تولید و فروش یخچال های ویترینی در اراک – داودآباد

در مرکزی ، داودآباد

معرفی مرکز تولید و فروش یخچال های ویترینی در اراک – داودآباد

🔴 مسعود داودابادی

🔹 مسعود داودابادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش یخچال های ویترینی در اراک – داودآباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مسعود داودابادی :

✅ تولید یخچال ویترینی

✅ با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب

✅ تجربه بالا و طولانی مدت در زمینه ساخت یخچالهای قنادی

و…

 

🔸 شماره تماس  09183483420

🔸 شماره تماس  09187574201

🔸 آدرس  اراک داوداباد

یخچال ویترینی چیست ؟

در گذشته اغلب فروشگاه ها از یخچال های ساده و یا یخچال های خوابیده برای نگه داری مواد فساد پذیر خود استفاده می کردند. گاهی نیز از یخچال های فریزری یک طرفه در فروشگاه های کوچک استفاده می شد که هم فضای زیادی را اشغال می کرد و هم جلوه ای زشت به فروشگاه می داد. امروزه با توجه به اینکه ظاهر فروشگاه های قدیمی تغییر کرده و این خود مشتریان هستند که اجناس مورد نیازشان را انتخاب می کنند، ظاهر یخچال های قدیمی نیز دستخوش تغییر شده و انواع یخچال ویترینی جایگزین یخچال های قدیمی شده‌اند. این یخچال ها که به صورت دو درب یا چند درب ساخته می شوند، جلوۀ زیبایی به فروشگاه می ‌دهند و این مزیت را نسبت به یخچال های قدیمی دارند که کاملاً در دسترس مشتریان قرار می گیرند. همچنین از این یخچال ها برای طراحی فروشگاهی نیز می توان استفاده کرد؛ زیرا نمای زیباتری به فروشگاه می بخشند و با در معرض نمایش گذاشتن محصولات در میزان فروش نیز تأثیر مثبت می‌ گذارند.

مزیت های فریزر های ویترینی نسبت به یخچال های خوابیده
یخچال های خوابیده در سال های گذشته تا حدودی توانسته اند، ظاهر خودشان را با طراحی های نوین، تطبیق بدهند و همچنان در حفظ جایگاه خود بکوشند؛ ولی انواع یخچال ویترینی به خاطر مزیت هایی که دارند، به مرور جایگزین یخچال های قدیمی شده و جایگاه خاص خود را در فروشگاه های زنجیره ای، فست فودها، سوپر مارکت ها و … پیدا کرده اند. در ادامه به برخی از مزیت های فریزر ویترینی پرداخته ایم:

کاهش فضای مورد نیاز : یک یخچال ویترین در ظرفیت برابر جای کمتری نسبت به یک یخچال خوابیده می گیرد.
در دسترس بودن : با تغییر شکل خرید از فروشگاه ها، ظاهر یخچال ها نیز دچار تغییر شده اند؛ که یخچال های ویترینی چون به راحتی در دسترس مشتریان قرار دارند، جایگزین خوبی برای یخچال های قدیمی به شمار می روند.
طراحی ویژه : در طراحی فریزر های ویترینی به جذابیت بیشتر توجه می‌ شود. استفاده از شیشه های شفاف تر، بهره بردن از نورهای LED و درب های کشویی یا بازشونده رو به بیرون، از جلوه های تزییناتی این یخچالهاست.
جابه‌جایی : اغلب این مدل از یخچالها بر روی پایه های چرخ دار سوار شده اند. این موضوع مسئلۀ جابه‌جایی را ساده‌تر کرده و استفاده از یخچال ویترین را در اولویت قرار می دهد.
قدرت سرماسازی : طراحی موتور یخچال های ویترینی نیز مدرن تر شده و همین موضوع مدیریت دمای فریزر را راحت‌تر کرده است. دمای فریزرهای ویترینی با توجه به کاربرد آن قابل تنظیم است.
نظافت یخچال : نظافت فضای درونی یخچال های خوابیده یکی از معضلات همیشگی این یخچال ها به شمار می رود. موضوعی که در یخچال های ایستاده حل شده است. فضای بزرگ یخچال و درب هایی که کاملاً باز می شوند، نظافت یخچال را بسیار ساده کرده است.

انواع یخجال های ویترینی
در طراحی بدنۀ این یخچال ها اغلب از ورقه های استینلس استیل استفاده شده و برای عایق بندی بهتر از پلی یورتان کمک گرفته می شود. یخچال های ویترینی برای کاربردهای متفاوت و در اندازه های مختلفی تولید می شوند.

از یخچال های ویترین بزرگ اغلب در فروشگاه های زنجیره ای استفاده شده و از یخچال های کوچک می توان در سوپر مارکت های کوچک، فست فودها و برای فضاهای کوچکتر استفاده کرد. همچنین در طراحی این یخچال ها، بسته به کارایی مورد نظر تعداد درب یخچال می تواند متفاوت باشد. به همین خاطر انواع طراحی های دو درب تا چهار درب برای فریزر های ویترینی انجام می گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران