بهترین مرکز کاشی کاری نما با سنگ و سرامیک در چابهار

در سیستان و بلوچستان ، چاه بهار

معرفی بهترین مرکز کاشی کاری نما با سنگ و سرامیک در چابهار

🔴 داود کندرو

🔹 داود کندرو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشی کاری نما با سنگ و سرامیک در چابهار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات داود کندرو :

✅ کاشی کاری نما با سنگ و سرامیک و پله

✅ کاشی نما و پله

و…

 

🔸 شماره تماس  09907057358

 

مزایای سرامیک نما چیست؟

استفاده از سرامیک یا سنگ در نمای ساختمان تفاوت های زیادی دارد. امروزه با گسترش استفاده از کاشی و سرامیک، سرامیک نما به یکی از محبوب ترین پوشش دهنده های نمای ساختمان تبدیل شده است. باید بدانید که انتخاب نمای ساختمان کاری سخت است و سازندگان ساختمان باید بین گزینه های موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایند. در گذشته استفاده از سنگ رواج بسیاری داشت و دلیل آن مقاوم تر بودن سنگ نسبت به کاشی ها و سرامیک های دست ساخته بشر بوده است. با روی کار آمدن صنایع نوین و فناوری های جدید در زمینه تولید کاشی و سرامیک و ظهور نسل جدید کاشی و سرامیک مقاوم که با عنوان سرامیک پرسلان و سرامیک فول بادی شناخته می شود، کاشی ها و سرامیک ها دارای تنوع رنگی متنوعی شدند و شما امروزه در هر شکل و طرحی کاشی و سرامیک نیاز داشته باشید در بازار موجود است. اغلب سرامیک های نما به صورت رنگ های یکدست و ترکیبی در نمای ساختمان، زیبایی خود را به رخ می کشند.

اما سنگ ها وضعیت متفاوتی نسبت به سرامیک و پرسلان دارند و از آنجایی که به جز سنگ های مصنوعی بقیه سنگ ها طبیعی هستند در نتیجه آنها محدودیت هایی در زمینه طرح و رنگ و حتی مقاومت دارند. در خرید کاشی و سرامیک به خصوص سرامیک نما لازم است از کیفیت آن در فضای باز اطمینان حاص نمایید.

تفاوت سنگ و سرامیک
سوالات رایج برای خرید سنگ نما و سرامیک نما اغلب چیزهایی شبیه چه تفاوت های میان پوشش دیواره های ساختمان با سنگ و سرامیک است؟ کدام مزیت بهتری دارند؟ چرا با وجود قیمت بالای سنگ نسبت به سرامیک، تعداد افراد بیشتری سنگ را به سرامیک ترجیح می دهند؟ است. این سوالات به دلیل عدم آشنایی کافی خریداران با مزایای سرامیک نما است.

استفاده از سنگ به دلیل ظاهر طبیعی که به فضا می دهد از محبویت بیشتری برخوردار است. به طور کل سنگ ها نمای جذابی را در ساختمان ایجاد می کنند. امروزه سنگ های مصنوعی نیز وجود دارند که هیچ تفاوتی به لحاظ طرح و رنگ با سنگ های مصنوعی ندارند و چه بسا در نگاه اول شما نتوانید تشخیص دهید نمای مقابل از سنگ طبیعی است یا از سنگ مصنوعی.

سنگ های مصنوعی اغلب ترکیبی از متریال های مصنوعی هستند اما کاشی و سرامیک با طرح سنگ متفاوت از آن، این متریال در دسته کاشی و سرامیک به خصوص نوع سرامیک پرسلانی طبقه بندی می شود و از مواد معدنی تولید می شود. پرسلان ها و سرامیک های فول بادی که مناسب کار به عنوان سرامیک نما در ساختمان هستند گزینه مناسب تری نسبت به سایر متریال های ساختمانی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران