نهالستان تک برگ – فروش نهال مثمر و غیر مثمر و نهال کمیاب در میاندوآب

در آذربایجان غربی ، میاندوآب

معرفی نهالستان تک برگ – فروش نهال مثمر و غیر مثمر و نهال کمیاب در میاندوآب

🔴 نهالستان تک برگ

🔹 نهالستان تک برگ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش نهال مثمر و غیر مثمر و نهال کمیاب در میاندوآب می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نهالستان تک برگ :

✅ فروش نهال مثمر و غیر مثمر

✅ فروش نهال کمیاب

و…

 

🔸 با مدیریت  میلاد پیکار

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اذربایجان غربی شهرستان میاندواب کوی رابری دفتر نهالستان تک برگ

 

نهال و نشاء چیست ؟

نهال و نشاء را با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام دارای ویژگی های گوناگونی می باشند. نشاء یک گیاه کوچکی می باشد که باید قسمتی از رشد خود را در محیطی که نور داشته باشد و دمای آنجا کنترل شده است بگذراند و بعد از این که آب و هوا مساعد شد به درون سطح زمین باز گردد. نشاء زمانی که به سطح درون خام می رود برای یک روز حالت مرده به خود میگیرد و بعد از آن رشد می کند. منظور از نشاء کاری این است که نشاء ها را به درون سطح زمین فرو می کنند تا ادامه رشد خود را انجام دهد.
تفاوتی که بین نهال با نشاء وجود دارد این است که نهال درختی کوچک است که در اواخر اسفند ماه آن را در دل زمین جای می دهیم تا با آبیاری و در زیر نور آفتاب بودن رشد کند. نهال و نشاء هر دو در سطح زمین جای دارند ولی نهال درخت می باشد و نشاء گیاهی کوچک است که درخت نمی شود بلکه بیشتر حالت بوته ای دارد مانند گوجه، فلفل و…
زمان مناسب کاشت نهال و نشاء :
بیشتر کارشناسان می گویند نهال و نشاء را وقتی خواب هستند باید کاشت تا وقتی که بیدار شدند ریشه های خود را درون خاک ببینند و از دیدن خود درون خاک انرژی بگیرند. فاصله کاشتن نهال و نشاء تا زمانی که بیدار می شوند نباید زیاد باشد، اگر این فاصله زیاد باشد گیاه یا یخ می زند و یا این که پژمرده می گردد. پس به این ترتیب بهترین زمانی که باید این دو گیاه را درون خاک جای دهیم اسفندماه می باشد که بیشتر برای کاشتن نهال مناسب است و نشاء را هم می توان از اسفند ماه شروع به کاشت آن نمود و تا اواخر اردیبهشت هم زمان مناسبی می باشد.

بهترین مکان برای کاشت نهال و نشاء :
همانطوری که بیان نمودیم نهال و نشاء با یکدیگر تفاوت هایی دارند. این تفاوت ها در نوع کاشت، زمان کاشت و مکان کاشت هم وجود دارد. ابتدا بهترین مکانی که برای کاشت نشاء مناسب می باشد را بیان می کنیم.
برای اینکه نشاء ها را پرورش دهید می توانید آنها را بر اساس شرایط آب و هوایی در تونل های پلاستیکی، گلخانه ها و یا در هوای آزاد قرار دهید. کاشتن نشاء نسبت به بذرها آب کمتری را نیاز دارد و در برابر کمبود آب مقاومت بیشتری را از خود نشان می دهد، همچنین نشاء ها تنفس شدیدتری را نسبت به بذرها دارند. به همین دلیل است که باید نشاء را قبل از این که بکاریم در جای پر نور، خنک و مرطوب نگهداری کنیم.
نهال ها برای این که درخت شوند نیاز اساسی به نور خورشید دارند و باشد مستقیم زیر نور خورشید باشند، البته خاک هم تغذیه مهمی برای نهال ها محسوب می شود. بنابراین باید دقت داشته باشد که اگر نهال خود را می کارید در کنار درخت بزرگی قرار ندهید، به این علت که آن درخت بزرگ نسبت به آن نهال کوچک از خاک تغذیه بیشتری را دریافت ی کند و این امر باعث می شود که برای نهال کوچک تغذیه کمی باقی بماند و به خوبی رشد نکند. باید بعد از اینکه نهال خود را کاشتید به آن آب بدهید تا به نهال خود یادآوری کنید اینجا خانه او می باشد و آب هم نخستین تغذیه آن می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران