پدیکور و مانیکور آقایان به صورت سیار در تهران

در تهران ، تهران

معرفی پدیکور و مانیکور آقایان به صورت سیار در تهران

🔴 مهدی خوش عزم

🔹 مهدی خوش عزم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پدیکور و مانیکور آقایان به صورت سیار در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی خوش عزم :

✅ پدیکور ومانیکور

✅ کوکتل نمک دریا

✅ اسکراب

✅ سوهان کشی و اصلاح فرم ناخون ها

✅ کف سابی_ماساژ

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران

 

پدیکور چیست ؟

به طور کلی کلمه پدیکور از کلمات لاتین “pedis” به معنی “پا” و “cura” به معنی “مراقبت” ناشی می شود ، و به معنی یک درمان زیبایی برای پا است . در واقع پدیکور فقط شامل لاک زدن به ناخن پا نیست بلکه یک درمان جامع و کامل برای پوست پاست که هم خانمها و هم آقایان می توانند از این روش استفاده کنند .

این روش شامل اصلاح و فرم دادن به ناخن های پا ، مراقبت از کوتیکول ها ، لایه برداری ، آبرسانی و ماساژ پاها و در صورت تمایل ، لاک ناخن های پا است .

فواید پدیکور پا

پدیکور راهی عالی برای اطمینان از مراقبت از پاهایتان است ! از جمله فواید پدیکور پا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

اگر از مشکلات پا مانند میخچه ، پینه و ترک خوردگی پا رنج می برید ، انجام پدیکور منظم می تواند یک درمان عالی و مناسب برای این مشکلات باشد . پدیکور پا ممکن است باعث شود تا درمان های بیشتری نیاز نداشته باشید .

 

پدیکور پا می تواند به اصلاح وضعیت بدن کمک کند ؛ زیرا ایستادن بر روی پاهایی که به خوبی از انها مراقبت شده است به طور طبیعی راحتتر و بهتر است .

 

اگر پدیکور با سایر روشهای درمانی همراه باشد احساس راحتی خیلی خوبی را به همراه خواهد داشت . زیرا هنگامی پدیکوریست چندین کرم نرم کننده و آرام کننده را روی پاها ماساژ میدهد، ممکن است احساس کنید که روی هوا راه می روید!

مراحل پدیکور پاها چگونه است ؟

یک پدیکور سنتی با حمام پا یا آبگرم درمانی آغاز می شود . در این روش ابتدا پاها در آب گرم و معطر خیس و تمیز می شوند تا پوست پا نرم شود. این کار مانند مینی جکوزی برای پاها خواهد بود .

سپس پوست با با اسکراب لایه بردار که حاوی نمک و مواد معدنی است مالش داده می شود تا سلولهای مرده از پوست پا جدا شوند .

سپس کوتیکول های ناخن پا ترمیم شده و ناخن های پا هم کوتاه می شوند و شکل و فرم یکدست و مناسبی برای ناخن های پا ایجاد می شود .

در مرحله بعدی کرم ها و روغن های آروماتراپی برای شادابی و لطافت پوست برای ماساژ پاها مورد استفاده قرار می گیرند .

در پایان پدیکور نیز رنگ لاک مورد نظر شما روی ناخن های پا زده می شود تا زیبایی پاها کامل شود .

پدیکور معمولاً بسته به تکنیک های مورد استفاده برای آن بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد و بعد از پایان پدیکور ، ظاهر بسیار زیبا ، نرم و لطیفی برای پاها ایجاد می شود و احساس خارق العاده ای خواهید داشت و با خود تصمیم میگیرید که از این به بعد مراقبت بیشتر و بهتری از پاهای خود داشته باشید .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران