سوراخ های زیاد، نمیشه کاغذ دیواری رو به سادگی چسبوند.

کاغذ دیواری ها میتونن از دیوار کنده بشن. بنابراین میتونید در صورتی که نمیخوایدشون، اونها رو از روی دیوار بکنید. برای این کار میتونید روش آب بپاشین. یا حتی از بخار آب استفاده کنین. محلولهایی هم برای این منظور وجود دارن.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران