خدمات تاتو ابرو در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی خدمات تاتو ابرو در اصفهان

🔴 مجموعه

🔹 مجموعه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تاتو ابرو در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه :

✅میکروبلیدینگ

✅فیبروز ابروفقط با ۳۵۰ هزارتومان وبابهترین وباکیفیت ترین مواد دنیا

💯کیفیت تضمین کار ماست.💯

 

🔸 با مدیریت فروز قاری

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۱۶۹۰۶۵۷

🔸 آدرس  اصفهان مرداویج رسالت کوچه ۵ کلینیک رویال

 

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی آرایش وزیبایی ابرو است که به صورت دستی و استفاده از سوزن های یکبار مصرف در لا به لای ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می کنند. هدف اصلی این روش ارائه راه حل و برطرف نمودن نواقص ابرو با طرح و رنگ خاص می باشد. فیبروز ابرو، روش دائمی نیست و با گذشت مدتی معین از بین می رود بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می توان به طور دائم از این روش استفاده کرد.

مراحل انجام فیبروز ابرو

ابتدا باید در تاج ابرو، خطوط فیبروز اجرا شود، و دو بار هر خط را تمدید نمود. سپس نوبت به شوک دادن رنگ می رسد، با گذشت 3 تا 4 دقیقه ابروها رنگ می گیرند و نوبت بی حس کردن می باشد. البته باید توجه داشت که از 10 روز قبل نباید ابروها را رنگ کنید. رنگ استفاده شده در این روش نباید زیاد روشن باشد.

در مرحله بعد دم ابرو و آرک آن ترسیم می شود، برای کم رنگ نبودن تاتو بایست ضخامت استروک ها دو برابر شوند. اجرای فیبروز ابرو با توجه به نوع پوست در چند مرحله انجام می شود. پوست خشک و نرمال گزینه مناسبی برای فیبروز ابرو هستند.
دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز

قلم میکروبلیدینگ ، دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه ابرو در تکنیک فیبروز می باشد. این دستگاه مانند یک قلم دستی خطوط و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد می کند.
ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو یکی از سوالات رایج میان کاربرانی از بخش دنیای مد نمناک است که علاقمند به انجام آن می باشند. به طور کلی هاشور ابرو با تکنیک فیبروز به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد . اما در حالت عادی می توان گفت 6 ماه تا یکسال ماندگاری دارد زیرا خطوط ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتریدارد و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر است. ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ های به روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می شود. جوهر تاتو که در این روش استفاده می شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران