نصب‌ کاغذ‌ دیواری‌ و‌ پوستر‌های ‌ 3D‌ در‌ همه‌ نقاط‌ تهران

در تهران ، تهران

معرفی نصب‌ کاغذ‌ دیواری‌ و‌ پوستر‌های ‌ 3D‌ در‌ همه‌ نقاط‌ تهران

🔴 آیت قاصد

🔹 آیت قاصد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب‌ کاغذ‌ دیواری‌ و‌ پوستر‌های ‌ 3D‌ در‌ تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آیت قاصد :

✅ نصب انواع كاغذديوارى وپوسترهای3Dدرهمه مناطق

✅ لوله کشی-سیم کشی- اجر چینی

✅ نصب به صورت كاملاتخصصى، علمي،وتضمينى

✅ با اكيپ متخصص،ماهروبااخلاق.

✅ انجام امورزيرسازى صفرتاصد.

✅ استفاده ازبهترين چسب های ايتاليايی،آلمانى

✅ قبول پروژه درتمامى مناطق درسريعترين زمان.

✅ كيفيت راازمابخواهيد،باسابقه كاری بالا.

و….

 

🔸 شماره تماس 09122330386

🔸آدرس تهران ، محله نارمک

 

مزایا کاغذ‌ دیواری‌

انواع کاغذ دیواری را می‌توان یک روش سریع برای تغییر دکوراسیون در قسمت‌های مختلف منزل معرفی نمود. امروزه انواع کاغذ دیواری کلاسیک، مدرن، ساده و شیک و همین طور در حالت نوین تر انواع کاغذ دیواری سه بعدی برای زیباسازی محل زندگی و کار طراحی و قابل نصب می‌باشند.

اگر به دنبال یک تغییر اساسی و جدید در سبک و رنگ دکوراسیون منزل خود هستید، بدون ترس از قدیمی شدن می‌توانید انواع کاغذ دیواری را انتخاب کنید. از مزایای کاغذ دیواری برای پذیرایی، اتاق خواب و همین طور محل کار می‌توان به راحتی ست شدن آن با دیگر لوازم منزل اشاره داشت.

انواع کاغذ دیواری جدید مثل انواع کاغذ دیواری سه بعدی، انواع کاغذ دیواری اتاق خواب، مشاهده راهنمای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی، انواع کاغذ دیواری ساده و شیک و در نهایت سبک‌های خاص کاغذ دیواری مثل انواع کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن در زیبایی و خاص بودن محیط زندگی تاثیر بسزایی دارند.

در این مقاله مخصوص به تغییر دکوراسیون داخلی در مجله خدمت از ما به معرفی انواع کاغذ دیواری و همین طور مزایا و معایب انواع کاغذ دیواری برای نصب در ساختمان پرداخته ایم.

نقش انواع کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

انواع کاغذ دیواری در طرح و سبک‌های خاص و جدید در نوع دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی دارد. شما می‌توانید متناسب با سبک چیدمان لوازم و استایل خاص آنها بهترین و متناسب ترین پوشش دیوار در قالب انواع کاغذ دیواری را انتخاب کنید.

انواع کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه و پسرانه با انواع کاغذ دیواری برای پذیرایی می‌تواند متفاوت باشد. بر اساس نوع دکوراسیون و طراحی داخلی منزل سبک‌های خاصی مانند انواع کاغذ دیواری کلاسیک، مدرن، ساده و شیک و همین طور انواع کاغذ دیواری جدید مثل طرح سه بعدی و انواع پوستر طراحی و ارائه شده است.

در هنگام بازسازی ساختمان و همین طور تغییر دکوراسیون قسمت‌های مختلف آن مثل آشپزخانه، اتاق‌های خواب، پذیرایی و محل‌هایی مثل اتاق کنفرانس و مطالعه در ساختمان‌های ادارای می‌توان یک روش متنوع و جدید مثل نصب انواع کاغذ دیواری را در نظر داشت.

معرفی انواع کاغذ دیواری برای مکان‌های مختلف

امروزه بر اساس سلیقه، محل نصب و همین طور رنگ و طرح قسمت‌هایی مثل کف پوش ساختمان طرح‌ها و جنس‌های متنوعی از انواع کاغذ دیواری تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین انواع کاغذ دیواری بر اساس جنس آنها ، طرح و محل نصب به مدل‌های زیر قابل دسته بندی می‌باشند.

به علت زرد شدن کاغذ دیواری بعد از نصب در برخی مدل و جنس‌های تولید شده انتخاب یک سبک مناسب برای تغییر دکوراسیون دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است. در کنار این مورد توجه به اینکه اجرای کاغذ دیواری بر چه سطوحی بوده از اهمیت بالایی برخوردار است.

بعنوان مثال نوع کاغذ دیواری انتخاب شده برای نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن، نصب کاغذ دیواری روی گچ با نوع کاغذ دیواری روی کاشی تفاوت داشته و باید مزایا و معایب سبک دیوارپوش انتخابی در محیط نصب شده را در نظر داشت.

انواع کاغذ دیواری کاغذی

این سبک کاغذ دیواری همانطور که از عنوانش پیداست بسیار نازک و غیر قابل شستشو می‌باشد. این نوع کاغذ دیواری که در دسته ارزان قیمت این دیوارپوش قرار دارد بیش از یک یا دو سال دوام ندارد. بنابراین برای اتاق کودک انتخاب مناسبی نمی‌باشد.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

یکی از سبک‌های نوین در انواع کاغذ دیواری جدید طرح سه بعدی برای خاص نشان دادن فضای منزل است. کاغذ دیواری سه بعدی در انواع برجسته و پوستر با جنس‌های مختلف (گچی، فومی، پی وی سی، چرمی، ام دی اف و … )تولید شده است. این نوع کاغذ دیواری برای پذیرایی، اتاق خواب و اتاق‌های کنفرانس یک انتخاب عالی به شمار می‌آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران