انجام خدمات بندکشی آجر نما ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی انجام خدمات بندکشی آجر نما ساختمان در سراسر تهران

🔴 مهدی قرایی

🔹 مهدی قرایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات بندکشی آجر نما ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی قرایی :

✅ اجرای بندکشی آجرنما

✅ با بالاترین کیفیت

✅ سابقه ۲۵ ساله

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۸۵۲۶۳۷۹

🔸 آدرس  تهران ،مخبرشمالی

 

بندکشی آجر نما چیست؟

بندکشی فرآیندی است که در آن یک ملات پرمایه از سیمان و یا پودر بندکشی تهیه شده و به واسطه ی این ملات، درز بین آجرها گرفته می شود. همانطور که گفته شد بندکشی به منظور جلوگیری از ورود رطوبت و گرد و غبار به داخل نمای نمای ساختمان اجرا می شود. در واقع باعث می شود تا نمای آجری ساختمان در برابر باد و باران مقاوم شود. اما این کار نکات و اصول خاص خود را دارد.

رعایت چه نکاتی در بندکشی آجر نما الزامی است؟

اقدامات و تمیزکاری های لازم پیش از بندکشی

پیش از انجام بندکشی بایستی فضای خالی بین آجرها کاملا تمیز شود تا هرگونه گرد و غبار، سنگریزه و هرآنچه که فرآیند بند کشی را دچار آسیب می کند از میان برداشته شود. بعد از برس کاری نما، فضای بندکشی را باید به واسطه ی کمی آب مرطوب کرد. این کار به مقاومت هرچه بیشتر ملات بند کشی و چسبندگی بیشتر آن کمک خواهد کرد.

بهترین دما برای بندکشی

چنانچه شرایط آب و هوایی مساعد نباشد و در گرمای شدید تابستان یا برف و بوران زمستان هستید، اقدام به بندکشی نکنید. اجازه دهید دمای هوا به دمای ۵ الی ۳۵ درجه سانتیگراد برسد این دما بهترین دما برای بندکشی نمای آجری است.

اندازه سنگدانه های ملات

ذرات ماسه ی ملات بندکشی باید قطری کمتر از یک میلیمتر داشته باشند و فاقد هرگونه مواد آلی باشند.

بهترین زمان برای بندکشی

بلافاصله بعد از نصب آجرها نباید اقدام به بند کشی نما نمود. بهترین زمان برای اقدام به این کار، حدود چند هفته بعد از نصب نمای آجری می باشد.

 

همگن کردن ملات بندکشی

چنانچه ملات بند کشی به طور کامل همگن نشده باشد تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت. بنابراین پیش از اقدام به بندکشی، ملات را به طور کامل و برای چند دقیقه متوالی ورز دهید.

استفاده از صفحه ملات ممنوع!

هرگز از صفحه ملات نباید برای بندکشی نمای آجری استفاده کرد. این اقدام هیچ ضمانتی برای اجرای درست و اصولی بند کشی به شما نمی دهد. بهترین روش، استفاده از یک قلم تمیز بندکشی است.

 

پاک کردن اضافه های ملات بندکشی

اکر می خواهید ملات اضافی بند کشی را از روی آجرها پاک کنید این کار را با پارچه خیس یا مرطوب انجام ندهید چرا که موجب نم کشیدن ملات و خراب شدن کارتان خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران