بهترین مرکز آرایش دائم صورت ، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز آرایش دائم صورت ، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در تهران

🔴 شایسته حشمتی

🔹 شایسته حشمتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آرایش دائم صورت ، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شایسته حشمتی :

✅ ارائه خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبیلیدینگ با استفاده از بهترین مواد و کمترین قیمت در سطح منطقه(سعادت آباد چهار راه مسجد)

✅ میکروبیلیدینگ تلفیقی با ماندگاری بالا متدهای فیبروز،بولد بروز،استایل مردانه،فشن بروز،لیفت وبلید کرکی مویی،به مبلغ۷۰۰هزار تومان

✅ کانتورلب، شیدینگ لب،خط لب،رژلب به مبلغ ۵۰۰هزارتومان

✅ کانتور چشم،خط چشم به مبلغ۴۵۰هزارتومان

✅ بن مژه۳۵۰ هزارتومان

و…

 

🔸 شماره تماس  09306533321

🔸 آدرس  تهران

آرایش دائمی صورت چیست؟

آرایش دائمی صورت بصورت مادام العمر نیست .یکی از محاسن میکروبیلیدینگ نسبت به آرایش های دائم قدیمی این است ک نهایتا بعد از یک و نیم سال پاک میشود و نیازی به ریموو نیست و مشتری مطابق سلیقه و مد میتواند جهت تغیرات لازم بدون نیاز به ریموو اقدام نماید. منظور از دائمی بودن به معنی یکبار برای همیشه نیست . در واقع یکبار میکروپیگمنتیشن حداقل ۳ سال تا ۵سال ماندگاری داره ، صحیح می بشد و صفت دائمی را در قبال آنکه شما را از آرایش روزانه و همیشگی بی نیاز می کند به کار می برند. البته میکروبیلیدینگ ۱ تا دو سال با ترمیم یک و یا دو بار می توانید این دائمی بودن را عینیت بیشتری ببخشید.

نکات مهم برای مراقبت بعد از آرایش دائم

از قرار گرفتن به طور مستقیم در معرض نور خورشید بپرهیزید.
از شنا کردن و سونا خودداری شود.
درمان پوستی انجام نشود.
بین 2 هفته تا 3 ماه بعد از آرایش دایم، ترمیم آن انجام شود.
روی قسمت های آرایش دایم شده کف شامپو و صابون همراه با لیف کشیده نشود، مخصوصاً روی ابرو از خاراندن محل پرهیز شود. موهای روی قسمت آرایش شده را با موچین بردارید.

هم توسط انواع ریموور (مواد پاک کننده) و هم توسط انواع دستگاه های لیزر می توان آرایش دایم را پاک نمود. توصیه می شود برای انجام چنین کاری با پزشک پوست مشاوره شود.

مراقبت از زخم ها در آرایش دائم
زخمها در آرایش دائم صورت به لبها و ابروها و پلک ها مربوط می شود که هر کدام مراقبتها و اقدامات خود را طلب می کند که در ادامه به آنها می پردازم :

ابرو

هاشور ابرو و آرایش دایم ابرو نسبت به آرایش دایم لب و چشم، عوارض جانبی کمتری دارند. اما نیاز به مراقبت خاص نیز دارد؛ یعنی بعضی ها زخم و خونریزی بیشتری دارند و بعضی دیگر زخم و خونریزی کمتری دارند. از جمله نکات مهم در میکروبلیدینگ این است که باید از پمادهای ویتامین A (استریل چشمی) استفاده نموده یا این که از پماد ویژه ترمیم استفاده نمایید . خارش و قرمزی احتمالی را این پماد تسکین می دهد. مواظب باشید پماد داخل چشم نشود. برای این که زخم نرم تر شده و اذیت نکند تا چند روز این کار را ادامه دهید. اما اگر زخم خون ریزی داشته باشد با تجویز پزشک می توانید از تتراسایکلین یا جنتامایسین 2 تا 3 بار استفاده کرده و سپس از ویتامین A چشمی استفاده نمایید.

توجه:
هر چه از آنتی بیوتیک بیشتر استفاده شود، رنگ بری بیش تر خواهد بود.

لب
جهت بهبودی زخم بعد از انجام آرایش دایم لب از یک لیزر کم توان استفاده نمایید. از پماد یا ماده ضد تب‌خال نیز می توان برای بهبودی زخم استفاده کرد. اما اگر متوجه شدید ویروس تب‌خال فعال شده، مشتری را به پزشک ارجاع دهید تا طبق نظر پزشک دارو استفاده کند.

پلک
هنگام کشیدن خط چشم برای این که مواد رنگی از چشم خارج شود از اشک مصنوعی یا چند قطره آب مقطر در چشم استفاده کنید و پماد ویتامین A یا استریل چشمی را بعد از انجام خط چشم روی سطح چشم استفاده نمایید. با پدهای پنبه ای چشم ها را بپوشانید و از یخ برای خنک کردن آن استفاده نمایید. کیسه یخ را روی پلک مشتری 10 الی 15 دقیقه نگه داشته تا تورم قرمزی تسکین یابد. به مشتری توصیه نمایید که در خانه نیز از پماد استریل چشمی و پماد ترمیم آرایش برای مراقبت استفاده نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران