پیمانکاری صفر تا صد ساخت و ساز و تعمیرات ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی پیمانکاری صفر تا صد ساخت و ساز و تعمیرات ساختمان در سراسر تهران

🔴 پیمانکاری نصیری

🔹 پیمانکاری نصیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری صفر تا صد ساخت و ساز و تعمیرات ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیمانکاری نصیری :

✅ اجرای تمامی امور ساختمانی صفر تاصد با مصالح وبدون مصالح به همراه اخذ جواز شهرداری برای ساختمان

✅ بابیش از ۱۰سال سابقه کاری

✅ تخریب اجرای فنداسیون ساختمان

✅ اجرای سازه فلزی وبتنی

✅ سقف تیرچه فلزی دیوارچینی بنایی حفرچاه لوله کشی اب وگاز برق کاری سنگ کاری سرامیک

✅ گچکاری وگچبری نمای ساختمان ایزوگام سیمان کاری سقف کاذب درب پنجره میرال کرکره

و…

 

🔸 با مدیریت سعید نصیری

🔸 شماره تماس ۰۹۳۰۲۹۷۸۱۵۹

🔸 آدرس تهران

 

وظایف پیمانکار ساختمان تا تحویل پروژه چیست؟

پیمانکار ساختمان باید روزانه وظایف خاصی را به انجام برساند تا پروژه باکیفیت دلخواه و در زمان مقرر تحویل شود. برنامه‌ریزی روزانه و هفتگی جهت اجرای پروژه مهم ترین وظیفه پیمانکار ساختمان است. او جهت اجرای پروژه افراد متخصصی را استخدام کرده و جهت اجرا و تکمیل پروژه جدول زمانی را تدوین کرده و کلیه پرسنل را موظف به پیروی از جدول زمانی می‌کند تا پروژه به نحو احسن اجرا و تکمیل شود.اگر هر کدام از کارکنان، وظایف و مسئولیت‌های خود را به نحو احسن انجام نداده و در انجام وظایف کوتاهی کنند، پیمانکار ساختمانی موظف است تا آن‌ها را اخراج کرده و در عوض، کارکنان ساعی و پرتلاش را جایگزین کند تا پروژه به نحو احسن اجرا شود. نظارت و بررسی بر میزان پرداختی کارکنان یکی دیگر از وظایف پیمانکار ساختمان است.

پیمانکار ساختمان باید با کیفیت ترین مصالح ساختمانی را تهیه‌کرده و همچنین دقت و توجه داشته باشد که پیمانکاران در طول پروژه از این مصالح استفاده کنند. پیمانکار ساختمان باید با تامین کنندگان مصالح ساختمانی ارتباط داشته باشد تا بتواند در صورت فقدان یکی از آن‌ها، دیگری را جایگزین کرده و پروژه را به‌پیش ببرد.اجرا و تکمیل پروژه براساس شرایط زمانی و مکانی متفاوت و توجه به قوانین ساخت‌وساز از مهم ترین وظایف پیمانکار ساختمانی بوده و بنابراین باید کلیه اقدامات پیمانکاران جزء را بررسی کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تخطی، موارد را گوشزد کرده و مانع کارشکنی‌های بعدی شود.
ویژگی‌های پیمانکار ساختمان حرفه‌ای

توجه به بودجه پروژه نیز یکی دیگر از وظایف پیمانکار ساختمانی است. صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پیش بردن اقدامات متناسب با بودجه، مهم بوده و نباید نادیده انگاشته شود. جلوگیری از افزایش هزینه و اتمام پروژه متناسب با بودجه تعیین‌شده، گام مهمی بوده و می‌تواند در سابقه پیمانکار ساختمان، امتیاز مثبتی تلقی شود.او باید کلیه تغییرات و پیشرفت‌های پروژه را بررسی کرده و در نهایت مطابق جدیدترین تغییرات، پروژه را به‌پیش برده و رضایت کارفرما را برآورده کند.

اگرچه مشخص است که ویژگی‌های فردی همه پیمانکاران ساختمان به هم دیگر شبیه نیست ولی برآورد شده که یک پیمانکار خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا مورد توجه کارفرمایان قرار گیرد. تصمیم‌گیری سریع و قاطع مهم ترین ویژگی پیمانکار ساختمان خوب و حرفه‌ای است که او را از بقیه متمایز می‌کند. نحوه تصمیم‌گیری متناسب با پروژه به اجرای آن کمک درخور توجهی می‌کند. آگاهی نسبت به تصمیمات و اجرای قاطعانه آن‌ها باعث متمایز و متفاوت بودن پیمانکار ساختمانی نسبت به سایرین خواهد شد.پیمانکار ساختمان مجرب می‌تواند یک پروژه ساختمانی را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برساند. تجربه برای یک پیمانکار ساختمانی مهم بوده ولی در برخی موارد چندان ضرورتی ندارد ، به خاطر این که پیمانکاران ساختمانی باید از زمانی شروع به کارکرده و به تدریج بر تجربیات خود بیفزایند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران