بهترین مرکز جرثقیل شبانه روزی در مازندران

در مازندران

معرفی بهترین مرکز جرثقیل شبانه روزی در مازندران

🔴 علیرضا محمدپور

🔹 علیرضا محمدپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات جابجایی با جرثقیل شبانه روزی در مازندران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علیرضا محمدپور :

✅ به صورت شبانه روزی جابجایی کانکس ۰۰خودرو سواری۰۰ جابجایی درختان، تانکر

✅ نصب اسکلت و سر بندی ساختمان و غیره۰۰۰۰۰۰۰۰

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۹۹۴۰۰۹۱

🔸 شماره واتساپ  ۰۹۳۵۴۸۰۲۶۱۹

 

مزایای جرثقیل متحرک نسبت به ثابت چیست؟

برای بلند کردن و جابجایی بارها در یک مکان ساختمانی که همان محل ساخت و ساز است ، از انواع مختلفی از جرثقیل ها استفاده می شود: جرثقیل سقفی ، جرثقیل های ساختمانی متحرک ، دروازه ای، جرثقیل بازویی، بالابر آویز و…

جرثقیل های متحرک گسترده ترین جرثقیل در ساخت و ساز هستند. این نوع جرثقیل ها ، بسته به نوع استفاده ، متفاوتند. مزایا و معایب انواع مختلف جرثقیل های سیار متفاوت است. جرثقیل های متحرک به دلیل بزرگ بودن سطح تحمل ، فشار کمتری را به زمین اعمال می کنند. وزن بالابر بیشتر از جرثقیل متحرک است ، اما این یک مزیت در ظرفیت بالابر ها است. بنابراین ، اگر جابجایی بارهای سنگین در یک مکان ساختمانی ضروری باشد ، این نوع جرثقیل های بالابر هستند که انتخاب می شوند. جرثقیل متحرک به دلیل ساخت پیچیده و سنگین ، قدرت مانور ضعیفی دارد و حرکت از مکانی به محل دیگر ناخوشایند است. جرثقیل هایی که از نظر طراحی سنگین و پیچیده هستند (40٪ وزن کل دستگاه) در معرض فرسودگی سریع اجزا قرار دارند. جرثقیل های ثابت ، بر خلاف جرثقیل های متحرک ، دارای ویژگی های سرعت بالا و قدرت مانور هستند. این ویژگی ها به آنها امکان می دهد تا برای انجام کارهای پراکنده در ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرند.

بزرگترین عیب جرثقیل های متحرک پایداری پایین آنها است. برای اینکه جرثقیل وظایف خود را بدون مانع انجام دهد ، در طراحی این نوع جرثقیل پشتیبانی مکانیکی ، هیدرولیکی در نظر گرفته شده است.در شرایط کار ، با استفاده از دستگاه های فرسوده ، جرثقیل ثابت می شود. جرثقیل های ثابت ایمنی بیشتری را در مقایسه با انواع دیگر جرثقیل ها فراهم می کنند. تفاوت مهم دیگر بین جرثقیل های متحرک توانایی حرکت مستقل در محل ساخت و ساز است. در مورد استفاده از جرثقیل های متحرک در ساخت و سازهای کم ارتفاع ، دامنه تجهیزات گسترده است و به شرایط و پارامترهای محل ساخت بستگی دارد.

ساخت و سازهای بلند نیاز به استفاده از جرثقیل های مخصوص برای این اهداف دارد: به صورت ایستاده یا روی پایه لنگر ، که توسط برج به سازه ساخته شده متصل می شوند و دارای مکانیزم خود انبساط برج هستند. اگر ما در مورد ساخت یک ساختمان با ارتفاع بیش از 70 متر صحبت کنیم ، جرثقیل های دارای پایه لنگر ارجح هستند. جرثقیل های بلند ، چرخشی است و بلند کردن و جابجایی بارها با استفاده از کالسکه های حمل بار واقع در یک بوم افقی انجام می شود. جرثقیل هایی که متحرک هستند بهتر از جرثقیل ثابت می توانند بارها را به صورت عمودی و افقی منتقل کنند ، اما یک برآمدگی کوچک دارند. با جرثقیل های شیب دار ، بار با دقت بیشتری جابجا می شود. جرثقیل های ثابت از جرثقیل هایی است که به ندرت در ساخت و ساز استفاده می شود. با این وجود ، در صورت نصب سازه های فوق سنگین ، تجهیزات سنگین در فضای محدود و در ارتفاع زیاد مورد نیاز است ، در این صورت بهترین نوع جرثقیل ها است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران