بهترین مرکز خدمات سیمانکاری با دستگاه پیشرفته برای اولین بار در بروجن

در چهارمحال و بختیاری ، بروجن

معرفی بهترین مرکز خدمات سیمانکاری با دستگاه پیشرفته برای اولین بار در بروجن

🔴 ایوب هاشمی

🔹 ایوب هاشمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات سیمانکاری با دستگاه پیشرفته برای اولین بار در بروجن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایوب هاشمی :

✅ سیمانبری همه طرح وهمه مدل

✅ با بیش از ۱۵ سال سابقه کاز

و…

 

🔸 شماره تماس  09170573587

 

مزایای استفاده از دستگاه سیمان پاش چیست؟

کارایی دستگاه سیمان پاش
همزمان با پیشرفت علوم و تکنولوژی، در سال های اخیر، شاهد پیشرفت های عظیم و تحولات بزرگی در صنعت ساختمان بوده ایم . ماشین آلات و ابزار های نو، دست اندرکاران این صنعت را قادر به استفاده از دستگاه هایی کرده است که با سرعت زیادتر، دقت بالاتر ، کیفیت متناسب تر و راحتی بیش، عملیات مختلف ساختمان سازی را متحول نموده اند.

از تاثیرات تکنولوژی بر مقوله ساختمان، می توان به دستگاه سیمان پاش یا ملات پاش اشاره نمود، که نوعی دستگاه اسپری کننده همچون دستگاه شاتکریت Shotcrete میباشد که معمولا در نقاشی دیوار و جاده ها دیده میشود. در حالا حاضر استفاده از دستگاه های اسپری سیمان یا ملات پاش بادی زیاد رایج میباشد، زیرا آنان دارای کارآیی بالا و امکان صرفه جویی در مواد هستند.

دستگاه سیمان پاش دارای قابلیت اسپری با راندمان بالا میباشد و می تواند پوشش زیاد خوبی برای پایان گوشه ها، مقاطع، سطوح محدب و شکاف های سطح کار درست کردن بکند. در عین حالا، می تواند مواد را با حداکثر توان و با حداقل ضایعات استفاده نماید.
علاوه بر این، دستگاه سیمان پاش دارای روش پاشش با فشار بالا و پیوسته ای است، که می تواند پوشش مورد نیاز را به سطح کار داده، و پوشش خوبی را برای سطوح حفظ نموده و آن را در شرایط خوبی برای مدت طولانی نگه دارد. دستگاه ملات پاش ، مصالح مورد نیاز تولید ملات سیمانی را به عنوان مواد اولیه دریافت نموده و بصورت اتوماتیک آنان را با هم مخلوط مینماید، بعدا ملات آماده شده به سمت لوله خروجی پاشش سیمان هدایت می شود و با پمپاژ آن، ملات به سطح مورد پیشنهاد پاشیده می شود

مزایای استفاده از دستگاه سیمان پاش
– سرعت فراوان اجرای کار سیمانکاری نسبت به اجرای کار با سیستم دستی
– کاهش وقت اجرای کار با توجه به سیمانکاری حدود 200 متر مربع روزانه
– صرفه جویی در مواد مصرفی با کاهش هدررفت مواد
– به دلیل استفاده از هوای فشرده، مواد پاشیده شده چسبندگی زیادی بر روی سطح پاشش درست کردن میکند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران