فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شیک در بندر گناوه

در بوشهر ، بندرگناوه

معرفی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شیک در بندر گناوه

🔴 فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شیک

🔹 فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در بندر گناوه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شیک :

❤️‍🔥 خط چشم ماژیکی رنگین کمانی

❤️‍🔥 خط چشم ماژیکی اصل

❤️‍🔥 کاملاااا مشکیییی

❤️‍🔥 24ساعته

❤️‍🔥ضد حساسیت

❤️‍🔥 ضد آب بدون هیچگونه ریزش

❤️‍🔥 کیفیت درجه یکککک

❤️‍🔥 پوکه شنی و رنگین کمانی به شددت جذاب و دلبررر

❤️‍🔥 خوش دست و شیک

💶قیمت هر عدد۲۶هزارتومان💶

❤️‍🔥ایدی سفارش : @AD_SHIK

❤️‍🔥آدرس کانال : @SHIKBEAUTY2020

❤️‍🔥کانال ارسالی ها و رضایت مشتری  @SHIKBEAUTY20

 

🔸 با مدیریت  خانم مرادخانی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۶۹۵۹۲۹۶

🔸 شماره تماس  09387886768

🔸 آدرس  بندر گناوه پاساژ طالقانی

اهمیت خرید لوازم آرایش در خانم ها چیست؟

محصولات آرایشی از قدیم بین خانم ها وجود داشته و امروزه به تکامل رسیده است. علاقه خانم ها به زیبا شدن و زیبا دیده شدن امری طبیعی است و به همین علت به خرید محصولات آرایشی روی می آورند.

از نظر روانشناسی ذهن خانم ها از ابتدای کودکی تمایل به زیبایی داشته و حتی در سنین کودکی علاقه دارند تا خود را آراسته تر ببیند. خرید لوازم آرایشی می تواند ذهن خانم ها را طبقه بندی و از استرس روزانه آنها بکاهد. شاید خنده دار به نظر برسد اما لوازم آرایش ارتباط مستقیمی بر روی اعتماد به نفس بانوان دارد.

طبق آخرین آزمایشاتی که دانشگاه هاروارد بر روی خانم ها گرفتهاست، میزان اعتماد به نفس وعزت نفس خانم هایی که از لوازم آرایش استفاده می کنند ۴۰ درصد بیشتر از خانم هایی است کهاز آنها استفاده نمی کنند.

با تمام این گفته ها خانم ها باید توجه داشته باشند که حتما از لوازم ارایشی اصل استفاده کنند. زیرا محصولات آرایشی از آنجایی که ارتباط مستقیمی با پوست، مو و چشم افراد دارد باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد در غیر این صورت باعث‌ حساسیت شده و آسیب رسان است.

امروزه با سرعتی که تکنولوژی داشته، محصولات آرایشی مرغوبی وارد بازار شده است. این محصولات آرایشی می‌ توانند علاوه بر ایجاد زیبایی، در روند پیر شدن تاثیر مستقیمی داشته و حتی خطر ابتلا به بیماری پوستی را نیز کاهش دهند. برای خرید لوازم آرایشی بهتر است خوب تحقیق کرده و لوازمی را خریداری کنید که با پوست خودتان سازگار باشد.

چرا باید از لوازم آرایش مرغوب استفاده کنیم ؟!

محصولات آرایشی ترکیبی از مواد شیمایی، رنگ و عطر است. امروزه با توجه به افزایش اطلاعات سعی در کاهش مواد شیمیایی و افرایش مواد گیاهی در لوازم آرایش شده است. تا حالا نام افلاتوکسین Bرا شنیده اید؟ این ماده‌ نوعی سم است که در لوازم آرایش های غیر استاندارد وجود دارد. وجود این سم باعث تخریب سطح بیرونی پوست شده و در صورت استفاده مکرر این تخریب به لایه های زیرین پوست رسیده و آن را ازبین می برد. این سم باعث به‌ وجود اومدن انواع سرطان های پوستی می شود. استفاده از محصولات آرایشی نا‌مرغوب به مرور زمان پوست را تخریب کرده و کاملا از بین می‌برد. پیر شدن زودهنگام دوست از مهم ترین آسیب هایی است که استفاده از لوازم آرایش نامرغوب ای

ست کامل لوازم آرایش شامل چه اجناسی می باشد؟
برای خرید محصولات آرایشی شما ابتدا باید احتیاج های خود را بدانید. در یک ست مناسب اولین محصولی که خریداری می‌شود کرم ضد آفتاب است. اولین قدمی که در آرایش مورد توجه قرار می‌گیرد، تمرکز بر روی پوست است. استفاده از کرم پودر و ضد آفتاب می تواند آرایش شما را جذاب تر کند. دومین محصول در خرید لوازم آرایشی، رژ گونه است. رژگونه می تواند صورت شما را شاداب تر نشان دهد.

معمولا رژگونه ها در دو حالت مات و براق تولید می شود.

برای استفاده از آنها جنس پوست خود را نیز مد نظر داشته باشید. اگر صورت شما دچار آکنه است از رژ گونه مات استفاده کنید. در خرید لوازم آرایشی خود هیچگاه ریمل را فراموش نکنید. ریمل باعث گیرا تر نشان دادن چشم ها می شود. استفاده از ریمل باعث تغییر شکل چشم های شما شده و آن را جذاب تر می کند.

ست براش کامل کننده خرید لوازم آرایشی شما است. براش ها در تمیز جلوه دادن آرایش شما نقش موثری دارند. آخرین مرحله برای کامل کردن ست آرایشی، خرید رژ لب است. استفاده از رژ لب یا لیپ گلاس، آرایش شما را کامل کرده و چهریتان را باز می کند. انتخاب رنگ رژلب بسیار مهم است. برای انتخاب بهتر است ابتدا رنگ پوست خود و مدل لب هایتان را مد نظر داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران