فروش بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران

در تهران ، پردیس

معرفی فروش بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران

🔴 مریم صالحی

🔹 مریم صالحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 فروش محصولات آرایشی بهداشتی تراست تحت لیسانس سوئس

🔹 محصولات تراست کاملا گیاهی و بی ضرر هستند محصولات تحت لیسانس لوزان سوئیس قرار دارد در شرکت لیاتیم این امکان برای افراد وجود داره که علاوه بر اینکه به صورت مشتری محصول را خریداری می کند خودشان میتوانند آموزش های لازم از طریق فضای مجازی وارد حرفه ی مشاوره پوست وموشوند وبه درآمد خوبی برسند. درآمد دراین شرکت به صورت پورسانت هست اما کاملاً متفاوت با چیزی است که در ذهن عوام وجود دارد فضای کاملاً حرفه ای و صمیمی و پر امید درلیا تیم انتظار شما را می کشد

 

🔸 شماره تماس 09120752433

🔸 شماره تماس 09199381793

🔸آدرس پردیس فازدو نیستان

مشخصات کلی و دسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی تراست TRUST

محصولات تراست در 3 دسته اصلی تقسیم میشود که شامل سری روزانه (Daily)، سری لاکچری (Luxury) و سری تخصصی (Professional) می شود. سری روزانه با هدف پاسخگویی به نیاز مصرف کننده عمومی و بسته بندی نسبتا معمولی تولید شده است. کیفیت این سری از محصولات، هیچ تفاوتی با دسته ی لاکچری ندارد و تنها در نوع بسته بندی و اسانس های استفاده شده متفاوت است. این سری شامل انواع شامپوی سر و بدن می باشد و از بسته بندی استوانه ای با درب فندکی بهره میبرد و پاسخگوی انوع موی خشک، معمولی و چرب می باشد.

سری لاکچری به جهت حفظ استاندارد های بسته بندی دارای ظروف پمپی (برای شامپو ها) می باشد و از بهترین اسانس های معطر اروپایی در ساخت آن ها استفاده شده است. در این سری از محصولات تراست از تکنولوژی انحصاری شرکت مهلران با نام تروتک (Trutech) استفاده شده است که اثر منفی کلر آب بر روی ساقه ی مو را خنثی می کند.محصولات سری لاکچری تراست شامل شامپو سر، شامپو بدن، ماسک مو، روغن مو و سرم مو می شود.

آخرین سری از محصولات آرایشی بهداشتی تراست TRUST، گروه محصولات تخصصی (پروفشنال) است که طیف محصولات شامپو ضد ریزش(2 نوع معمولی و چرب)، شامپو ضد شوره(2 نوع معمولی و چرب)،شامپوی تثبیت کننده رنگ مو(1 نوع مخصوص موی رنگ شده و آسیب دیده)، شامپو بدن کرم پلاس(مخصوص پوست حساس) کیت رویش مجدد مو، ماسک و سرم تقویت کننده ی مو، تونیک، پن و صابون می باشد. این سری از محصولات برای مشکلات خاص (عارضه های پوست و مو) تجویز می شود و توصیه ی مهم این است که قبل از تهیه این محصولات حتما با مشاوران آموزش دیده ی پومو مشورت کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران