نمایشگاه دائمی گل و گیاه بابا بزرگ – پرورش و فروش انواع گل ، گیاه ، خاک و گلدان در البرز

در البرز

معرفی نمایشگاه دائمی گل و گیاه بابا بزرگ – پرورش و فروش انواع گل ، گیاه ، خاک و گلدان در البرز

🔴 مجموعه گل و گیاه بابابزرگ

🔹 مجموعه گل و گیاه بابابزرگ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پرورش و فروش انواع گل ، گیاه ، خاک و گلدان در البرز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه گل و گیاه بابابزرگ :

✅ پخش عمده گل گلدان و خاک گلدان

✅ با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت  مهدی توحیدی

🔸 شماره تماس  09195548623

🔸 آدرس  البرز- جاده ماهدشت بعد از بیمارستان شریعتی نبش خیابان ایرانمهر

فواید نگهداری گل و گیاه در خانه چیست؟

1. پاک سازی هوای خانه

در زندگی امروزی بیشتر از 80 تا 90 درصد وقت افراد در فضای بسته سپری می شود. مطالعات نشان داده که آلودگی هوا در فضاهای بسته (خانه، محل کار، باشگاه ورزشی و غیره) می تواند خطر ابتلا به سکته مغزی، بیماری های قلبی، عفونت تنفسی در کودکان، بیماری مزمن انسداد ریه و سرطان ریه را افزایش دهد.

گیاهان اولین تصفیه کننده های طبیعت به شمار می روند، آن ها می توانند ترکیبات خطرناک موجود در سوخت، مبلمان و لباس ها را از بین ببرند.

تحقیقات متناقضی در این مورد وجود دارد و همه منابع به تحقیق ناسا در سال 1989 استناد می کنند اما باید بگوییم که این تحقیق در یک فضای بسیار کنترل شده انجام شد و به این منظور هر خانه به چیزی حدود 680 گیاه نیاز دارد.

می توان گفت که استفاده از گیاهان سبز و گل ها در منزل و محل کار می تواند خیلی ملایم به پاک سازی فضا کمک کند.

از بهترین گیاهان به پیشنهاد ناسا برای پاک سازی هوای خانه و محل کار می توان به گل چمچمه ای یا برگ قاشقی، پوتوس، پاپیتال یا پیچک معمولی، گل داودی، ژربرا، زبان مادر شوهر، نخل خیزرانی و گیاه عنکبوتی اشاره کرد.
2. افزایش اکسیژن محیط

نتایج یک مطالعه نشان داده که گیاهان و ریشه آن ها می توانند تا 10 درصد از دی اکسید کربن موجود در هوا را حذف کنند و به جای آن اکسیژن منتشر کنند پس فضا هایی که گیاهان بیشتری دارند، هوای سالم تر و پاک تری هم دارند.
3. کاهش التهاب مجاری تنفسی

هوای خشک می تواند باعث خشکی پوست و تحریک سیستم تنفسی افراد شده و احتمال ابتلا به سرماخوردگی، آنفلونزا و گلودرد را افزایش دهد؛ گل ها و گیاهان به دلیل مقادیر بالای آبی که دارند، می توانند تا حدودی به افزایش رطوبت محیط کمک کنند.

همچنین گفته می شود که گیاهان به عنوان یک فیلتر در برابر میکروب های هوا که ممکن است باعث التهاب مجاری تنفسی شوند، عمل می کنند.

یک مطالعه در دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان داد که 20 درصد گرد و غبار هوا توسط گیاهان جذب می شود. گیاهانی که در این مطالعات مورد استفاده قرار گرفته اند، گیاهان معمولی خانگی و گل ها و گیاهان گرمسیری بودند.

4. بهبود خلق و خو

طبق مطالعات دانشگاه علوم پزشکی تگزاس، افرادی که وقت خود را صرف مراقبت از گیاهان می کنند، مهربان تر هستند و بهتر با دیگران رابطه برقرار می کنند.

طبق کتاب Holistic Solutions نگهداری از گل ها و گیاهان در منزل باعث آرامش افراد شده، به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی کمک می کند، باعث رضایت شغلی می شود و به بهبود روابط با دیگران کمک می کند.

یک مطالعه نشان داد که گل هایی مانند گل رز و گل نیلوفر بلافاصله بر روی شادی افراد اثر می گذارند و باعث تقویت حافظه خواهند شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران