بهترین مرکز فروش باکس و سبد گل مراسمات شادی و ترحیم در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش باکس و سبد گل مراسمات شادی و ترحیم در تهران

🔴 مجموعه گل اسپرینگ

🔹 مجموعه گل اسپرینگ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش باکس و سبد گل مراسمات شادی و ترحیم در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه گل اسپرینگ :

✅ بازار گل امام رضا، یاس لند و بابایی

✅ ثبت سفارش 24 ساعته و هفت روز هفته

✅ ارسال سفارشات سر ساعت و تاریخ مقرر به تمام نقاط تهران کرج و حومه با خودرو مخصوص حمل

محصولات:
✅ انواع پایه گل های طبیعی جهت مراسم جشن شادی و افتتاحیه

✅ انواع تاج گل های طبیعی جهت ابراز همدردی و تسلیت

✅ انواع باکس گل و جعبه گل

✅ انواع باکس حروفی و عددی

✅ انواع سبد گل

✅ انواع دسته گل

✅ سبد بله برون

✅ دسته گل عروس

✅ ماشین عروس

✅ انواع گلهای خشک با کیفیتی عالی

✅ انواع گلهای مصنوعی با کیفیتی عالی و شیک

✅ قیمت به صورت عمده بازار به روز می باشد

✅ تمامی گلها تازه و به روز با ماندگاری بالا

 

🔸 با مدیریت  سیاوش رحیمی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۹۵۶۶۰۷

 

باکس گل چیست؟

به چیدمان گل های ساقه بلند و کوتاه به شیوه های مختلف در جعبه های دارای پایه و دیواره اصطلاحا باکس گل گفته میشود. این جعبه ها به صورت های مختلف مستطیلی، دایره ای و حتی طرح حروف و شکل های کاملا سفارشی در بازار موجود بوده و به مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.
از جمله موارد کاربرد جعبه گل می توان به مراسم تولد و سورپرایز، ولنتاین و موارد مشابه اشاره نمود که جلوه بسیار زیبایی را به همراه دارند. اما نکته مهم اینکه، این شیوه تقدیم کردن گل برای مراسم عزاداری رایج نبوده و در این شرایط بیشتر از تاج گل استفاده میشود.

انواع باکس گل از نظر جنس
همان طور که اشاره شد، جعبه های گل را می توان بر اساس فاکتورهای مختلف تقسیم بندی کرد که هر یک دارای ویژگی های متفاوتی هستند. به عنوان مثال، بر اساس جنس و متریال به کر رفته برای ساخت آنها می توان این باکس ها را به صورت زیر معرفی نمود:

باکس پلکسی گل
از بهترین و البته گران ترین نوع جعبه برای چیدمان گل می توان به باکس های پلکسی اشاره نمود. این جعبه ها دارای بدنه ساخته شده از ورق های پلاستیکی و پلکسی بسیار مقاوم و شفاف بوده و ماندگاری آنها بسیار زیاد می باشد. علاوه براین، از باکس گل پلکسی می توان پس از خشک شدن گل ها به عنوان محفظه برای نگهداری سایر وسایل و یا حتی گل های خشک شده که به یادگار هستند استفاده نمود.
همچنین لازم به ذکر است که طرح های این باکس ها متنوع بوده و از نظر میزان ارتفاع دیواره ها و شکل آنها و همچنین استفاده یا عدم استفاده از درب برای آنها با هم متفاوت هستند.

باکس گل تلقی
نوع دیگری از جعبه های شفاف برای نگهداری و چیدمان گل به صورت شاخه ای یا دسته می توان به باکس تلقی گل اشاره نمود. برخلاف باکس های پلکسی، این جعبه ها دارای بدنه مقاومی نبوده و با ضربه ای که به آن وارد میشود ممکن است روی بدنه ترک هایی ایجاد شده و ظاهر آنها به مرور زیبایی خود را از دست خواهد داد. از مزایای جعبه های تلقی می توان به نمودار بودن گل های موجود در آن اشاره نمود که جلوه منحصر به فردی خواهند داشت.

سبد گل چیست؟
گل در تمام دنیا نماد زیبایی می باشد و با توجه به معنا و مفهومی که هر یک از گل ها در فرهنگ های مختلف دارند، از آنها در مراسم های متفاوتی استفاده میشود. نحوه ارائه گل در مراسم های مختلف متفاوت است، به طوریکه در برخی از مراسم ها مانند مراسم عزاداری تاج گل کاربرد داشته و در مراسم تولد اغلب از باکس گل استفاده میشود. در حالت کلی، به مجموعه از گل های هم نوع یا گونه های مختلف که در کنار هم قرار گرفته و در داخل پوششی مانند سبدهای چوبی چیده شوند، اصطلاحا سبد گل گفته میشود.
با توجه به نوع گل هایی که در سبد گل استفاده میشود، معنا و مفهومی که از آنها دریافت می گردد متفاوت است. به عنوان مثال، اگر از گل رز استفاده شود به معنای عشق و محبت بوده و در مقابل، گل های زنبق نشانه زیبایی و عظمت هستند. گل های داوودی نشان دهنده درستی و راستی بوده و استفاده از گل نرگس به معنای توجه و احترام خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب هر گل به معنا و مفهوم نیز در کنار زیبایی آنها توجه داشته باشید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران