درمان قطعی و تضمینی شپش ورشک – فروش قوی ترین محلول ضد شپش در سراسر کشور

در خوزستان ، آبادان

معرفی درمان قطعی و تضمینی شپش ورشک – فروش قوی ترین محلول ضد شپش در سراسر کشور

🔴 درمان قطعی وتضمینی شپش ورشک

🔹 سلام،به شمامخاطب گرامی ❗جهت پاکسازی شپش سرجدی وهوشیارباشید✅
همانطورکه میدانیداین موجودسمج روزانه تخم گزاری میکند وراحت تکثیرمیشود❗بهترین تغذیه شپش،خون وکراتین مو میباشدبه همین خاطر است که باعث کم خونی بی اشتهایی فرد میشوداگرسریعاازاین پیش روندگی ازدیادشپش جلوگیری نشودعواقب بدی🤦🏻‍♀️به بارخواهدآورد👈🏻مانند(عفونت خونی پوست سر)(قارچ پوستی خطرناک)(کم خونی شدید)(ریزش مو)✅نگران نباشیدماهستیم✅(محلول بیگ اف)فقط بایک باراستفاده وتنهابه مدت۱۰دقیقه میباشد.
✅مشاوره ودرمان بابیش از۴سال سابقه وتجربه(ارسال به تمام نقاط کشور)(اراتمند شما خانم حسینی زاده هستم)✅فروش به صورت تکی وعمده درخدمت شماهستم✅

 

🔸 با مدیریت  خانم حسینی زاده

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۸۶۰۳۰۴۸۹

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۱۶۴۳۴۲۸۱

🔸 آدرس  خوزستان.آبادان.فلکه فرودگاه. ۷۰۰دستگاه . فاز۲ بلوک ۱۲ پلاک ۵

 

عوارض درمان نکردن شپش سر چیست؟

زخم شدن پوست سر
غذای شپش سر از مکیدن خون پوست سر انسان تأمین می شود.
شپش سر برای زنده ماندن و تولید مثل، نیاز به گاز گرفتن پوست سر و تغذیه از رگ های خونی دارد. این نوع تغذیه سبب ایجاد زخم در پوست سر می شود. در صورت عدم درمان شپش سر، در افراد حساس، منجر به ایجاد زخم و واکنش های آلرژیک ناشی از شپش می شود.

خارش پوست سر
دلیل خارش های مداوم پوست سر نیز حرکت شپش روی آن است.
حرکت شپش روی پوست سر موجب خارش در قسمت های مختلف پوست سر شده و گزش آن می تواند موجب سوزش شود. اگر تعداد شپش ها روی سر زیاد شده و درمان نیز انجام نگیرد و یا به کندی انجام شود، علاوه بر زخم های ناشی از گزش شپش، زخم های ناشی از خارش پوست سر، خطرات ناشی از عدم درمان شپش سر را دو چندان می کند.

مشکلات پوستی ناشی از شپش
شپش های سر، با برخی عفونت های پوستی در ارتباط هستند.
از جمله این عفونت ها عبارتند از:

تیفوس
زرد زخم
عفونت های باکتریایی پوستی
بیماری تیفوس در نتیجه شپش سر به ندرت اتفاق می افتد.
این بیماری یک بیماری دردناک و خطرناک می باشد. بیماری تیفوس ناشی از گزش شپش سر می باشد و نه ناشی از خاراندن پوست سر. شپش ها می توانند حامل عفونت بوده و آن را در سراسر بدن انسان انتشار دهند.

” هر بیماری در صورت عدم توجه به فرآیند درمان، می تواند مسبب مشکلات بیشتری باشد. درمان شپش سر به ویژه اگر بین کودکان شیوع پیدا کند صبر بیشتری می طلبد. همچنین اگر مدت های طولانی، ابتلا به شپش سر تشخیص داده نشود می تواند ریسک ابتلا به عوارض ناشی از عدم درمان شپش سر را در فرد مبتلا بیشتر کند. “

خارش مداوم پوست سر می تواند منجر به عفونت پوستی شود.

عوارض ناشی از عفونت های پوست و مو
عفونت های پوستی در سر عوارضی به همراه دارند که عبارتند از:

ریزش موی سر
تغییر رنگ پوست
عفونی شدن پوست سر و ساقه مو
در موارد تهاجم شدید شپش ها، احتمال دارد موهای شخص مبتلا دچار ریزش شوند و در برخی افراد نیز در صورت تداوم آلودگی ممکن است در قسمت هایی که شپش های زیادی وجود دارد، رنگ پوست تغییر کرده و تیره تر گردد. حتی ممکن است ساقه های مو نیز عفونی گردند. این شرایط عموماً بدون علامت و نشانه قبلی اتفاق می افتد و از طریق برآمدگی های سفت بر روی موی آلوده به شپش تشخیص داده می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران